Yardım...Vestel 65ua9090 Montajı yapıldı Işık sızması ve Vida eksik

H Çevrimdışı

HalilBey06

Aktif Üye
17 Kas 2022
54
31
Vatan bilgisayar dan 02.12.2022 de çeyizlik için Vestel 65ua9090 model TV aldım. Ürünün montajı için bugün servis geldi. Servis "abi çeyizlik için aldıysan kutuyu açalım ekran panel kırık mi değil mi kontrol edip geri kaldıralım garantini de baslatmayiz dedi" Bende hayır garantiyi başlatabilirsiniz ben hem TV hasarlı mi hem de ışık sızması ölü piksel ve bulutlanma testi yapacağım dedim. Ürün kurulumu yapıldı. Daha sonra YouTube dan test videolarını açtığımda ek te olan ışık sizmalarini gördüm. Montajcı arkadaş bunun normal olduğunu ve vesteller de böyle başka üründe gelse böyle olur dedi. Bense Adem abimizin bizleri öğrettiği şekilde ben bu ürünü kabul edemem ürün kusurlu sol ve sağ yan alt köşelerde ve TV nin üst çerçevesinde ışık sızmaları bunun beraberinde bulutlanma olduğunu söyledim. Montaj elemanına ben bunlardan bahsederken bana telefonunu uzatıp abi buraya imza atar mısın dedi bende hayır atamam ürünün değişimini istiyorum dedim. Ben buraya ürünü teslim ettim montajını kurulumunu yaptım şeklinde imza attırıyorum. Atmıyor San ben TV yi kutusuna koyup vatan a teslim etmem lazım dedi. Değişim olacaksa götür dedim hayır olmaz vatana gidip bu ürün kusurlu yenisini ver diyemem sen buraya imza at ben senin gözünün önünde arıza kaydı açacağım prosüdur böyle ilerliyor dedi. Yaklaşık 40 dk lik imza atarsın atamazsın muhabbetinden sonra abim TV nin arkasında vida olmadığını farketti ve onu gösterince abi bunu en başta gostersene şimdi iş değişti değişim olur dedi.vida olmaması nasıl kusur ise ışık sızması ve bulutlanma da sorun ve değişim olmalı, sense degişim olmaz dedin taa ki vidanın olmadığını gösterene kadar dedim Hayır ben değişim veya iade için imza atman sonrasında arıza açmam gerekli dedim dedi. Ama abi sen şimdi yinede buraya imza atıp bende arıza kaydı açmam lazım yarın da teknik personeller gelir video foto alırlar dedi bende pes edip imza attım. o sıra yöneticisini görüntülü aradı ışık sizmalarini gösterdi fakat telefonda ister istemez tam belli olmadı. Adem abi Instagram dan yazdım belki görmezsin mesaj kutun yoğundur diye buraya da yazdım hem arkadaşların yorumlarını da merak ediyorum. Sizce hata yaptığım yer var mı. Değişim prosüdurü böyle mi ilerliyor. Attığım fotoğraflar da ekstra vidanın sol tarafında çizik te mevcut bunu montaj elemanı gidince farkettik. Televizyonun sağ ve sol alt kısımlarına yandan bakınca ve televizyonun üst tarafından bakinca üst çerçevesinde 2 adet 5cm uzunluğunda ışık sızması ve yine üst taraftan bakınca TV nin Vestel logosunun olduğu bölümde oldukça fazla 10.a yakın ışık sızması var. Bulutlanma olarakta ekranın tam karşısında siyah ekranda çokça sağ alt köşeden itibaren ve az da olsa

IMG_20221206_224630.jpg
IMG_20221206_224607.jpg
IMG_20221206_224556.jpg
IMG_20221206_222711.jpg
IMG_20221206_222538.jpg
IMG_20221206_222325.jpg
IMG_20221206_222251.jpg
IMG_20221206_222118.jpg
IMG_20221206_222053.jpg
IMG_20221206_222039.jpg
IMG_20221206_222006.jpg
IMG_20221206_221958.jpg
IMG_20221206_221336.jpg
IMG_20221206_221329.jpg
IMG_20221206_194022.jpg

