VESTEL SERVİSİ TV ME HASAR VERDİ | Tavsiye FORUMU

VESTEL SERVİSİ TV ME HASAR VERDİ

Basri 

Bronz Üye
11 Eki 2018
114
Selamünaleyküm Arkadaşlar ;
Çok uzun hikaye tahmin edebileceğiniz gibi o yüzden pek fazla detaylara girmiyorum TV 15 gün evvel aniden internete bağlanmaya başladı servisi çağırdım gittiler geldiler gittiler geldiler her seferinde başka bir bahane buldular en sonunda dün metazori olarak servise gönderdim televizyonu bugün sabah geldiğinde çerçevenin kenarı bir yere vurulup ezilmişti aksilik işteydim evde olmadığım için bizim hanımda bakmadan televizyonu teslim almış şimdi ne yapabilirim gerçi merkezi arayıp şikayette bulundum bağırdım çağırdım ama bir sonuç çıkacağından pek ümitli değilim şimdi ne yapabilirim nereye başvururum tavsiyelerinizi bekliyorum lütfen yardımcı olursanız çok memnun olurum şimdiden hepinize ve ilginize teşekkür ederim.
 

fikoloji 

tavsiye forumu çözüm ekibi
TFC Team
13 Eki 2018
7,936
Servisi arayın bu ürün hasarlı deyin ön kısım sa frontun değişmesini talep edin sonuç alamaz iseniz Vestel genel merkezini arayın hasarlı teslim aldım çerçevenin değişmesini istiyorum dryin yardımcı olurlar
 

Adem Helvacı 

Bilinçli Tüketici Derneği Genel Başkan
Administrator
17 Şub 2017
15,841
47
Neyse ki ürününüzün markası Vestel.

Evet teknoloji ve yazılım ve hatta vizyon konusunda çok eleştiririz ama satış sonrası hizmetler ve SERVİSİN TEPESİNE BİNME konusunda kimse Vestel efendinin eline su dökemez.

Hatta bundan keyif aldıklarını bile yazabilirim size. İşini yaptığını bildiğim çok değerli belli birkaç isim dışında birçoğu sırf iş yapmış görünsün diye servislerin üstüne oynamayı çok sever o fabrikadakilerin. :)

Vestel de hiç kimsenin, Yetkili servislerden başka hiç kimseye gıkı dahi çıkamaz. Ama yetkili servis ise ver odunu + ver odunu mantığındadır hepsi. Neden? Çünkü servisler cahil, servisler avam tabakası, servisler eğitimsiz, servisler hep ağlayıp zırlayan zavallılar takımı, servisler hep kötü çocuktur. Neden? e cevap gayet basit çünkü bayiler nasıl GELİR KAPISI olduğu için sevilen şımarık çocuk ise, Servisler de GİDER KAPISI olduğu için sevilmeyen üvey evlattır.

Bu nedenle içiniz rahat olsun, şikayet konusu olduğu için yetkili servis sizin Front Bezel diye tabir edilen o çerçeveyi ücretsiz olarak değiştirecektir.

Siz dua edin de çerçeveyi kurtarmaya çalışırken panelden olmayın :)
 

Basri 

Bronz Üye
11 Eki 2018
114
Neyse ki ürününüzün markası Vestel.

Evet teknoloji ve yazılım ve hatta vizyon konusunda çok eleştiririz ama satış sonrası hizmetler ve SERVİSİN TEPESİNE BİNME konusunda kimse Vestel efendinin eline su dökemez.

Hatta bundan keyif aldıklarını bile yazabilirim size. İşini yaptığını bildiğim çok değerli belli birkaç isim dışında birçoğu sırf iş yapmış görünsün diye servislerin üstüne oynamayı çok sever o fabrikadakilerin. :)

Vestel de hiç kimsenin, Yetkili servislerden başka hiç kimseye gıkı dahi çıkamaz. Ama yetkili servis ise ver odunu + ver odunu mantığındadır hepsi. Neden? Çünkü servisler cahil, servisler avam tabakası, servisler eğitimsiz, servisler hep ağlayıp zırlayan zavallılar takımı, servisler hep kötü çocuktur. Neden? e cevap gayet basit çünkü bayiler nasıl GELİR KAPISI olduğu için sevilen şımarık çocuk ise, Servisler de GİDER KAPISI olduğu için sevilmeyen üvey evlattır.

