Vestel üretimi tv alacakların dikkatine!

A Çevrimdışı

azrael85

Aktif Üye
31 Ara 2017
219
Vestel üretimi tv niz arızalandığında size daha düşük model bir vestel verebilirler ve sana vestel tv veriyoruz daha ne istiyosun diyebilirler,
Arkadaşlar başımdan geçen bir olayı anlatacağım;
yaklaşık 4 ay önce almış olduğum 55ht1800ud tv nin ekranını oğlum kumanda ile kırdı, servise bilgi verdim geldiler 1900 tl panel ücreti çıktı, tv yeni olduğu için onayladım,
300 tl kapora istediler verdim, 1 hafta sonra aradıklarında henüz 4 aylık tv nin panelinin ve aynı tv nin ellerinde olmadığını bildirdiler, bunun üzerine 2076 tl karşılığında başka tv vermeyi önerdiler onuda kabul ettim ama verdikleri tv kabul edilecek gibi değil, kasa yapısı , paneli özellikeri benimki ile alakası olamayan 55ud8400 ü peşin para olarak veriyolar,
zaten neredeyse o paraya internetten taksitle alabiliyorum, tabi kabul etmedim çözüm merkezi ile görüşüp en yakın muadili olan 55ud9400 ü istedim, çözüm merkezi bunu onayladı bir hafta sonra stoğa gireceğini bildirdi, bir hafta bekledik iki hafta bekledik stoğa girmedi, sonra çözüm merkezi beni arayıp 8400 ü alıyosan al yoksa televizyonunu geri al gibi bir konuşma yaptı, yani vestel kendi eksikliği yüzünden beni mağdur edecekti, ertesi hafta da vestel servisi evime 7 gün içinde arızalı tv yi almazsanız mesuliyet kabul etmeyiz şeklinde ihbarname gönderdi, bunun üzerine bende notere gidip sıkıyosa mesuliyet kabul etme şeklinde cevap gönderdim,(hem kanunen onarmak zorunda olduğu tv yi onarmayacak hemde mesuliyet kabul etmeyecek) ardından tüketici hakem heyetine giderek şikayetçi oldum,
1. si vestel tüketici kanunu gereği ürünün kullanım ömrü boyunca yedek parçasını bulundurmak zorunda ama daha 4. ayında panel yok,
2. si panel yada aynı tv yoksa muadilini yada üst modelini vermek zorundasın, düşük model veriyor ve başka seçenek sunmuyor,
3. sü 1900 tl ödemem gerekirken, onun elinde panel yok diye ben 2076 tl ödüyorum, benim tv im zaten çok yeniydi.
4. sü mağdur olduğunuz düşünüp şikayet var gibi sitelere vesteli şikayet ettiğinizde başlığı hemen hitachi olarak değiştiriyorlar ve hiç muhatap çıkmıyor, her nekadar ben hitachiyi değil vesteli şikayet ediyorum desemde başlık değişmedi ve muhatap bulamadım, işte ençok burda vestel üretimi tv aldığım için pişman oldum,

tüketici hakem heyeti kararının uzun süreceğini düşünerek başka tv aldım, sonrasında internet üzerinde ulaşabildiğim kadar yere ulaştım ve mağduriyetimi bildirdim, şikayetimi aklı başında biri okumuş olacak ki beni arayıp siz haklısınız diyerek 55ud9400 ü gönderdiler, ama ben uğraştığımla kaldım, 55ht1800 ile 55ud9400 arasında hiç fark yok, hatta kasa yapıları bile aynı, ama 176 tl fazladan para verdik,
fazla para vermekde önemli değil ama bu süreçte vestelin beni baskılamaya çalışması çok sinirlerimi bozdu, 4 ayda anakart arızasıydı, ölü pikseldi , açılmıyodu derken 6. vestel tv evime girdi, elektronik biraz şans işi ben vestelle çok şansızlık yaşadım, umarım siz yaşamazsınız,
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,426
32
geçmiş olsun hocam .Vestel in böyle tutumlarına bende sinir oluyorum yerli gurur olarak kendilerini lanse ediyorlar ancak tüketiciye pek kolaylık sağlamıyorlar.