sol alt köşeden itibaren var. İnşallah tüketici hakem heyetine gitmeden sağlam ürünle değişim yaparlar. Evlilik arefesinde bir çok şeyle uğraşırken birde televizyonu halletim derken böyle bir durum çıkması yordu beni. Bir nevi paramızla rezil olacaz gibi bir manzara var... Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim


resim_2022-12-07_001751353.png

İmza formu

Adem Helvacı Adem Helvacı İlteriş Yılmaz İlteriş Yılmaz Abilerim yanlış yaptığım bir durum var mı. yarın teknik personel gelecek dendi. Arıza kaydına ürünün para iadesi değil değişimini istediğimi üründe ışık sızması ve arka panel vidasının olmadığını belirtti montajcı arkadaş. onun fotoğrafı yok . Vestel müşteri hizmetlerini aradım teyitledim ama..
 
Son düzenleme:
N Çevrimdışı

Nahita

Yeni Üye
11 Kas 2022
38
37
Geçmiş olsun. Bende daewoo marka kurulumunu yaptırdım. Işık sızmaları var ama neredeyse 90 derecelik açıya yakınken net görünüyor. Bu normal mi acaba yoksa hiç mi olmaması lazım? Bende tam siyah ekranda çok hafif bir bulutlanma var. Benim merak ettiğim zamanla bunun artma ihtimalinin olup olmadığı?
 
M Çevrimdışı

Mahir35

Yeni Üye
11 Eki 2022
25
35
Hocam öncelikle geçmiş olsun diyeyim. Konunun uzmanı değilim ama aynı modeli yine aynı yerden (vatan internet sitesinden satın alım, şubeden teslim şeklinde) aldığım için sorunuz dikkatimi çekti. Ustalar görüp cevaplarlar illaki ama ben de fikrimi söyleyeyim.

Vestel’den evvel TCL marka tv almıştım. Birkaç gün kullanımdan sonra tv ekranında iz olduğunu fark edip servis kaydı oluşturmuştum, Tcl servis değişim/iade raporu verdi. Bu raporla vatana rahatlıkla iade edebilirsiniz, ikiletmiyorlar yani. Ki vatan değişim de öneriyor stoklarında varsa. İş ki Vestel servisi aynı şekilde iade raporu versin. (Kurulum raporunda sorunsuz yazmaları mide bulandırıcı ama sonuç olarak tv kusurlu, bunu kurulum esnasında fark etmeyip sonradan da fark edebilirdiniz. Her durumda iade hakkınız bakidir. Umarım hakem heyetine kalmaz olay)

Benim şansıma, aldığım modelde ışık sızması/bulutlanma gibi problemler karanlık bir odada çok hafif belli olacak kadar var siyah ekranda ama normal karşılıyorum 65 inç ips bir tv olduğu için. Fakat sizin tv’de aşırı gibi, görsellerde öyle görünüyor en azından ama reelde de öyleyse kötü bir durum.
 
Son düzenleme:
H Çevrimdışı

HalilBey06

Aktif Üye
17 Kas 2022
54
31
Hocam öncelikle geçmiş olsun diyeyim. Konunun uzmanı değilim ama aynı modeli yine aynı yerden (vatan internet sitesinden satın alım, şubeden teslim şeklinde) aldığım için sorunuz dikkatimi çekti. Ustalar görüp cevaplarlar illaki ama ben de fikrimi söyleyeyim.

Vestel’den evvel TCL marka tv almıştım. Birkaç gün kullanımdan sonra tv ekranında iz olduğunu fark edip servis kaydı oluşturmuştum, Tcl servis değişim/iade raporu verdi. Bu raporla vatana rahatlıkla iade edebilirsiniz, ikiletmiyorlar yani. Ki vatan değişim de öneriyor stoklarında varsa. İş ki Vestel servisi aynı şekilde iade raporu versin. (Kurulum raporunda sorunsuz yazmaları mide bulandırıcı ama sonuç olarak tv kusurlu, bunu kurulum esnasında fark etmeyip sonradan da fark edebilirdiniz. Her durumda iade hakkınız bakidir. Umarım hakem heyetine kalmaz olay)