Bu nedenle içiniz rahat olsun, şikayet konusu olduğu için yetkili servis sizin Front Bezel diye tabir edilen o çerçeveyi ücretsiz olarak değiştirecektir.

Siz dua edin de çerçeveyi kurtarmaya çalışırken panelden olmayın :)
Adem bey Merhaba ;
samimiyetime inanın gelen elemanın üstünü başını halini görseydiniz servis elemanı olduğuna inanamazdınız bunca senedir bu işin içinde olan biri olarak
Ama sonuçta bir emekçi olduğunu düşünerek sesimi çıkartmadım eğer sizin dediğiniz doğru ise ki mutlaka doğrudur inanın bence fabrika az bile yapıyor.
Mesela Bosch servisi birkaç defa evime servise geldi işte ders dediğiniz o dur samimiyetime inanın evimdeki tüm beyaz eşyalar Bosch dur sırf servisinden çok memnun olduğum için
NOT : önceki TV vesteldi memnun olduğum için tekrar Vestel aldım ama bu saatten sonra vesteldi evimin eşiğinden bile sokmam...
 

fikoloji 

tavsiye forumu çözüm ekibi
TFC Team
13 Eki 2018
7,936
Adem bey Merhaba ;
samimiyetime inanın gelen elemanın üstünü başını halini görseydiniz servis elemanı olduğuna inanamazdınız bunca senedir bu işin içinde olan biri olarak
Ama sonuçta bir emekçi olduğunu düşünerek sesimi çıkartmadım eğer sizin dediğiniz doğru ise ki mutlaka doğrudur inanın bence fabrika az bile yapıyor.
Mesela Bosch servisi birkaç defa evime servise geldi işte ders dediğiniz o dur samimiyetime inanın evimdeki tüm beyaz eşyalar Bosch dur sırf servisinden çok memnun olduğum için
NOT : önceki TV vesteldi memnun olduğum için tekrar Vestel aldım ama bu saatten sonra vesteldi evimin eşiğinden bile sokmam...
aslında bu tip tepkiler başına gelinceye kadardır. kimi bosch a kızar vestel alır kimi vestele kızar arçelik alır. taaki başına iş gelene kadar.
olmayacak bir şey değildir yani, geçen araba tamirde usta işi bitirmiş, dingilleri değiştirmiş. Arabanın sağ çamurluk ezilmiştir. Olabilir yani insanlık hali yanlışlıkla yapabilir, bir şey çarpmış olabilir. Ben ustaya kızıp başka yere mi gitsem ? :)

bana hanım diyor yok şu doktor çok iyi yok bu çok kötü vs vs, o iyi denilen doktora gittik hanıma yaramadı başladı kötü demeye....

forumda da nedimm diye arkadşımız var hala araştırıyor yazıyor. Geçen aya kadar vestel alın vestel alın diye her yerde yazdı, televizyon değişim oldu yeni cihaz paneli değişikti o günden beri vestel almayın dedi. tepki videosu çekip youtubede paylaştı, forumda hala yazıyor.

Bellona dan yatak odası aldık alt kısım vuruk çıktı, yenisi geldi sökerken sol kısım çatladı, yenisi geldi bu seferde sağ arka boya attı hanım iade istedi ben ise sorun yok böle kullanmak istiyorum diye fişi imzaladım. Belki de karakter gereği böyle bir yapım var :hihi


ben bu tür şeyleri göreceli olarak görüyorum. Vestel arkanızda korkmayın siz :)
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Süper Moderatör
23 Kas 2017
9,762
NOT : önceki TV vesteldi memnun olduğum için tekrar Vestel aldım ama bu saatten sonra vesteldi evimin eşiğinden bile sokmam...
Ben de ev döşersem beyaz eşyaları A101'den alırım, onu ne yapacağız?
Bölgeden bölgeye değişiyor servis kalitesi maalesef.
Aynı sorun tüm markalarda mevcut. Her insan aynı değil maalesef. :hihi
 

Adem Helvacı 

Bilinçli Tüketici Derneği Genel Başkan
Administrator
17 Şub 2017
15,841
47
Hiç bir zamanbir olaya tek yönlü bakmamak lazım.

1- Vestel servislere neden baskı yapıyor?
2- Servisler neden sürekli ağlıyor?
3- Servis elemanları neden mutsuz?
4- Servis personelleri neden pasaklı?