Bende 9614txt çamaşır makinemin değişim talebi için 1.5 aydır uğraşıyorum.

Bu arada sizin tv daha pahalı ve güzelmiş.

 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Buna profesyonellik eksikliği derim ben... Koskoca vestel gururla yerli... Geçmiş olsun baş ağrıtıcı vakalar. Olan müşteriye oluyor.
 
A Çevrimdışı

azrael85

Aktif Üye
31 Ara 2017
219
Konuyu hortlatayım, vestelin o zamanki tavrına gıcık olduğumdan tüketici mahkemesine ek dilekçe verdim, Vestel TV getirdi ama yine de benden haksız yere 176 TL aldı şeklinde, 3-4 ay sonra 176 TL nin iade kararı çıktı , vestel de 176 TL yi geri ödedi , son TV de yaşadığım olayı saymazsam vestelin satış sonrası desteğinin çok iyi olduğunu söyleyebilirim.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Konuyu hortlatayım, vestelin o zamanki tavrına gıcık olduğumdan tüketici mahkemesine ek dilekçe verdim, Vestel TV getirdi ama yine de benden haksız yere 176 TL aldı şeklinde, 3-4 ay sonra 176 TL nin iade kararı çıktı , vestel de 176 TL yi geri ödedi , son TV de yaşadığım olayı saymazsam vestelin satış sonrası desteğinin çok iyi olduğunu söyleyebilirim.

Geçmiş olsun, kurumsallık önemli. Sorununuzun güç de olsa çözülmüş olmasına sevindim.
Güle güle kullanın yeni televizyonunuzu.
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,426
32
Konuyu hortlatayım, vestelin o zamanki tavrına gıcık olduğumdan tüketici mahkemesine ek dilekçe verdim, Vestel TV getirdi ama yine de benden haksız yere 176 TL aldı şeklinde, 3-4 ay sonra 176 TL nin iade kararı çıktı , vestel de 176 TL yi geri ödedi , son TV de yaşadığım olayı saymazsam vestelin satış sonrası desteğinin çok iyi olduğunu söyleyebilirim.
aynen çoğu zaman servis ve müşteri hizmetleri kalitesi iyi oluyor.

Ama bu ek ücret alma olayını sık duydum, bende ninem için regal buzdolabı araştırıyorum çoğu müşteri servis kurulum ücreti aldı diye şikayet etmiş.Sanırsam çakal servislerin işi bunlar.
 
S.R.YILDIRIM Çevrimdışı

S.R.YILDIRIM 

Yeni Üye
11 Ara 2019
36
64
geçmiş olsun hocam .Vestel in böyle tutumlarına bende sinir oluyorum yerli gurur olarak kendilerini lanse ediyorlar ancak tüketiciye pek kolaylık sağlamıyorlar.

Bende 9614txt çamaşır makinemin değişim talebi için 1.5 aydır uğraşıyorum.

Bu arada sizin tv daha pahalı ve güzelmiş.

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim memnun olduğum örneklerim var.
2 yıl önce 1600 liraya gibi bir çamaşır makinası aldım vestel, 2 hafta gibi su damlattığını farkettim, servis İADE istedi. Kısa bir zaman sonra Manisa vestel fabrikasından BİR ÜST MODELİNİ VERECEKLERİNİ, KABUL EDİP ETMEDİĞİMİ SORDU. 350 liraya kıyıp ta o modeli almadığıma kendime kızmıştım.
Hem pahalısını teklif edip, hem de fikrime danışmaları gururumu okşadı.

O memnuniyetim, 65" tv alırken kendini ön plana çıkarttı ve 65U9500 tercih ettirdi.
İnternetten alındığında garanti süresi 2, mağazadan alınca 3 yılmış. Ben iade etme ihtimaline karşı internetten almıştım, bilgiyi sonradan öğrendim. Bir - iki yazışmadan sonra yine memnun edildim, 3 yıl olduğu bilgisi tarafıma iletildi.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt