20.000 tl tv tavsiyesi

Barış Bayraktar 

Bronz Üye
Katılım
23 Mar 2022
Mesajlar
274
Yaş
23
OLED sadece birkaç saat çok kaliteli şeyler izlemek için ikinci TV olarak iyi bütçe varsa.

servısı ve urun kalıtesı nasıl merak ettm
Kalite iyi servis kötü.

OLED sadece birkaç saat çok kaliteli şeyler izlemek için ikinci TV olarak iyi bütçe varsa.
Bir de acaba Samsung neden AMOLED TV paneli yapmıyor ki? Redmi Pro'm vardı BOE OLED, 2 seneye yandı. Şimdi Mi 9T AMOLED, 3 senedir tık yok.
 
Son düzenleme:

Askn0more

Bronz Üye
Katılım
29 Mar 2019
Mesajlar
109
Yaş
38
OLED sadece birkaç saat çok kaliteli şeyler izlemek için ikinci TV olarak iyi bütçe varsa.


Kalite iyi servis kötü.


Bir de acaba Samsung neden AMOLED TV paneli yapmıyor ki? Redmi Pro'm vardı BOE OLED, 2 seneye yandı. Şimdi Mi 9T AMOLED, 3 senedir tık yok.
Bıraz baktım teknık ozellıklerıne. Fiyatına gore tv cok iyi teknık olarak. Tek sıkıntısı dimming zones az. Qn95 e gore neredeyse 4 kat az. Bu da karanlık sahnelerde blooming denen sıkıntıyı yaratabılır karanlık ızleme ortamlarında. ama fıyatı dusunursek bu fıyata bu kadar ozellık zaten ıyı
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Süper Moderatör
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
19,118
Bu cok enteresanmıs…uzerınde soundbarıda var :)
ıncelemelerıne bakacagım. Cok rekabetcı fıyatı….
servısı ve urun kalıtesı nasıl merak ettm
Servis şans işi.
Samsung, Vestel, Arçelik gibi servis ağı yok.
Memnun olan da var, uğraşan da var.
Servis önemliyse Samsung ile mücadele edin.
Ya da Sony vs bakın.
Ya da daha düşük bir ürün alın, servisi belli olsun.
Beklentiden feragat edeceksiniz ya da beklentiye göre servisi önemsemeden bir ürün alacaksınız.
Bence Samsung'dan yeni ürün isteyin.
Kusurlu geliyorsa sürekli, bu Samsung'un sorunu.
 

Askn0more

Bronz Üye
Katılım
29 Mar 2019
Mesajlar
109
Yaş
38
Servis şans işi.
Samsung, Vestel, Arçelik gibi servis ağı yok.
Memnun olan da var, uğraşan da var.
Servis önemliyse Samsung ile mücadele edin.
Ya da Sony vs bakın.
Ya da daha düşük bir ürün alın, servisi belli olsun.
Beklentiden feragat edeceksiniz ya da beklentiye göre servisi önemsemeden bir ürün alacaksınız.
Bence Samsung'dan yeni ürün isteyin.
Kusurlu geliyorsa sürekli, bu Samsung'un sorunu.
Evet enmantıklısı yeni ürün sanırım . Yarın bu konuyla ılgılenecegım. Benım tahminime göre bu paneli tamir edilmiş bir ürün. Kasadaki vidalardan biri diğerlerine göre duzgun atılmamış. Neredeyse 2 diş dışarda. Ayrıca Panel le kasa arasında sol ust tarafta oldukça açık bir bosluk var. Fabrıka cıkısı bu kadar hata payı olacagını sanmıyorum… tabı bunlar sadece tahmın…

gelısmelerden haberdar ederım:)
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Süper Moderatör
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
19,118
Evet enmantıklısı yeni ürün sanırım . Yarın bu konuyla ılgılenecegım. Benım tahminime göre bu paneli tamir edilmiş bir ürün. Kasadaki vidalardan biri diğerlerine göre duzgun atılmamış. Neredeyse 2 diş dışarda. Ayrıca Panel le kasa arasında sol ust tarafta oldukça açık bir bosluk var. Fabrıka cıkısı bu kadar hata payı olacagını sanmıyorum… tabı bunlar sadece tahmın…

gelısmelerden haberdar ederım:)
İşte bunları hep fotoğraflayıp delil edinin derim.
 

