Yani insanlar müsait oldukça, denk geldiği üyeye yardım ediyor ama bu yazdığınız da ne bileyim şimdi.
teraspy yukarıda yazmış TV'deki modül girişi CL mi CL+'mı diye.
Sanırsın burası Vestel müşteri hizmetleri.
Vestel Müşteri Hizmetlerinden dahi alamadıkları hizmeti bu forumda sunabildiğimiz ortada. Her konuyu şak diye 5-10 dakikada çözünce ve genel kitlede bir alışkanlık olunca beklentiler de yüksek oluyor hali ile.
Aslında bilgiye ne kadar çabuk ulaşabildiklerinin farkında da değiller bence zira bu değerli üyemiz forumda da kimse cevap vermedi diyerek twit özelden yazmış bana. Sabah 9 da yazdığına 10 da cevap vermişim ama akşam 19:00 olmuş halen mesajımı okumamış mesela (Bu konuyu görünce aklıma geldi gidip baktım)
Yani sevgili Umut, Canını sıkma böyle şeylere. Kabul edelim ki ülkemizde gerçekten teknik destek konusunda bu küçücük aile olarak çok büyük bir fark yarattık, insanlara bazı şeylerin başarılabileceğini ispat ettik, bazı kesimleri rahatsız ettik, küfürler yedik, hakaretler işittik, yaptıklarımız kıskanıldı bok atıldı, çamur at izi kalsın politikası izlendi, halen youtube da tamirci mesleğinin bana göre yüz karası cehalet abideleri, onur şeref haysiyetten dem vurup hakaret ediyorlar mesela. Demek ki gerçekten doğru yoldayız, demek ki insanları bilinçlendirmek adına verdiğimiz mücadeleler karşılık bulmaya başlamış.
teraspy emmi sen de sıkma canını, arkadaşın tv de Digi Modül desteği yok. CI+ var ama protokol olarak digi modüle kapalı.
Yani insanları biz alıştırdık o nedenle sitem etmeye de hakkımız yok diye düşünüyorum.
Yaz yoğunluğu, herkes ciddi meşgul, biriken işler, yığılan montaj talepleri, hava cehennem ateşi, az daha sabır, güz gelince yine eskisi gibi sabahlayacağız hep birlikte