Merhabalar yaklaşık 1 haftadır buzdolabında arıza mevcut. Garantisi maalesef bitti. Yetkili servis geldi ve gövdede kaçak olduğunu, tamir edilemeyeceğini bildirdi. 1000 TL bir ücret tuttu. "Fabrikadan aranacaksınız belirli bir fiyata dolap önerisi yapılacak" dendi fakat arayıp dolap önerisi veren servisin kendisi idi. Servis çalışanı yaptığı siboplu kaynağı da kopartıp gitti.
Önerilen buzdolabı NF48011 modelinde,12500 TL, fakat enerji tüketimi E sınıfı. Bendeki buzdolabı A++, sapasağlam dolap çiziği bile yok. 3 gün içinde geri dönüş yapmam isteniyor.
Sizce bu önerilen dolabı kabul etmem mi doğru olur yoksa farklı bir tamirciden kaynak yaptırmam mı doğrudur?
Gaz kaçağının bulunduğu yerde basınçlı hava verildiği zaman fislama sesi gayet net duyuluyor.
Yardımlarınızı ve önerilerinizi beklemekteyim.
Yanitlariniz için teşekkür ederim.
Önerilen buzdolabı NF48011 modelinde,12500 TL, fakat enerji tüketimi E sınıfı. Bendeki buzdolabı A++, sapasağlam dolap çiziği bile yok. 3 gün içinde geri dönüş yapmam isteniyor.
Sizce bu önerilen dolabı kabul etmem mi doğru olur yoksa farklı bir tamirciden kaynak yaptırmam mı doğrudur?
Gaz kaçağının bulunduğu yerde basınçlı hava verildiği zaman fislama sesi gayet net duyuluyor.
Yardımlarınızı ve önerilerinizi beklemekteyim.
Yanitlariniz için teşekkür ederim.
Son düzenleme: