ALwuhusH
Aktif Üye
- 12 Ağu 2020
- 268
Evet değerli forum üyeleri başımdan geçen olayı sizlere anlatayım sizlerde buna göre tedbirinizi alın!
Msi Gk30 Combo Klavye Mouse Seti almıştım yaklaşık 6 veya 7 ay önce 2 el Hepsiburada'dan alınma garantili kutulu faturalı son zamanlarda klavyede bazen oynadığım oyunda tuşlar basıyorum işlemiyor ve space tuşunda yay sesi mevcuttu bende servise gönderdim [Msi Yetkili Servis] Göndermeden önce konuştuk temsilcisi ile bana mail adresinizi verin dediler sizlere ücretsiz kargo kodu ve ürün gönderirken ne yapmanız gerektiğine dair mail göndericem dedi bende tamam dedim sonra konuşurken şunu belirttim kendisine ben klavyeyi 2 el aldım sorun olurmu yok olmaz dediler bende sadece klavyede sorun var dedim mouse değil sadece klavyeyi göndersem yeterlimi evet dedi keza gönderdiği maildede yazıyordu sadece sorunlu ürünü gönderin diye bende gönderdim yaklaşık 4 gün sonra beni şahsi numara aradı [Msi Yetkili Servisi] ve şu marka ürünün mouse'si nerde diye sordu bende mouse hoşuma gitmedi sattım dedim bana mouse olmadan işlem yapamayız dedi ve urun'de değişim olacakmış klavye veya mouse benzeri ürünlerin tamiri vs yokmuş sadece değişim veya iade varmış dedi ve ürün değişimi veya iadesi bana değil fatura sahibine yapılacakmış benim hiçbir hakkım yokmuş + 2 el ürün alırken satış sözleşmesi vs yapın dedi bana e ben dedim yapsam sonuç değişecek mi yok dedi
(Asus Markası İçinde aynısını belirtti ve birçok marka için Msi Müşteri Hizmetleri)
Sonuç Olarak: Müşteri hizmetleri okadar vurdum duymaz'ki sizler konuşurken aklınıza bir şey takılsa sormanıza fırsat vermeyip maile yönlendirme yapıyorlar ben mail ve temsilcisinin dediğini yapmama rağmen benim ürünüme hiçbir müdahale yapılmadan iade ettiler ve kargo ücreti çıkararak iade ettiler bana ürünü bende aradım neden kargo ücreti vs var dedim bana kaç TL dedi kargo ücreti 35 TL dedim gönder ibanini gönderiyorum diyor Msi müşteri hizmetleri ama konuştuğu üslubu duysanız sizlerde kafayı yersiniz.
2 el ürün alırken lütfen defalarca düşünün bilginiz olsun beni bu şekilde mağdur ettiler mağduriyetimi çözmek için birçok yolla başvurdum ama sonuç alamadım.
(Konuyu alım satım kategorisine açıcaktım ama doğrulama istedi bundan dolayı buraya açtım kusura bakmayın)
Msi Gk30 Combo Klavye Mouse Seti almıştım yaklaşık 6 veya 7 ay önce 2 el Hepsiburada'dan alınma garantili kutulu faturalı son zamanlarda klavyede bazen oynadığım oyunda tuşlar basıyorum işlemiyor ve space tuşunda yay sesi mevcuttu bende servise gönderdim [Msi Yetkili Servis] Göndermeden önce konuştuk temsilcisi ile bana mail adresinizi verin dediler sizlere ücretsiz kargo kodu ve ürün gönderirken ne yapmanız gerektiğine dair mail göndericem dedi bende tamam dedim sonra konuşurken şunu belirttim kendisine ben klavyeyi 2 el aldım sorun olurmu yok olmaz dediler bende sadece klavyede sorun var dedim mouse değil sadece klavyeyi göndersem yeterlimi evet dedi keza gönderdiği maildede yazıyordu sadece sorunlu ürünü gönderin diye bende gönderdim yaklaşık 4 gün sonra beni şahsi numara aradı [Msi Yetkili Servisi] ve şu marka ürünün mouse'si nerde diye sordu bende mouse hoşuma gitmedi sattım dedim bana mouse olmadan işlem yapamayız dedi ve urun'de değişim olacakmış klavye veya mouse benzeri ürünlerin tamiri vs yokmuş sadece değişim veya iade varmış dedi ve ürün değişimi veya iadesi bana değil fatura sahibine yapılacakmış benim hiçbir hakkım yokmuş + 2 el ürün alırken satış sözleşmesi vs yapın dedi bana e ben dedim yapsam sonuç değişecek mi yok dedi
(Asus Markası İçinde aynısını belirtti ve birçok marka için Msi Müşteri Hizmetleri)
Sonuç Olarak: Müşteri hizmetleri okadar vurdum duymaz'ki sizler konuşurken aklınıza bir şey takılsa sormanıza fırsat vermeyip maile yönlendirme yapıyorlar ben mail ve temsilcisinin dediğini yapmama rağmen benim ürünüme hiçbir müdahale yapılmadan iade ettiler ve kargo ücreti çıkararak iade ettiler bana ürünü bende aradım neden kargo ücreti vs var dedim bana kaç TL dedi kargo ücreti 35 TL dedim gönder ibanini gönderiyorum diyor Msi müşteri hizmetleri ama konuştuğu üslubu duysanız sizlerde kafayı yersiniz.
2 el ürün alırken lütfen defalarca düşünün bilginiz olsun beni bu şekilde mağdur ettiler mağduriyetimi çözmek için birçok yolla başvurdum ama sonuç alamadım.
(Konuyu alım satım kategorisine açıcaktım ama doğrulama istedi bundan dolayı buraya açtım kusura bakmayın)