Yanlış Ürün iadesi ama bir sorunum var

Fair Play Çevrimdışı

Fair Play 

Süper Üye
4 Şub 2021
567
Sevgili dostlar bir sorunum var.

Daha önce de çok defa alış-veriş yapıp hiçbir sorun yaşamadığım bir ayakkabı firmasından yanlış ürün gönderildi. İade talebi oluşturdum ama ne bir geri dönüş var ne de ulaşabildiğim müşteri hizmeti. Şöyle bir de sorunum var. Ürün ben tatildeyken geldi 18 Ağustos'ta. Ben 2 Eylül'de site üzerinden iade talebi oluşturdum. Yasal süre olan 14 günü aslında geçmiş oluyorum.

Ürünü kullanmadım, elimdeki faturadaki ürün kodu ile gelen ürünün kutusu üzerindeki ürün kodu farklı. Fatura ve fotoğrafları tüketici hakem heyetine iletsem bir sonuç alabilir miyim? Yoksa yasal süremiz doldu yapacak bi şey yok mudur? O zaman uğraşmaya değmez.

Hiç kullanmayacağım çöpe atacağım bir ayakkabı olacak ona üzülüyorum. Hediye çekine de razıyım zaten sürekli alışveriş yaptığım yer.

Not: bu arada firmanın müşteri destek epostasına yazdım, otomatik hata mesajı geldi eposta kutusu dolu olduğu için mesaj iletilemedi diye. Müşteri hizmetlerini arıyorum, telefonu hoparlörlerde açık bıraktım ama yok çalışmıyor. En sonunda ya otomatik kapanıyor ya da sesli mesaj bırakın mesajı geliyor. İlginç bir durum.
 
Geri
Üst Alt