Z
Çevrimdışı
zahidoguz1
Yeni Üye
- 6 Ağu 2022
- 19
- 28
Geçen sene VESTEL den klima aldık ve sürekli sorun çıkarttı ve hiç bir şekilde çözülmüyor. İlk kurulumundan sonra klima soğutmamaya başladı teknik servis geldi ve klimanızın yeri biraz daha yukarıda olması gerekiyor dediler ve söküp yukarı taktılar ve arkasından su damlatmaya başladı onlarca bahane uydurup gelip gidip konuyu kapattılar en son bir dış hortum bağlayıp sorunun çözüleceğini söylediler ama su akıtmaya hala devam ediyor. Tekrar ulaşınca en son sorunun sıva altı tesisattan kaynaklandığını ilettiler. Bizden önce oturan kiracı herhangi bir sorun yaşamadı kurulum yaparken bile zarar vermiş olabilirler Vestel çözümcü yaklaşmıyor teknik servis ekibimiz gerekli eğitimi aldığını onlar tesisat diyorsa tesisattan kaynaklıdır şeklinde cevap alıyorum.
Adem Helvacı
Tarih : 14.09.2022 Manisa Çözüm Merkezinden aradılar kardeşim müsait olmadığı için açamadı ben geri dönüş yaptığımda ise ürünle eşleştirilen telefon numarası olmadığı için yardımcı olamayacaklarını bu sorunu daha öncede bize iletmiştiniz hatırladığım kadarıyla tesisat kaynaklı sorun olduğunu cihazda herhangi bir sorun olmadığını söyledi detaylı bilgi verebilmem için cihaza kayıtlı numara ile ulaşırsanız dosyaya ulaşıp cevap vereceğini söyledi.
Hakem heyetine tüm belgeleri verebilmek adına sorunun cihazda olmadığına dair hangi kontrolleri yaptıklarını nasıl bu tespitte bulunduklarını belgeleyen bir evrak istedim. Sorunun tesisattan kaynaklı olduğunu defalarca kez söyleyip ama hangi parçaları kontrol ettiklerini nelere baktıklarını söylemeyen geldikten 5-10 dakika sonra giden teknik servis arkadaşların neleri incelediklerine dair belge ve manisaya gönderilen ürünün fotoğraflarını istedim. Konuşmalar karşılıklı kayıt altına alındığı için belgeler verilmezse sebebini öğrenip ses kaydını açılacak dava ve tüketici hakem heyeti şikayeti içerisine ek olarak sunacağım. Şuan maddi hasarın tespiti devam ediyor.
Adem Helvacı
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Tarih : 14.09.2022 Manisa Çözüm Merkezinden aradılar kardeşim müsait olmadığı için açamadı ben geri dönüş yaptığımda ise ürünle eşleştirilen telefon numarası olmadığı için yardımcı olamayacaklarını bu sorunu daha öncede bize iletmiştiniz hatırladığım kadarıyla tesisat kaynaklı sorun olduğunu cihazda herhangi bir sorun olmadığını söyledi detaylı bilgi verebilmem için cihaza kayıtlı numara ile ulaşırsanız dosyaya ulaşıp cevap vereceğini söyledi.
Hakem heyetine tüm belgeleri verebilmek adına sorunun cihazda olmadığına dair hangi kontrolleri yaptıklarını nasıl bu tespitte bulunduklarını belgeleyen bir evrak istedim. Sorunun tesisattan kaynaklı olduğunu defalarca kez söyleyip ama hangi parçaları kontrol ettiklerini nelere baktıklarını söylemeyen geldikten 5-10 dakika sonra giden teknik servis arkadaşların neleri incelediklerine dair belge ve manisaya gönderilen ürünün fotoğraflarını istedim. Konuşmalar karşılıklı kayıt altına alındığı için belgeler verilmezse sebebini öğrenip ses kaydını açılacak dava ve tüketici hakem heyeti şikayeti içerisine ek olarak sunacağım. Şuan maddi hasarın tespiti devam ediyor.
Son düzenleme: