Çok mantıklı yazmışsın abi , hatta pazaryeri sitelerinden kredi kartı puanı, indirim çeki, indirim günleri ile çok daha ucuza alınabilir.
Vestel gerçekten eski vestel değil. Konuyu değiştirmeden bir haftadır uğraştığım konudan bahsedeyim.
2015 yılında satın aldığımız vestel ekomaks serisi bulaşık makinemizin üst pervanesi çıktı.Müş. hizmetlerini aradım cihazın garantisi 2018 de bittiğini ama diğer aynı marka model makinemin devam ettiğini söyleyince beynim yandı.Servis kaydını oluşturduk.Daha sonra tekrar aradım zira makinenin ek garantisinin devam ettiğinden emindim ve diğer makine mevzusu kafama takıldı.Tekrar arayınca anladım ki bize ilk gelen makine kargoda hasar aldığından montaj esnasında hiç kurulmayıp değişim olmuştu.1 hafta sonra da yenisi gelmişti.Satın aldığım ek garanti hizmeti de ilk gelen üzerinde gözüktüğüne yeni gelen garantisi bitmiş gözüküyormuş.
Neyse müşteri hizmetleri siz onarımı yaptırın ücreti neyse ödeyin dediğine bizde gelen arkadaşlara 150 lira parça işçilik ücretini ödedik.
Neyse 1 hafta sonra garanti düzeldi epey yetkili bir bayan aradı neymiş servis parça kırık yazdığına tüketici hatasıymış.Bende parçanın bizim hasar verebileceğimiz bir konumda olmadığı gibi kırıklıkta olmadığını sinirlenerek söyledim.Bayan o kadar yetkili olduğu belli ki benden daha yüksek ve sert bir ses tonuyla hakarete varan derecede söylemlerde bulundu.Sorsanız bizim için ,bizim memnuniyetimiz için uğraşıyormuş yetkili bayan.Neyse itiraz ettim , vs.vs bakalım 1 hafta da bunu beklemeye devam edicez gibi.
Olayın özü garanti aktarımını yapmayan vestel veya vestelin servisi, hatalı parça tasarımı yapan vestel.(resimden de görüleceği üzere vida korozyona uğramış, pervaneyi tutan şeffaf plastik te ısının etkisiyle 5 yılda erimiş)
Ama sinir küpü olup uğraşan , saatlerce telefonda dert anlatıp olayı çözen ben, ücret ödeyen vestelin arkasından koşan ben ???