Vestel NFK640 Buzdolabı Ses Problemi ve Vestel Merkez rezilliği

I Çevrimdışı

ilkayyesilbas 

Yeni Üye
3 Şub 2020
18
37
Vestel yetkili satıcısından aldığım NFK640 buzdolabım fan kısmından ses yapıyor ve her defasında Vestel servis tarafından tamir ediliyordu. Tüm tamir süreçleri arası yaklaşık 1-2 aydı. Hiçbir şekilde arızamı gideremediler. 3 defa aynı arızayı yaptıktan sonra servis tarafından ürünümün değiştirilmesini aksi takdirde kesinlikle tamiri kabul etmeyeceğimi söylememe rağmen bana ürünün tekrar tamirini teklif ettiler. Ürün ayıplıdır. Sadece bende değil NFK640 ve NFK540 tip tüm buzdolaplarında bu sorunlar gözükmektedir. Bunu servisteki arkadaşta onayladı. Buzdolabımı alalı daha 1 yıl bile olmadan bu arızanın 4 defa çıkması ve Vestel Merkezinin bu konu ile ilgilenmemesi tam bir hayal kırıklığıdır. Yerli Malı tercih ettik ve paramızla rezil olduk. Sizler eğer ki yerli malı tercih edecekseniz bu marka kesinlikle Vestel olmamalı. Arızayı gideremedikleri gibi ürün değişim'de yapmıyorlar. Bana bu rezilliği yaşattığın için teşekkürler Vestel. Asla almayın arkadaşlar dostlarınıza sevdiklerinize Vestel marka ürün aldırtmayın. Bana yerli bir rezillik yaşatan bu firmadan kesinlikle uzak durun. Paranıza yazık. Şu as traktör gibi buzdolabı kullanıyorum Vestel sağ olsun!
 
By_Trol Çevrimdışı

By_Trol 

Administrator
24 Ağu 2019
14,842
İki defa aynı konuyu açmışsınız.
0 850 222 4 123 İletişime geçip sorununuzu iletin mutlaka ilgilenirler.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Firmalara, markalara tepkili olmayı anlıyorum ancak şu ''Almayın,Aldırmayın'' olayı nedense oldum olası bana çok itici gelmiştir.

Anlattıklarınızdan anladığım kadarı ile zaten yasalar önünde haklısınız. Neden uğraşıyorsunuz ki? Hakem heyetine şikayette bulunun, siz onlar ile uğraşacağınıza onlar sizin peşinizden koşsun :ok

Kendinizi yormayın, kılınızı dahi kıpırdatmayın, elinizdeki servis formlarını alın, videoda anlattığım gibi sisteme yükleyin, açın şikayet dosyanızı onlar düşünsün gerisini.

 
I Çevrimdışı

ilkayyesilbas 

Yeni Üye
3 Şub 2020
18
37
Firmalara, markalara tepkili olmayı anlıyorum ancak şu ''Almayın,Aldırmayın'' olayı nedense oldum olası bana çok itici gelmiştir.

Anlattıklarınızdan anladığım kadarı ile zaten yasalar önünde haklısınız. Neden uğraşıyorsunuz ki? Hakem heyetine şikayette bulunun, siz onlar ile uğraşacağınıza onlar sizin peşinizden koşsun :ok

Kendinizi yormayın, kılınızı dahi kıpırdatmayın, elinizdeki servis formlarını alın, videoda anlattığım gibi sisteme yükleyin, açın şikayet dosyanızı onlar düşünsün gerisini.


Haklısınız çok teşekkürler :) zaten yapacağım e devlet üzerinden. Sadece herkes bilsin istiyorum. Çünkü bu tip durumlarsa müşteri yanında olan firmalar kazansın. Özellikle buzdolabı gibi hassas ürünlerde bu çok önemli. Temel ihtiyaç. Ve yaz günü ortada bırakıyor Vestel.
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,463
32
Haklısınız çok teşekkürler :) zaten yapacağım e devlet üzerinden. Sadece herkes bilsin istiyorum. Çünkü bu tip durumlarsa müşteri yanında olan firmalar kazansın. Özellikle buzdolabı gibi hassas ürünlerde bu çok önemli. Temel ihtiyaç. Ve yaz günü ortada bırakıyor Vestel.
iyi de hangi firma müşterisinin yanında söyler misiniz? Bosch mu arçelik beko grubu mu?Yoksa samsung lg mi?Size bir şey söyleyiyim mi Vestel bunların arasında yine kraldır müşteri memnuniyeti açısından yeterki haklarınızı bilip yasal yollardan zorlayın.Evet Vestel de biliyor kanuna göre değişmesi gerektiğini ama bazen saf a yatıyorlar.Buzdolabı uzmanı değilim ancak yeni nesil buzdolaplarında marka bağımsız arıza ihtimali en yüksek parça fan lar oluyor genelde.İnş sorununuz çözülür ,sağlıcakla.
 
Geri
Üst Alt