Askn0more

Bronz Üye
Katılım
29 Mar 2019
Mesajlar
109
Yaş
38
İşte bunları hep fotoğraflayıp delil edinin derim.
Tabı tabı. Hepsını cektım. Servıste ayrıca cekecekmıs ellerınde olması ıcın. Burada neysekı servisi cok ıyı calısıyor.. iyi niyetli anlayıslı ve ılgılıler.
her ıste bı hayır vardır. Samsungla hıcbukadar ugrasmamıstım. Bundada vardır bı hayır..
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Süper Moderatör
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
19,118
Tabı tabı. Hepsını cektım. Servıste ayrıca cekecekmıs ellerınde olması ıcın. Burada neysekı servisi cok ıyı calısıyor.. iyi niyetli anlayıslı ve ılgılıler.
her ıste bı hayır vardır. Samsungla hıcbukadar ugrasmamıstım. Bundada vardır bı hayır..
Lojistik kaynaklı hasar almış da olabilir.
Kalite kontrol sorunu veya refurbished ürün de olabilir ama bilemiyoruz.
 

Askn0more

Bronz Üye
Katılım
29 Mar 2019
Mesajlar
109
Yaş
38
Lojistik kaynaklı hasar almış da olabilir.
Kalite kontrol sorunu veya refurbished ürün de olabilir ama bilemiyoruz.
Refurbished gibi duruyor. Samsung urunlerıne cok asınayım sımdıye kadar baska bısey kullanmadıgım ıcın. Bu derece kalıte kontrol sorunu olacagına pek ıhtımal vermıyorum. Resmen vida açılmış ve tam oturtulamamıs. Panelın kasayla bırlesım noktası cok cok acık. Panel de ölü pikseller muhtelif noktalarda. Tozda var sanırım. sorunlu urunler bellı standartlarda tamır edılıp satılıyor bunu bılıyoruz ama bu derece kotu tamır edılmesi… bari vidayı takabilin.
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Süper Moderatör
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
19,118
Refurbished gibi duruyor. Samsung urunlerıne cok asınayım sımdıye kadar baska bısey kullanmadıgım ıcın. Bu derece kalıte kontrol sorunu olacagına pek ıhtımal vermıyorum. Resmen vida açılmış ve tam oturtulamamıs. Panelın kasayla bırlesım noktası cok cok acık. Panel de ölü pikseller muhtelif noktalarda. Tozda var sanırım. sorunlu urunler bellı standartlarda tamır edılıp satılıyor bunu bılıyoruz ama bu derece kotu tamır edılmesi… bari vidayı takabilin.
Fabrikadaki çalışanların da bir kusuru olabilir.
Samsung'ta süreçler nasıl bilmiyorum.
Eski high end yok zaten, bu ürün bile ucuz işçilikle ürettirilmiştir muhtemelen.
 

Askn0more

Bronz Üye
Katılım
29 Mar 2019
Mesajlar
109
Yaş
38
Fabrikadaki çalışanların da bir kusuru olabilir.
Samsung'ta süreçler nasıl bilmiyorum.
Eski high end yok zaten, bu ürün bile ucuz işçilikle ürettirilmiştir muhtemelen.
2017 de aldıgım aynı seri klima 2021 de aldığımdan daha kaliteli plastiğe ve genel malzeme kalitesine sahip.. yazık. hem daha pahalı satıyorlar hemde kısıyorlar.
 

Askn0more

Bronz Üye
Katılım
29 Mar 2019
Mesajlar
109
Yaş
38
Fabrikadaki çalışanların da bir kusuru olabilir.
Samsung'ta süreçler nasıl bilmiyorum.
Eski high end yok zaten, bu ürün bile ucuz işçilikle ürettirilmiştir muhtemelen.
Servis panelin sorunlu olduğunu merkeze bildirdi. Değişim.. neyseki bu defa tv yi direkt almadılar :) bıraz tadını cıkarayım
 

Benzer konular