Benim şansıma, aldığım modelde ışık sızması/bulutlanma gibi problemler karanlık bir odada çok hafif belli olacak kadar var siyah ekranda ama normal karşılıyorum 65 inç ips bir tv olduğu için. Fakat sizin tv’de aşırı gibi, görsellerde öyle görünüyor en azından ama reelde de öyleyse kötü bir durum.
Dün sözde teknik ekip gelecek rapor tutacaktı fakat gelmediler. İnşallah bugün gelirler. Vatandaki arkadaşla konuştum Vestel ilgileniyor genelde de değişim yapıyorlar dedi. Fakat ben para iadesinden korkuyorum. Ürün şuan 15500 ben 14300e aldım. ve İadesi 4 taksitte olur.. Umarım en kısa sürede temiz sağlam olması gereken bir televizyon ile değişim yaparlar. Yani ben anlamıyorum 3 adet asgari ücrete tekamül eden televizyon alıyoruz bu tarz olaylar yaşıyoruz. Alt tarafı paramızın hakkı olan bir kusursuz ürün istiyoruz neticede spotçudan ürün almıyoruz Bilemedim tüketiciler olarak çok mu bir şey istiyoruz. Normalde çeyizlik için aldım iyiki kurdurup test etmişim bu olayları 6ay sonra yasamam daha sıkıntı olabilirdi. Şuan telefonun başında teknik ekibin aramalarını bekliyorum. Şuan benim aciliyetim yok fakat olay uzadıkça yıpratıyor ve yoruyor.
 
H Çevrimdışı

HalilBey06

Aktif Üye
17 Kas 2022
54
31
Buyurun, sizin durumunuzu yaşayanlara genel cevap olması açısından hızlıca bir video çektik :

Abilerim çok teşekkür ediyorum videolu cevap vermeniz de beni ayrıca mutlu etti. Vestel müsteri hizmetleri ile görüştüm yarım saat evvel onlarda teknik ekibin gelmeyeceğini, montaj yapan arkadaşların çekmiş oldukları fotoğraf ve videolar ile sürecin devam edeceğini ve şuan sistemde ürün değişiminin açıldığını onay aşamasında olduğunu söylediler.
Akabinde benim çekmiş olduğum fotoğrafları montaj elemanı arkadaşa ilettim arıza kaydına eklemesi için oda değişim tutulduğunu söyledi.
Böyle olaylar

resim_2022-12-08_130605069.png

insana Bir şeyin olması gerektiği gibi olmasına şükrettiriyor.
 
İlteriş Yılmaz Çevrimdışı

İlteriş Yılmaz 

Süper Üye
18 Eyl 2020
698
Abilerim çok teşekkür ediyorum videolu cevap vermeniz de beni ayrıca mutlu etti. Vestel müsteri hizmetleri ile görüştüm yarım saat evvel onlarda teknik ekibin gelmeyeceğini, montaj yapan arkadaşların çekmiş oldukları fotoğraf ve videolar ile sürecin devam edeceğini ve şuan sistemde ürün değişiminin açıldığını onay aşamasında olduğunu söylediler.
Akabinde benim çekmiş olduğum fotoğrafları montaj elemanı arkadaşa ilettim arıza kaydına eklemesi için oda değişim tutulduğunu söyledi.
Böyle olaylar

resim_2022-12-08_130605069.png

insana Bir şeyin olması gerektiği gibi olmasına şükrettiriyor.

Sorunun çözülmesine sevindim, tekrar geçmiş olsun :)
 
H Çevrimdışı

HalilBey06

Aktif Üye
17 Kas 2022
54
31
İyi akşamlar bugün değişim için olan yeni televizyon geldi fakat bu televizyonda da ışık sızması ve bulutlanma mevcut ekstra olarak 3Gun 10 saat 58 dakika lifetime testi çıktı. Bende tekrardan değişim istedim. Bu iş ne zaman sonlanacak inanın bilmiyorum çok yıprandım psikolojim bozuldu evlilik arefesinde bu televizyon işinin uzaması. Alt tarafı paramın hakettiği sorunsuz bir TV istiyorum. Başka bir mmuadil model isteyeceğim muhtemelen tavsiyeniz var mı. Ve televizyon un 83 saat fiilen çalışmış olmasından değişim olur mu? Bu arada ilk gelen TV de lifetime testi 0 gün 0 saat 1 dk idi... Adem Helvacı Adem Helvacı İlteriş Yılmaz İlteriş Yılmaz

IMG_20221214_192950.jpg
IMG_20221214_192942.jpg
 
Geri
Üst Alt