Yıllar yıllar önce (sanırım 12 yıl), donanımhaber de yine sanırım (çok uzun zaman olunca
) candoğan isimli arkadaşın tavsiyesi ile SHARP marka buzdolabı almıştım. Ben SHARP marka buzdolabının olduğunu bile bilmezdim ve geçen süre içinde gerçekten çok memnun kaldım. (Yine beyaz eşyaları donananımhaberdeki tavsiyelerle almıştım istisnasız hepsinden memnunum.)
TV ihtiyacı olunca 12 yıl kadar da teknolojiden uzak kalınca işi bilen ne diyor diye bakarken videonuzu gördüm ve "bu adam (adam gibi adam anlamında) alınır diyorsa alınır" dedim.
Az önce LG sipariş ettim amazondan.
TV de sorun olsa veya beğenmesek evkurla uğraşılmaz şimdi, 2 hafta önce axen aldım hala iadeye uğraşıyorum. Servisi ayrı, üreticisi ayrı teknosa ayrı telden çalıyor.
Sunny servisi de gözüyle gördüğü ve kusur var dediği ürüne rapor yazamam dedi ve gitti. Şimdi herkesin işi gücü var ben bu tür sorunlarla uğraşmak istemem şahsen. İnsan ister istemez kurumsal firmalara kayıyor.
Bu arada 1 ocaktan bu yana, LG 50NANO756, SONY 50X81j, PHİLİPS PUS8506, SAMSUNG AU9000 al iade et, derken sıkılıp son olarak axen aldım, bunu da iade edip (ayıplı ürün), onvo alacaktım artık sevgili evkurun 269tl kargo ücreti huylandırdı. Hiç bir firma bu tv ye 269tl kargo ücreti ödemez, geçen ay yurtiçi kargodan 59desilik ürüne 260tl fiyat çıkınca bir şey yapamaz mıyız dedim, uğraştı eleman 117tl ye gönderdim, tanımam etmem, anlaşmam da yok. Tv gelse gelse 20-30 desi gelir. Birde firma anlaşması vardır. Adamlar TV fiyatını düşük gösterip ucuz algısı oluşturuyor kargo ve servisten bindiriyor. Şark kurnazlığına gerek yok.
Anlamıyorum, yerli üretim diyoruz ama yerli insanımıza değer vermiyoruz, bıraktım değeri hakkını vermemek için direniyor firmalar.