Bu maddeleri o kadar çok sıralar giderim ki istesem.

Taraflar birbirini anlamadığı sürece bu sıkıntılı süreç ortadan kalkmaz.

Size basit bir örnek vereyim hem de istifamı verdiğim Vestel servisliğim açık iken Milas da yaşanmış olay.

Bir personelim var dı ismi önemli değil, Kulakları çınlasın biraz gözler fıldır fıldır bir çocuktu kendisi (Evli barklı çoluk çocuk sahibi adama da çocuk dedik ya neyse)

Bu kardeşimizi ne yaptıysam disiplin altına alamadım, Sürekli olarak çatalı ortada dolanan bir kardeşimizdi. Hani şu karikatürde olduğu gibi çatala reklam alacak olan tiplerden :kiskis

Yahu kardeşim, Bak Vestel bana senin personel kodun ile senin vücut ölçülerine özel kıyafet, parfüm, rollon ve ayak bakım pudrası yolluyor, Bunları da babasının hayrına yollamıyor parasını benden alıyor, ben de sana bunların hepsini veriyorum, sen de alıp evine götürüyorsun, neden üstüne başına bakmıyorsun abim böyle işe mi gidilir?

Aaaabicim çok geç uyandım yan yattım çamura battım, vallahi eve giderken üzerimi değiştirip öyle geçeceğim.
Peki kardeşim.
Akşam bu kardeşimiz gelir aynı paspal kıyafet.


Bir gün telefon geldi bana, Hayatımda ilk defa sesini duyduğum, afedersiniz bildiğiniz ÖKÜZÜN TEKİ, ben telefonu açtığımda ''Aloooo, vestel bu kadar mı düştü kardeşim, hayır yani parasını ödeyemeyecekseniz hediyem olsun sorun değil'' dedi.

Dedim ki ''Kimsiniz kardeşim?''

O - ''Ben X yetkili servisinden Z kişisi. Klima konsolu lazımmış size, verdik bir ay oldu halen parasını vereceksiniz.''

BEN - Kardeşim kim klima ayağı istedi senden, ben Vestel'in yetkili servisiyim zaten senden neden klima konsolu isteyeyim?

O - Ben bilmem senin eleman geldi aldı

BEN - Kim benim eleman

O - E işte X kişisi

BEN - Kardeşim X kişisi gelip senden klima konsolu isteyince borç benim mi oluyor?

O - E üstünde Vestel kıyafeti vardı.

BEN - Peki ben üzerimde Petrol Ofisi kıyafeti ile gelirsem bana iki varil mazot verecekmisin?

O - Bu ne biçim örnek?

BEN - Bu nasıl bir kafa ise öyle bir örnek


Sevgili fikoloji @fikoloji ve TEKNOWEST @TEKNOWEST iyi bilirler klima konsolu dediğiniz bu günün parası ile 25, o dönemin yani 2015 in parası ile 10tl bir şey.

Adamlarda eğer çalışma sevgisi yok ise, içlerinde nanemollalık var ise yetkili servisin inanın elinden birşey gelmiyor.

Sizden gelecek cevabı da tahmin ediyorum, ''Çalıştırmayın hocam o zaman böyle adamları'

Haklısınız çalıştırmayalım, peki sizce ben isteyerek mi çalışıyorum ve her ay bu günün parası ile işletmeye 3000tl bantlarında maliyeti olan bir personelin tüm yükün üstlenip bir de nazını kaprisini stresini çekmeyi.

Peki neden yok çalıştırabilecek eleman?

Bakın konu farklı yerlere geliyor farkındayım ama bu ülkede işsizlik falan yok kimse kusura bakmasın. Ben 15 yıl geçirdim vestel ailesinde, bulunduğum her dönem ama her dönem eleman ihtiyacı vardı ama çalışacak kimse yoktu.


Peki çalışacak insan neden yok?

1- Parasını beğenmiyorlar
2- Çalışma koşulları ağır
3- Mesai kavramı yok.

İşçi haksız mı peki?

Vestel efendi cukkayı götürecek diye bayram seyran dinlemeden işçinin tepesine binen, kendisi binmeyen ama dolayslı yollardan servise bindirten vestel efendi işçinin hakkının verilmesini sağlıyor mu peki?

Diyelim ki çok çaresizlikten çalışacak adam buldunuz

1- Eğitimi yok
2- Kültür seviyesi düşük
3- Hayata küsmüş

2005 de girdiğim Vestel de geçirdiğim ilk seneden sonra bir toplantıda dedim ki ''Mutsuz servis, Mutsuz müşteri demektir''

Mutlu olmayan servis, müşterisini de mutlu etmez, uğraşmaz, içinden gelmez.

Peki kalifiye elemanlar ne oldu?

Ne olacak, Vestel efendi 25 yıllık USTA adama ''Sen bu buzdolabını taşıyacaksın'' diye dayatıp da ''Ben hamalmıyım usta mı?'' dedirtince, bu kıymetli insanlar artık işi bıraktı gitti kamyon şöförü oldular.

Şimdi burada ne Hamallık, ne de Kamyon şöförlüğü kıymetsiz işlermiş gibi anlaşılmasın.

Bu gün hamal kardeşime ''Şu dolabı tamir ediver yaaa eline mi yapışır'' desem adam bana ''Ben dolapçımıyım hamalmıyım kardeşim'' der bu da o anlamda yani teşpihte hata olmaz lütfen yanlış anlaşılmasın.

Diyeceğim o ki balık baştan kokuyor değerli kardeşim. Vestel efendi az yesin de kendisine hamal tutsun, Vestelin kıymetli, kaliteli, elde kalan son atımlık barut ustaları da kaybetmesin diye uğraşacağına halen kendince garip garip kıstaslar getiriyor servislerin kontrol mekanizmalarına.

Çaresizlikten, tabelacı adamı işe alıp klimacı yaptım ben kardeşim bunları hiç bir zaman gizlemedim.

Kapitalist düzenin tepesindeki o lanet olası şımarık bayi sahipleri ile onların yalaka çalışanları kendilerini bir halt sandığı sürece de yetkili servislerden hiç kimse mükemmel hizmet beklemesin bu ülkede.

Senin evine gelen o kardeşimiz gelmeden önce kim bilir kimlerden ne laflar yedi, kim bilir dünden ne dertleri ile işe geldi kimse bilmnez.

Siz haklısınız, bunlar sizi ilgilendirmez siz alacağınız hizmete bakarsınız ancak burada asıl sorunun sizin evinize gelen o garibanda değil, onu oraya gönderende de değil, böyle gönderilmesine vesile olandadır.

Vestel önce servislerine adam gibi işçilik bedeli ödesin.
Yetkili servis önce kendi işçisine adam gibi para ödeyebilsin
İşçi de hakkını almasına rağmen vatandaşın hakkı olan hizmeti vermiyor ise cehennemin dibine gitsin vallahi bu kadar açık ve netim bu konuda.


Konuyu şöyle bağlayayım, Yukarıda anlattığım X kişisi vardı ya hani çatalcı abi :) hani şu klima konsolu için gidip bizim adımızı kullanan kaçak iş yapan zat, işte o zat-ı işten ayrıldı, 1 gün sonra yolda tesadüf denk geldim bir baktım Bodrum daki BOSCH yetkili servisine girmiş arabayla bir hareketler bir hareketler abbooovvv :kiskis

Aradan 15 gün geçti bir baktım bu kardeşimiz yaya kalmış, nasıl bir tip olduğunu anlayınca Bosch cu kardeşler de yollarını ayırıvermiş bu kardeşimizle :kop


Yani işin özeti, nerede çok para var ise, KALİTELİ ustalar mümkün olduğunca oralara kaçmaya çalışıyor.

Herkes bizim gibi AŞK ile çalışmıyor ki, kimse de mecbur değil.

2014 Yılydı sanırım, Ahmet Nazif Zorlu'dan, Çeşme de bir otelde düzenlenen toplantıda plaket almıştım, O toplantı sonrası arada mikrofon uzattılar ve Vestel sizin için ne demek diye sorduklarında ben sadece AŞK demiştim.

Ben cidden severim Vesteli yalan değil, ama yöneticilerinden hiç hazetmem, onlar da benden hazetmez zaten :kop
 

Basri 

Bronz Üye
11 Eki 2018
114
Hiç bir zamanbir olaya tek yönlü bakmamak lazım.

1- Vestel servislere neden baskı yapıyor?
2- Servisler neden sürekli ağlıyor?
3- Servis elemanları neden mutsuz?
4- Servis personelleri neden pasaklı?


Bu maddeleri o kadar çok sıralar giderim ki istesem.

Taraflar birbirini anlamadığı sürece bu sıkıntılı süreç ortadan kalkmaz.

Size basit bir örnek vereyim hem de istifamı verdiğim Vestel servisliğim açık iken Milas da yaşanmış olay.

Bir personelim var dı ismi önemli değil, Kulakları çınlasın biraz gözler fıldır fıldır bir çocuktu kendisi (Evli barklı çoluk çocuk sahibi adama da çocuk dedik ya neyse)

Bu kardeşimizi ne yaptıysam disiplin altına alamadım, Sürekli olarak çatalı ortada dolanan bir kardeşimizdi. Hani şu karikatürde olduğu gibi çatala reklam alacak olan tiplerden :kiskis

Yahu kardeşim, Bak Vestel bana senin personel kodun ile senin vücut ölçülerine özel kıyafet, parfüm, rollon ve ayak bakım pudrası yolluyor, Bunları da babasının hayrına yollamıyor parasını benden alıyor, ben de sana bunların hepsini veriyorum, sen de alıp evine götürüyorsun, neden üstüne başına bakmıyorsun abim böyle işe mi gidilir?

Aaaabicim çok geç uyandım yan yattım çamura battım, vallahi eve giderken üzerimi değiştirip öyle geçeceğim.
Peki kardeşim.
Akşam bu kardeşimiz gelir aynı paspal kıyafet.


Bir gün telefon geldi bana, Hayatımda ilk defa sesini duyduğum, afedersiniz bildiğiniz ÖKÜZÜN TEKİ, ben telefonu açtığımda ''Aloooo, vestel bu kadar mı düştü kardeşim, hayır yani parasını ödeyemeyecekseniz hediyem olsun sorun değil'' dedi.

Dedim ki ''Kimsiniz kardeşim?''

O - ''Ben X yetkili servisinden Z kişisi. Klima konsolu lazımmış size, verdik bir ay oldu halen parasını vereceksiniz.''

BEN - Kardeşim kim klima ayağı istedi senden, ben Vestel'in yetkili servisiyim zaten senden neden klima konsolu isteyeyim?

O - Ben bilmem senin eleman geldi aldı

BEN - Kim benim eleman

O - E işte X kişisi

BEN - Kardeşim X kişisi gelip senden klima konsolu isteyince borç benim mi oluyor?

O - E üstünde Vestel kıyafeti vardı.

BEN - Peki ben üzerimde Petrol Ofisi kıyafeti ile gelirsem bana iki varil mazot verecekmisin?

O - Bu ne biçim örnek?

BEN - Bu nasıl bir kafa ise öyle bir örnek


Sevgili fikoloji @fikoloji ve TEKNOWEST @TEKNOWEST iyi bilirler klima konsolu dediğiniz bu günün parası ile 25, o dönemin yani 2015 in parası ile 10tl bir şey.

Adamlarda eğer çalışma sevgisi yok ise, içlerinde nanemollalık var ise yetkili servisin inanın elinden birşey gelmiyor.

Sizden gelecek cevabı da tahmin ediyorum, ''Çalıştırmayın hocam o zaman böyle adamları'

Haklısınız çalıştırmayalım, peki sizce ben isteyerek mi çalışıyorum ve her ay bu günün parası ile işletmeye 3000tl bantlarında maliyeti olan bir personelin tüm yükün üstlenip bir de nazını kaprisini stresini çekmeyi.

Peki neden yok çalıştırabilecek eleman?

Bakın konu farklı yerlere geliyor farkındayım ama bu ülkede işsizlik falan yok kimse kusura bakmasın. Ben 15 yıl geçirdim vestel ailesinde, bulunduğum her dönem ama her dönem eleman ihtiyacı vardı ama çalışacak kimse yoktu.


Peki çalışacak insan neden yok?

1- Parasını beğenmiyorlar
2- Çalışma koşulları ağır
3- Mesai kavramı yok.

İşçi haksız mı peki?

Vestel efendi cukkayı götürecek diye bayram seyran dinlemeden işçinin tepesine binen, kendisi binmeyen ama dolayslı yollardan servise bindirten vestel efendi işçinin hakkının verilmesini sağlıyor mu peki?

Diyelim ki çok çaresizlikten çalışacak adam buldunuz

1- Eğitimi yok
2- Kültür seviyesi düşük
3- Hayata küsmüş

2005 de girdiğim Vestel de geçirdiğim ilk seneden sonra bir toplantıda dedim ki ''Mutsuz servis, Mutsuz müşteri demektir''

Mutlu olmayan servis, müşterisini de mutlu etmez, uğraşmaz, içinden gelmez.

Peki kalifiye elemanlar ne oldu?

Ne olacak, Vestel efendi 25 yıllık USTA adama ''Sen bu buzdolabını taşıyacaksın'' diye dayatıp da ''Ben hamalmıyım usta mı?'' dedirtince, bu kıymetli insanlar artık işi bıraktı gitti kamyon şöförü oldular.

Şimdi burada ne Hamallık, ne de Kamyon şöförlüğü kıymetsiz işlermiş gibi anlaşılmasın.

Bu gün hamal kardeşime ''Şu dolabı tamir ediver yaaa eline mi yapışır'' desem adam bana ''Ben dolapçımıyım hamalmıyım kardeşim'' der bu da o anlamda yani teşpihte hata olmaz lütfen yanlış anlaşılmasın.

Diyeceğim o ki balık baştan kokuyor değerli kardeşim. Vestel efendi az yesin de kendisine hamal tutsun, Vestelin kıymetli, kaliteli, elde kalan son atımlık barut ustaları da kaybetmesin diye uğraşacağına halen kendince garip garip kıstaslar getiriyor servislerin kontrol mekanizmalarına.

Çaresizlikten, tabelacı adamı işe alıp klimacı yaptım ben kardeşim bunları hiç bir zaman gizlemedim.

Kapitalist düzenin tepesindeki o lanet olası şımarık bayi sahipleri ile onların yalaka çalışanları kendilerini bir halt sandığı sürece de yetkili servislerden hiç kimse mükemmel hizmet beklemesin bu ülkede.

Senin evine gelen o kardeşimiz gelmeden önce kim bilir kimlerden ne laflar yedi, kim bilir dünden ne dertleri ile işe geldi kimse bilmnez.

Siz haklısınız, bunlar sizi ilgilendirmez siz alacağınız hizmete bakarsınız ancak burada asıl sorunun sizin evinize gelen o garibanda değil, onu oraya gönderende de değil, böyle gönderilmesine vesile olandadır.

Vestel önce servislerine adam gibi işçilik bedeli ödesin.
Yetkili servis önce kendi işçisine adam gibi para ödeyebilsin
İşçi de hakkını almasına rağmen vatandaşın hakkı olan hizmeti vermiyor ise cehennemin dibine gitsin vallahi bu kadar açık ve netim bu konuda.


Konuyu şöyle bağlayayım, Yukarıda anlattığım X kişisi vardı ya hani çatalcı abi :) hani şu klima konsolu için gidip bizim adımızı kullanan kaçak iş yapan zat, işte o zat-ı işten ayrıldı, 1 gün sonra yolda tesadüf denk geldim bir baktım Bodrum daki BOSCH yetkili servisine girmiş arabayla bir hareketler bir hareketler abbooovvv :kiskis

Aradan 15 gün geçti bir baktım bu kardeşimiz yaya kalmış, nasıl bir tip olduğunu anlayınca Bosch cu kardeşler de yollarını ayırıvermiş bu kardeşimizle :kop


Yani işin özeti, nerede çok para var ise, KALİTELİ ustalar mümkün olduğunca oralara kaçmaya çalışıyor.

Herkes bizim gibi AŞK ile çalışmıyor ki, kimse de mecbur değil.

2014 Yılydı sanırım, Ahmet Nazif Zorlu'dan, Çeşme de bir otelde düzenlenen toplantıda plaket almıştım, O toplantı sonrası arada mikrofon uzattılar ve Vestel sizin için ne demek diye sorduklarında ben sadece AŞK demiştim.

