Merhaba, burada konu açmıştım kasım ayında aldığım 43u9600'ün ledleri patladı, 180 gün içerisinde arıza olursa ayıplı mal kabul edildiğini bilmiyordum o an.
Servis eve geldi TV'yi açıp baktı ve ledler patlamış dedi, parça siparişi verip gitti, sonra parça ellerine gelince tekrar geldiler bu sefer de bu tv'nin led değişimi ev ortamında olmaz, paneli ısıtıp çıkarmamız lazım, bu işlemi daha önce hiç yapmadık ve panel için bant lazım onun da sipariş edeceğiz dediler, TV'yi alıp gittiler.
Ben de forum sayesinde 180 gün içerisinde arıza yapan ürünün ayıplı mal kabul edildiğini öğrendim. Hatta araştırdım aynı model ve aynı arızadan ürünün değiştiren gördüm.
Vestel'i aradım beklediğim gibi işi yokuşa sürüyorlar. İlk başta bana ilk arızası olduğu için değişim yapamıyoruz dediler. Ben ürün ayıplı kabul ediliyor diyorum onlar ilk arıza diyor Neyse uzun uğraşlar sonucunda talebiniz alındı, incelenip size dönüş yapılacak dediler. Bu arada servis 2. parça olarak bant değil besleme kartı istemiş, yani besleme kartı da bozuk, bana sağlam demişlerdi sadece led demişlerdi.
TV şu an serviste ve onarım için parça bekliyor.
Yarın beni arayıp değiştiremiyoruz derlerse nasıl bir yol izlemeliyim? Ayıplı ürünün değişimini talep ettim ama satıcı değiştirmedi diyebilmem için hangi belgeler gerekli bana? Yardımcı olursanız sevinirim.
Servis eve geldi TV'yi açıp baktı ve ledler patlamış dedi, parça siparişi verip gitti, sonra parça ellerine gelince tekrar geldiler bu sefer de bu tv'nin led değişimi ev ortamında olmaz, paneli ısıtıp çıkarmamız lazım, bu işlemi daha önce hiç yapmadık ve panel için bant lazım onun da sipariş edeceğiz dediler, TV'yi alıp gittiler.
Ben de forum sayesinde 180 gün içerisinde arıza yapan ürünün ayıplı mal kabul edildiğini öğrendim. Hatta araştırdım aynı model ve aynı arızadan ürünün değiştiren gördüm.
Vestel'i aradım beklediğim gibi işi yokuşa sürüyorlar. İlk başta bana ilk arızası olduğu için değişim yapamıyoruz dediler. Ben ürün ayıplı kabul ediliyor diyorum onlar ilk arıza diyor Neyse uzun uğraşlar sonucunda talebiniz alındı, incelenip size dönüş yapılacak dediler. Bu arada servis 2. parça olarak bant değil besleme kartı istemiş, yani besleme kartı da bozuk, bana sağlam demişlerdi sadece led demişlerdi.
TV şu an serviste ve onarım için parça bekliyor.
Yarın beni arayıp değiştiremiyoruz derlerse nasıl bir yol izlemeliyim? Ayıplı ürünün değişimini talep ettim ama satıcı değiştirmedi diyebilmem için hangi belgeler gerekli bana? Yardımcı olursanız sevinirim.