YARDIM EDİN AKIL VERİN ÇIDIRACAĞIM

K Çevrimdışı

kronik1907 

Aktif Üye
23 Nis 2022
50
36
Bütün forum sakinlerine iyi günler

Başka bir operatörden vodafone geçtikten sonra faturalarımda hep hinlik nedense hep sistemsel sorunlar ile yanlış faturalandırma yapılmış

anlatım biraz uzun olacak ama anlaşılması için ayrıntılı yazmak zorundayım

İlk faturam
yurtdışı kullanım bedeli eklenmiş
farkeder farketmez aradım müşteri hizmetlerini

bana söylenen şey

İNCELEDİĞİMDE BÖYLE BİR GÖRÜŞME GERÇEKLEŞMEMİŞ.SANIRSAM SİSTEMSEL BİR HATA OLMUŞ OLMAMIŞ OLSA BİLE MÜŞTERİLERİMİZ YANLIŞLIKLA BU GÖRÜŞMEYİ GERÇEKLEŞTİRDİ İSE 1 DEFAYA MAHSUS GERİ ÖDEMESİNİ DAHİ YAPIYORUZ

GEREKLİ BİLDİRİMLERİ YAPRIM
SİZDEN RİCAM ŞU AN İÇİN BİR ÖDEME YAPMAMANIZ
FATURANIZ SON ÖDEME TARİHİNDEN 1 GÜN ÖNCE YANİ AYIN 30 UNDA REVİZE EDİLECEK 30 UNDAN İTİBAREN GÜNCEL FATURA ÜZERİNDEN ÖDEME YAPINIZ

BEN DE SÜRECİN TAKİPÇİSİ OLACAM SİZİ BİLGİLENDİRECEM

tamam dedik ayın 30 unu bekledik akşam saatlerine kadar bekledim
bir revize yok
araddım tekrar müşteri hizmetlerini
faturanın revize olmayacağını bu faturayı ödeyeceğimi bir sonraki faturadan düşeceğini söylediler

1. si benim hatam değilken siz benden fazla bir ücret alıp paramı kullanamazsınız
2. si şu anki tutar düşük bir tutar ödemesi güç bir tutar değil ama yüksek ve ödeyemeyeceğim bir tutar da olabilirdi incelemelerinizde benim hatam olmadığı da çıktı beni mağdur edemezsiniz
3. sü müşteri temsilcinizin bana söylediği faturanın kesinlikle revize olacağı yönünde idi açın görüşmeleri inceleyin

bu söylemlerimi faturanın revize edileceğininsöylendiği ayın 30u ve 1 sonraki son ödeme tarihinde en az 20 aklı müşteri temsilcisine söylememe rağmen umruna takan olmadı
ÖDEYECEKSİN BİR SONRAKİ FATURADA DÜŞECEK

DEDİKLERİ GİBİ DE REVİZE ETMEDİLER
Ödedik bir sonraki faturada düştü


HADİ BUNU BİR KERE ATLATTIK


3. AY FATURAM
Devletin aldığı aylık 21.5 tl telsiz kullanım bedeli 2 katı olarak 43.5 tl olarak faturalandırılmış
Yine aradım
1. si hem beni kazıklıyorsunuz
2. si hem usulsüz fatura kesiyorsunuz

faturayı revize edin diye
FATURA REVİZE EDEMEYİZ ÖDEYECEKSİNİZ BİR SONRAKİ FATURADA DÜŞECEK DEDİLER

bu iş artık müşteri ile hizmet verenin alacak verecek meselesinin üstünde devletin alacağı tutar üzerinden usulsüz faturaya girdi
gerekli bütün yerlere şikayetlerimi de oluşturacam faturayı revize etmezseniz dedim
yine umruna takan yok
ödeyeceksiniz bir sonraki faturada düşecek

BEN REVİZE EDİLENE KADAR ÖDEMEYECEĞİM DEDİKÇE
ONLAR DA ÖDEYECEKSİNİZ DEDİLER

ÖDEMEDİM
HATTIM KAPANDI

İletişiim zorunluluğum yüzünden mecbur ödemek zorunda kaldım

BU AY GELEN FATURAMDA 188 TL AÇMA KAPAMA BEDELİ YANSITMALARININ YANINDA
1 SONRAKİ AY DÜŞECEK DEDİKLERİ HİZMET DÜŞMEMİŞ BU AYDA TELSİZ KULLANIM BEDELİ EKLENMİŞ


KANITLARI GÖRSEL OLARAK EKLEDİM

Sizlerden tek ricam
taktığın rakamlara bak 20-30-40 tl için uğraşma kafanı ağrıtma gibi cevap vermemeniz
gerçekten hukuki bilgisi olanlardan yardım istiyorum
kafaya fazlası ile taktım

YA HUKUKİ OLARAK BİR ÇIKIŞ YOLU BULACAZ
YA DA KENDİMİ YAKACAM HUKUKSUZ OLARAK KENDİ ADALETİMİ VODAFONE MAĞAZALARININ BİRİNDE SAĞŞAYACAĞIM
(Oradaki çalışanların belki hiç bir suçu yok ama benim de hiç bir suçum kabahatim yok)
bana hukuki yaptırımı ne olursa da kabulum

SON OLARAK bu konudaki şikayetimi e devletten yaptım
BTK ya aktarıldı

Btk da vodafone aynı boş beleş cevapları yazıyor
her arayan müşteri temsilcisi boş beleş yatırın bir sonraki ay düşelim muhabbetine benzer boş beleş cevap veriyor
BU GÜN BTK SORUN ÇÖZÜLMEDİĞİ HALDE KONUYU KAPATMIŞ


1a7705295d16c14f3.jpg
2ae4f0cb87184bcbb.jpg
36474c6fd7619d403.jpg
4b18f2200eec33617.jpg
 
Xentios Çevrimdışı

Xentios

Yeni Üye
7 Eyl 2025
45
44
Hocam 3-5 kuruş için kendinizi boşuna sinir etmeyin.
Ödeyin geçin. Beğenmiyorsanızda hattımı kapattıracağım deyin firmaya.

Dava mava boş işler. Zaten boş olmasa bunlar müşterilere yapılamazdı.
 
Geri
Üst Alt