Vestel TV ayıplı mal değişim hakkı

F Çevrimdışı

felisleo 

Aktif Üye
15 Kas 2021
97
39
Merhaba, burada konu açmıştım kasım ayında aldığım 43u9600'ün ledleri patladı, 180 gün içerisinde arıza olursa ayıplı mal kabul edildiğini bilmiyordum o an.

Servis eve geldi TV'yi açıp baktı ve ledler patlamış dedi, parça siparişi verip gitti, sonra parça ellerine gelince tekrar geldiler bu sefer de bu tv'nin led değişimi ev ortamında olmaz, paneli ısıtıp çıkarmamız lazım, bu işlemi daha önce hiç yapmadık ve panel için bant lazım onun da sipariş edeceğiz dediler, TV'yi alıp gittiler.

Ben de forum sayesinde 180 gün içerisinde arıza yapan ürünün ayıplı mal kabul edildiğini öğrendim. Hatta araştırdım aynı model ve aynı arızadan ürünün değiştiren gördüm.

Vestel'i aradım beklediğim gibi işi yokuşa sürüyorlar. İlk başta bana ilk arızası olduğu için değişim yapamıyoruz dediler. Ben ürün ayıplı kabul ediliyor diyorum onlar ilk arıza diyor:) Neyse uzun uğraşlar sonucunda talebiniz alındı, incelenip size dönüş yapılacak dediler. Bu arada servis 2. parça olarak bant değil besleme kartı istemiş, yani besleme kartı da bozuk, bana sağlam demişlerdi sadece led demişlerdi.

TV şu an serviste ve onarım için parça bekliyor.


Yarın beni arayıp değiştiremiyoruz derlerse nasıl bir yol izlemeliyim? Ayıplı ürünün değişimini talep ettim ama satıcı değiştirmedi diyebilmem için hangi belgeler gerekli bana? Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Koro96 Çevrimdışı

Koro96 

Süper Üye
24 Şub 2019
2,531
Adem ustayla görüşmeniz Daha doğru olur İnstagtam yada Youtube üzerinden ulaşabilirsiniz.
 
TEKNOwest Çevrimdışı
23 Eyl 2018
10,455
50

Burada bahsediyorlar bu konudan, aslında düzgün onarım olacağını bilsem yine sorun değil de servis ilk defa yapacağız dedi :) Bana besleme kartı sağlam dedi ama besleme kartı da sipariş etmiş.

Besleme kartını önlem amaçlı sipariş etmiş olabilir.Bazen led bar ile besleme kartıda arızaya geçebiliyor.
 
F Çevrimdışı

felisleo 

Aktif Üye
15 Kas 2021
97
39
Besleme kartını önlem amaçlı sipariş etmiş olabilir.Bazen led bar ile besleme kartıda arızaya geçebiliyor.
Bugün beni bir yetkili aradı ve sizin dediğiniz gibi önlem amaçlı sipariş edilmiş olabilir dedi. Tamir konusunda ikna etmeye çalıştı, biz yerli bir markayız sizin desteğinizi bekliyoruz, değişim masraflı oluyor falan dedi. Benim anlamadığım Avrupa'nın en büyük TV fabrikasına benim 6 bin TL'lik TV'im mi maliyet oluşturacak hem eski TV hurdaya ayrılıyor dedi ben de sağlam parçaları revizyonlu ürünlerde kullandığınızı biliyorum dedim.

Vestel ve servisten yana şikayetim yok ama 4 aylık bir TV'nin böyle bir arıza vermesi normal değil zaten arada saçmalıyordu belli ki sorunlu bir ürün lütfen değiştirin dedim. Peki ilgili birimle görüşüp size dönüş yapacağım dedi.

Güncelleme: Sabah tekrar aradılar, değişimi kabul ettiler. TV yenisi ile değişecek.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt