Vestel televizyonuma yazılım bulamadım bir türlü

T Çevrimdışı

trkkrsy 

Süper Üye
26 Ara 2017
915
43
Şu konuyu okuyunca keşke sezercik karşısındaki tombiş olsaydım şu forumda dedim.

Mıstık benim olucaktı ki vurucaktım kırbacı vurucaktım kırbacı !!?!!!

Olaya medeniyet çerçevesinde girmiş, yerimi yadırgadım, benim bu çerçevede yerim yok, diyerek çıkmışsın !

Tamam tv nde dediğin özellikler vardı, kullanıyordun (bu arada "vardı kullanıyordun" 'u senin bilgilendirmen üzerine söylüyorum. Görüp kullandığım bir tv değil) ama servis muhtemelen temin ettiği panel yapısına uyumlu düşük özellikli bir kart takmış (o kartı da görmedim, kullanmadım. Ustaların bilgilerine güveniyorum !) Böyle bir durum gerçekleştiyse sonuna kadar hakkını ara !!
Geçmiş olsun, sıkıcı bir durum.

Fakat bilmelisin ki, bu forumu kuranlar ve bizler, bir kurum ya da kuruluştan para almadan bilgi paylaşıyoruz. Başka markalarda para ile alacağın çoğu yazılım ve bilgi burada karşılıksız paylaşılıyor. Canın yandı diye görgüsüzlük yapmana lüzum yok. Adamlar sana yardım etmek istedikçe saygısızlık yapmışsın. Konuya sıcağında denk gelseydim, madem bu kadar biliyosun burada ne işin var, kendin hallet, der konuyu kapatırdım !! Biraz medeniyet, biraz saygı !

Neyse, tv ye müdahale eden servisten eski kartı isteyin bence. Donanım elinize geçtiğinde de durumu izah edin, size gelmeden önce tv mde internet vardı vs diye, işte o zaman oradan da siz özür bekleyin !
Ve ricamdır; özrün sonunda olayı kapatmayın, servis ile ilgili ne yaptırım lazımsa onu yapın. Önüne gelene istediği donanımı takmak nedir ? Alsınlar yetkilerini !! Şikayet edelim bu durumu ?!!?!??!

Hakkında hayırlısı, sağlıcakla. @ibrahimykr
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Olay eğer Özür boyutlarına gelmeseydi ciddi bir yazı yazardım burada ancak madem Özür dilenmiş, Fiko kardeşim de olgunluk gösterip konuya yeniden dahil olmuş o halde gelelim ana konuya.

Öncelikle burada bir kere daha sevgili TEKNOwest teknovest ve F fikoloji ustalarıma teşekkür ediyorum ki kendilerine ricam sonrası beni kırmadı ve özellikle VESTEL kullanıcılarına gerçekten özel hayatlarımızdan ve zamanımızdan harcayarak, verdiğimiz emeklerin karşılığını sadece birer teşekkür yeter mantığı ile bilgi/tecrübe paylaşmayı kabul ettiler.

Forumu eskiden beri takip edenler ve beni eskiden beri tanıyanlar aslında VESTEL konusundaki yıllar süren büyük mücadelemi bilirler.
Sorun şu ki halkın yanında durmamız bir çok işletmeyi, kurumu ve yöneticiyi ciddi anlamda rahatsız ediyor. Bu da bizleri açık hedef haline getiriyor.
Ben bu ortamlarda kişisel bilgilerimi saklamadan bilgi paylaştığım için de bu rahatsız olan firma, yönetici, esnaf tayfası için daha açık hedef oluyorum diye dikkat edildiyse eğer insanlar insanlara yardımcı olabilmek adına gizli kimlikler ile burada durmak zorunda kalıyorlar.

Ne kadar saldırılırsa saldırılsın, Bu forumun en temel amacı halkın yanında durmak ve insanları bilinçlendirmektir, bu konudaki örnekte olduğu gibi çok ciddi suiistimaller içeren yüzlerce olayı deşifre ettik. İnsanların haklarını almalarını sağladık. Sizin de bu doğrultuda ilk yapmanız gereken öncelikle servisten açıklama talep etmek.

1- Bu işlem sizden habersiz mi yapıldı?
2- Bu işlem karşılığı bir hizmet formu aldınız mı?
3- Bu işlem karşılığı sizden ne kadar tahsil edildi
4- Bu işlem karşılığı tahsil edilen bedel doğrultusunda fatura kesildi mi?
5- Ve en önemlisi bu işlem sisteme nasıl kayıt edildi

Ben bu işlemin Vestel in kayıtlarına giriş yapılarak uygulanacağını hiç düşünmüyorum zira VESTEL, öncelikle sisteme böyle bir müdahale için giriş izni vermez, ayrıca Yönetim kademesi etik olarak da bu uygulamaya onay vermez.

Bu dorğultuda eğer bir alicengiz var ise bu tamamen servisin lokal olarak aldığı karar ve uygulama neticesi ortaya çıkan sonuçtur.

Yapılması gereken en temel konu elbette hak arama ve tazmin talebi olacaktır.

Ya bu işi ÜCRETSİZ olarak temizlerler, ya da konu çok büyür nokta net.
 
I Çevrimdışı

ibrahimykr

Kayıtsız / Doğrulanmamış
@ibrahimykr bu kart ne zaman takıldı televizyona ?
Çarşamba günü
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Merhaba, Vestel yönetimi ile görüştüm sorunu anlattım, sorunu anlattıktan sonra beni servise davet ettiler, cihazla birlikte servise gittim. Önceki ekran kartı modelini bildiğimi şuan takılan ekran kartının benim cihazımda olmaması gerektiğini anlattım. Durumun hukuki boyuta taşıyacağımın altını çizdim. Serviste ki elamanlar konuyu araştırmak için zaman talep ettiler. Ve beklemeye koyuldum.

Uzun bir bekleyiş sonunda, hatanın teknik ekipteki elamanın bir hata sonucu, başka bir kart takmış olduğu ortaya çıktı. Derhal düzeltilmek üzere cihazı yeniden kart takacaklarını ve ücret talep etmediklerini söylediler. Ben bu durumu düşünmem gerekiyor diye eve geldim. Eniştemle durumu konuştum, avukat olduğu için durumu izah ettim. Eğer durum cidden, bir hata sonucu ise teknik ekibe cihazı teslim edilip düzeltmesini iste dedi, eğer için de bir şeyler varsa yani çakallık gibi bir durum sezdiysen dava açarız dedi. Durumu düşündüm, kimsenin ekmeğiyle oynamak veya kimseyi yerinden etmek istemediğim için. Ve samimiyetlerine ciddi anlamda güvendiğim için cihazı onlara teslim edip bekleyeceğim, ve dava açmayacağımı belirttim. Servis teşekkür ederek kapattı telefonu. Müsait olduğum zaman cihazı teslim edeceğim..

Benim başıma geldi eğer değerli üyelerinde başına gelirse bu olay, cihazı teslim almadan önce hangi kart takılmış öğrenin değerli adminlerden, ve konu sahibi arkadaştan özür dileyerek bu konuşmayı sonlandırmaya planlıyorum. Bazı admin arkadaşların kalbini kırmış bulundum bunun açık ve net farkındayım. Çünkü; VESTEL yetkili servisin böyle bir hata yapacağını kestiremedim ve buradaki adminlere yanlış bir üslupla yaklaştım. Eğer durumu onlar bana anlatmasaydı belki de, atı alan Üsküdarı geçecekti. Teker teker kalbini kırdığım adminlerden özür dilerim.. F fikoloji TEKNOwest teknovest
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Gözünü seveyim medeniyet, Yaşasın Adalet :ok

Neyse ki yanlışlık(!) olduğunu anlamışlar, artık nasıl bir yanlışlık ise, Panel vcc hattından, panel ıd lerinden, spı flash bilgilerine kadar her şeyi de birbiri ile tutan bir anakart tesadüfen o kardeşimizin elinin altına girivermiş.

Neyse ki yanlışlık(!) tan dönülmenin vesilesi olan kardeşlerimiz var.

Müsaadeniz ile ben de kendilerine bir kere daha teşekkür etmek istiyor ve okuyorlar ise o yetkili servise burada şunu yazmak istiyorum,

Bu sefer yanlışlık(!) olduğunu kabul ediyor ve kurcalamıyoruz konuyu, yoksa neyin ne olduğunu siz de biz de iyi biliyoruz diye düşünüyorum.

Siz ürün sahibinin hoşgörüsüne dua edin.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Sorunun çözüldüğüne sevindim umarım daha iyi günlerde kullanırsınız, biz elimizden geldiğince yaninizdayız, Allah gönlünden geçen özür ve iyi niyeti kabul etsin, biz her zaman gönülden yardım etmeye çalışıyoruz, iyi temennilerini kabul ettik, süreç hakkında senden bilgi bekliyoruz.
 
I Çevrimdışı

ibrahimykr

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Cihazı önümüzdeki pazartesi teslim edeceğim. Bir yanlışlık daha olursa, büyük ihtimalle Vestel'e bir dava açacağız. Uzun süreli bir dava olmadan sorunu halledeceğiz. Ve umarım, öyle bir şey ile karşı karşıya kalmam.
 
Geri
Üst Alt