H
Çevrimdışı
HalilBey06
Aktif Üye
- 17 Kas 2022
- 54
- 31
Vatan bilgisayar dan 02.12.2022 de çeyizlik için Vestel 65ua9090 model TV aldım. Ürünün montajı için bugün servis geldi. Servis "abi çeyizlik için aldıysan kutuyu açalım ekran panel kırık mi değil mi kontrol edip geri kaldıralım garantini de baslatmayiz dedi" Bende hayır garantiyi başlatabilirsiniz ben hem TV hasarlı mi hem de ışık sızması ölü piksel ve bulutlanma testi yapacağım dedim. Ürün kurulumu yapıldı. Daha sonra YouTube dan test videolarını açtığımda ek te olan ışık sizmalarini gördüm. Montajcı arkadaş bunun normal olduğunu ve vesteller de böyle başka üründe gelse böyle olur dedi. Bense Adem abimizin bizleri öğrettiği şekilde ben bu ürünü kabul edemem ürün kusurlu sol ve sağ yan alt köşelerde ve TV nin üst çerçevesinde ışık sızmaları bunun beraberinde bulutlanma olduğunu söyledim. Montaj elemanına ben bunlardan bahsederken bana telefonunu uzatıp abi buraya imza atar mısın dedi bende hayır atamam ürünün değişimini istiyorum dedim. Ben buraya ürünü teslim ettim montajını kurulumunu yaptım şeklinde imza attırıyorum. Atmıyor San ben TV yi kutusuna koyup vatan a teslim etmem lazım dedi. Değişim olacaksa götür dedim hayır olmaz vatana gidip bu ürün kusurlu yenisini ver diyemem sen buraya imza at ben senin gözünün önünde arıza kaydı açacağım prosüdur böyle ilerliyor dedi. Yaklaşık 40 dk lik imza atarsın atamazsın muhabbetinden sonra abim TV nin arkasında vida olmadığını farketti ve onu gösterince abi bunu en başta gostersene şimdi iş değişti değişim olur dedi.vida olmaması nasıl kusur ise ışık sızması ve bulutlanma da sorun ve değişim olmalı, sense degişim olmaz dedin taa ki vidanın olmadığını gösterene kadar dedim Hayır ben değişim veya iade için imza atman sonrasında arıza açmam gerekli dedim dedi. Ama abi sen şimdi yinede buraya imza atıp bende arıza kaydı açmam lazım yarın da teknik personeller gelir video foto alırlar dedi bende pes edip imza attım. o sıra yöneticisini görüntülü aradı ışık sizmalarini gösterdi fakat telefonda ister istemez tam belli olmadı. Adem abi Instagram dan yazdım belki görmezsin mesaj kutun yoğundur diye buraya da yazdım hem arkadaşların yorumlarını da merak ediyorum. Sizce hata yaptığım yer var mı. Değişim prosüdurü böyle mi ilerliyor. Attığım fotoğraflar da ekstra vidanın sol tarafında çizik te mevcut bunu montaj elemanı gidince farkettik. Televizyonun sağ ve sol alt kısımlarına yandan bakınca ve televizyonun üst tarafından bakinca üst çerçevesinde 2 adet 5cm uzunluğunda ışık sızması ve yine üst taraftan bakınca TV nin Vestel logosunun olduğu bölümde oldukça fazla 10.a yakın ışık sızması var. Bulutlanma olarakta ekranın tam karşısında siyah ekranda çokça sağ alt köşeden itibaren ve az da olsa
sol alt köşeden itibaren var. İnşallah tüketici hakem heyetine gitmeden sağlam ürünle değişim yaparlar. Evlilik arefesinde bir çok şeyle uğraşırken birde televizyonu halletim derken böyle bir durum çıkması yordu beni. Bir nevi paramızla rezil olacaz gibi bir manzara var... Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim
İmza formu
Adem Helvacı İlteriş Yılmaz Abilerim yanlış yaptığım bir durum var mı. yarın teknik personel gelecek dendi. Arıza kaydına ürünün para iadesi değil değişimini istediğimi üründe ışık sızması ve arka panel vidasının olmadığını belirtti montajcı arkadaş. onun fotoğrafı yok . Vestel müşteri hizmetlerini aradım teyitledim ama..
sol alt köşeden itibaren var. İnşallah tüketici hakem heyetine gitmeden sağlam ürünle değişim yaparlar. Evlilik arefesinde bir çok şeyle uğraşırken birde televizyonu halletim derken böyle bir durum çıkması yordu beni. Bir nevi paramızla rezil olacaz gibi bir manzara var... Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim
İmza formu
Adem Helvacı İlteriş Yılmaz Abilerim yanlış yaptığım bir durum var mı. yarın teknik personel gelecek dendi. Arıza kaydına ürünün para iadesi değil değişimini istediğimi üründe ışık sızması ve arka panel vidasının olmadığını belirtti montajcı arkadaş. onun fotoğrafı yok . Vestel müşteri hizmetlerini aradım teyitledim ama..
Son düzenleme: