Vestel üretimi tv niz arızalandığında size daha düşük model bir vestel verebilirler ve sana vestel tv veriyoruz daha ne istiyosun diyebilirler,
Arkadaşlar başımdan geçen bir olayı anlatacağım;
yaklaşık 4 ay önce almış olduğum 55ht1800ud tv nin ekranını oğlum kumanda ile kırdı, servise bilgi verdim geldiler 1900 tl panel ücreti çıktı, tv yeni olduğu için onayladım,
300 tl kapora istediler verdim, 1 hafta sonra aradıklarında henüz 4 aylık tv nin panelinin ve aynı tv nin ellerinde olmadığını bildirdiler, bunun üzerine 2076 tl karşılığında başka tv vermeyi önerdiler onuda kabul ettim ama verdikleri tv kabul edilecek gibi değil, kasa yapısı , paneli özellikeri benimki ile alakası olamayan 55ud8400 ü peşin para olarak veriyolar,
zaten neredeyse o paraya internetten taksitle alabiliyorum, tabi kabul etmedim çözüm merkezi ile görüşüp en yakın muadili olan 55ud9400 ü istedim, çözüm merkezi bunu onayladı bir hafta sonra stoğa gireceğini bildirdi, bir hafta bekledik iki hafta bekledik stoğa girmedi, sonra çözüm merkezi beni arayıp 8400 ü alıyosan al yoksa televizyonunu geri al gibi bir konuşma yaptı, yani vestel kendi eksikliği yüzünden beni mağdur edecekti, ertesi hafta da vestel servisi evime 7 gün içinde arızalı tv yi almazsanız mesuliyet kabul etmeyiz şeklinde ihbarname gönderdi, bunun üzerine bende notere gidip sıkıyosa mesuliyet kabul etme şeklinde cevap gönderdim,(hem kanunen onarmak zorunda olduğu tv yi onarmayacak hemde mesuliyet kabul etmeyecek) ardından tüketici hakem heyetine giderek şikayetçi oldum,
1. si vestel tüketici kanunu gereği ürünün kullanım ömrü boyunca yedek parçasını bulundurmak zorunda ama daha 4. ayında panel yok,
2. si panel yada aynı tv yoksa muadilini yada üst modelini vermek zorundasın, düşük model veriyor ve başka seçenek sunmuyor,
3. sü 1900 tl ödemem gerekirken, onun elinde panel yok diye ben 2076 tl ödüyorum, benim tv im zaten çok yeniydi.
4. sü mağdur olduğunuz düşünüp şikayet var gibi sitelere vesteli şikayet ettiğinizde başlığı hemen hitachi olarak değiştiriyorlar ve hiç muhatap çıkmıyor, her nekadar ben hitachiyi değil vesteli şikayet ediyorum desemde başlık değişmedi ve muhatap bulamadım, işte ençok burda vestel üretimi tv aldığım için pişman oldum,
tüketici hakem heyeti kararının uzun süreceğini düşünerek başka tv aldım, sonrasında internet üzerinde ulaşabildiğim kadar yere ulaştım ve mağduriyetimi bildirdim, şikayetimi aklı başında biri okumuş olacak ki beni arayıp siz haklısınız diyerek 55ud9400 ü gönderdiler, ama ben uğraştığımla kaldım, 55ht1800 ile 55ud9400 arasında hiç fark yok, hatta kasa yapıları bile aynı, ama 176 tl fazladan para verdik,
fazla para vermekde önemli değil ama bu süreçte vestelin beni baskılamaya çalışması çok sinirlerimi bozdu, 4 ayda anakart arızasıydı, ölü pikseldi , açılmıyodu derken 6. vestel tv evime girdi, elektronik biraz şans işi ben vestelle çok şansızlık yaşadım, umarım siz yaşamazsınız,
Arkadaşlar başımdan geçen bir olayı anlatacağım;
yaklaşık 4 ay önce almış olduğum 55ht1800ud tv nin ekranını oğlum kumanda ile kırdı, servise bilgi verdim geldiler 1900 tl panel ücreti çıktı, tv yeni olduğu için onayladım,
300 tl kapora istediler verdim, 1 hafta sonra aradıklarında henüz 4 aylık tv nin panelinin ve aynı tv nin ellerinde olmadığını bildirdiler, bunun üzerine 2076 tl karşılığında başka tv vermeyi önerdiler onuda kabul ettim ama verdikleri tv kabul edilecek gibi değil, kasa yapısı , paneli özellikeri benimki ile alakası olamayan 55ud8400 ü peşin para olarak veriyolar,
zaten neredeyse o paraya internetten taksitle alabiliyorum, tabi kabul etmedim çözüm merkezi ile görüşüp en yakın muadili olan 55ud9400 ü istedim, çözüm merkezi bunu onayladı bir hafta sonra stoğa gireceğini bildirdi, bir hafta bekledik iki hafta bekledik stoğa girmedi, sonra çözüm merkezi beni arayıp 8400 ü alıyosan al yoksa televizyonunu geri al gibi bir konuşma yaptı, yani vestel kendi eksikliği yüzünden beni mağdur edecekti, ertesi hafta da vestel servisi evime 7 gün içinde arızalı tv yi almazsanız mesuliyet kabul etmeyiz şeklinde ihbarname gönderdi, bunun üzerine bende notere gidip sıkıyosa mesuliyet kabul etme şeklinde cevap gönderdim,(hem kanunen onarmak zorunda olduğu tv yi onarmayacak hemde mesuliyet kabul etmeyecek) ardından tüketici hakem heyetine giderek şikayetçi oldum,
1. si vestel tüketici kanunu gereği ürünün kullanım ömrü boyunca yedek parçasını bulundurmak zorunda ama daha 4. ayında panel yok,
2. si panel yada aynı tv yoksa muadilini yada üst modelini vermek zorundasın, düşük model veriyor ve başka seçenek sunmuyor,
3. sü 1900 tl ödemem gerekirken, onun elinde panel yok diye ben 2076 tl ödüyorum, benim tv im zaten çok yeniydi.
4. sü mağdur olduğunuz düşünüp şikayet var gibi sitelere vesteli şikayet ettiğinizde başlığı hemen hitachi olarak değiştiriyorlar ve hiç muhatap çıkmıyor, her nekadar ben hitachiyi değil vesteli şikayet ediyorum desemde başlık değişmedi ve muhatap bulamadım, işte ençok burda vestel üretimi tv aldığım için pişman oldum,
tüketici hakem heyeti kararının uzun süreceğini düşünerek başka tv aldım, sonrasında internet üzerinde ulaşabildiğim kadar yere ulaştım ve mağduriyetimi bildirdim, şikayetimi aklı başında biri okumuş olacak ki beni arayıp siz haklısınız diyerek 55ud9400 ü gönderdiler, ama ben uğraştığımla kaldım, 55ht1800 ile 55ud9400 arasında hiç fark yok, hatta kasa yapıları bile aynı, ama 176 tl fazladan para verdik,
fazla para vermekde önemli değil ama bu süreçte vestelin beni baskılamaya çalışması çok sinirlerimi bozdu, 4 ayda anakart arızasıydı, ölü pikseldi , açılmıyodu derken 6. vestel tv evime girdi, elektronik biraz şans işi ben vestelle çok şansızlık yaşadım, umarım siz yaşamazsınız,