Ben cidden severim Vesteli yalan değil, ama yöneticilerinden hiç hazetmem, onlar da benden hazetmez zaten :kop
Eyvallah sağ olasın Adem abiciğim şu yazdıklarının tamamına bir insan olarak hiç düşünmeden imzamı atarım bana geldiklerinde çok hafif yani insan gibi bir gülümsemeyle şey yapsalardı ben bunların hiçbirini yazmazdım Allah şahidimdir ki televizyon geldiğinde hasarlıydı ve deselerdi ki abiciğim kusura bakma biz getirirken yanlışlıkla şuraya çarptık işte şöyle oldu çamura battı yana yattı yine Allah şahidimdir ki asla sesimi çıkartmazdım çünkü ben de insanım hata insanlar içindir kazayla insanlar hayatlarını kaybediyor ben bunların hepsinin farkındayım ben de bir zamanlar atölye çalıştırıyordum işçi bulmanın ne kadar zor olduğunu bulduğun işçide çalıştırmanın ne kadar zor olduğunu inanın çok iyi bilen biriyim bakın ben İstanbul büyükşehir belediyesi'nde çalışıyorum şu an ağır vasıtalara yaptığı kazalara 40 tonluk vinçler ile müdahale ediyoruz ve işimiz çok ama çok tehlikeli ve stresli buna rağmen aldığımız para samimiyetimle inanın değil bu riski stresi bile karşılamıyor (taşaronda çalışıyorum) ama biz gidip vatandaşa az para alıyoruz diyene ekşi bir surat ne de onu mağdur edecek bir harekette bulunmuyoruz kesinlikle anlıyorum sizin bu yazdıklarınızın hepsi sonuna kadar doğru ama benim bu işte ne suçum var bir tüketici olarak
ikincisi bu arkadaşlar geliyorlar hasarlı televizyonu Suriyeli biriyle teslim edip kaçıp gidiyorlar ve arkamdan sanki ben imzalamış işim gibi sahte imzalı bir evrak düzenliyorlar ben vestel'i arayıp böyle bir evrakı kesinlikle imzalamadığı mı söyledikten yaklaşık bir 2 saat sonra tekrar benim imzamın olduğu yer boş olarak yeni bir evrak düzenliyorlar şimdi sizce bu sahtekarlık değil midir inanın pazartesi günü bunları hepsini bir araya toplayıp gidip savcılığa suç duyurusunda bulunmayı düşünüyorum



dikkat ederseniz ikinci ve birinci evraktaki eleman aynı olmasına rağmen imzalar farklı ayrıca ikinci evrakta adamın olduğu yerdeki imza kesinlikle sahte ve benim değil
 
Son düzenleme:

TEKNOWEST 

TFC Team
23 Eyl 2018
3,560
45
biraz konu dışı ama nedemek istediğimi sizlerde anlıyacaksınız. garantili vestel 32'' tv ye led bar değişimine 90 küsür tl işçilik öderken arçelik 160tl işçilik ödüyor. bu yüzden vestel servislerinde piyasanın en ucuz iş gücü çalışmakta . çalışan vestel i diğer servislere geçiş noktası olarak kullanmakta .2-3yıl çalışıp biraz iş öğrenip diğer marka serviliklerine geçiş yapıyorlar. arçelik ve bosch grubu sıfır eleman pek almak istemezler nasılsa vestel servisleri yetiştiriyor. iyi maaş verip bünyelerine alıyorlar. bu yüzden uzun soluk çalışmış tecrübeli eleman bulmak zor vestel servislerinde haliyle hizmet kalitesi düşmekte.
 

MagicBreak 

mecık brek
Aktif Üye
26 Şub 2020
36
biraz konu dışı ama nedemek istediğimi sizlerde anlıyacaksınız. garantili vestel 32'' tv ye led bar değişimine 90 küsür tl işçilik öderken arçelik 160tl işçilik ödüyor. bu yüzden vestel servislerinde piyasanın en ucuz iş gücü çalışmakta . çalışan vestel i diğer servislere geçiş noktası olarak kullanmakta .2-3yıl çalışıp biraz iş öğrenip diğer marka serviliklerine geçiş yapıyorlar. arçelik ve bosch grubu sıfır eleman pek almak istemezler nasılsa vestel servisleri yetiştiriyor. iyi maaş verip bünyelerine alıyorlar. bu yüzden uzun soluk çalışmış tecrübeli eleman bulmak zor vestel servislerinde haliyle hizmet kalitesi düşmekte.
Dünya'nın durumu bu aslında. Ucuz etin yahnisi yenmez.
 
Üst Alt