Çok mantıklı yazmışsın abi , hatta pazaryeri sitelerinden kredi kartı puanı, indirim çeki, indirim günleri ile çok daha ucuza alınabilir.1737tl ye sıfır tv alınır
Eski tv nin anakartı 250
Güz kartı 150
Varsa Tcon kartı 100
Kasa ise komple ORİJİNAL LED BAR olarak 150tl ye satışa çıkartılır.
250+150+100+150= 650
1737-650= 1087tl ye tv yi getirmiş olurum.
Size güya ücretli değişim yapan vestel efendi zannediyor musunuz ki size iyilik yapıyor?
Haaa yukarıdaki rakamlar çok abartılı geldi ise revize edelim.
anakart 200
Güç kartı 100
Tcon50
Ledler100
450
1737-450=1287
Yahu adamlar resmen GÜYA prosedür yerine getirirken bile mal satıyor
2015 yılında aldığınız vestel ise %99.9 MB82 anakart
Bakın 2018 yılında dahi bu anakart için 130tl demişiz biz
Bu gün internete girin kendiniz araştırın MB82 anakart kaç lira diye.32" Led TV Anakart MB82 Kod: 23119775
Adem abinin kapattığı servisten kalan malzemelerden bir tanesi. Ürünler kullanılmamıştır ama poşetleri açılıp denenmiş olabilir yüzde 99 u sıfır ürünler. 32" Led TV Anakart MB82 Kod: 23119775 Fiyat: 130 TL Özel msj yolu ile benimle iletişime geçebilirsiniz.tavsiyeforumu.com
Tamam şu var onu da pas geçmeyelim. İnternete satışa çıkarttınız, şak diye ertesi gün almayacaklar belki ama neticede artık insanlar tv tamirinin 4 vida ve 2 soket söküp kart değiştirmekten ibaret olmaya başladığını bildiği için kendileri müdahale ediyor ve kendileri kart tedarik edip takıyor o nedenle bunların satışları öyle çok gecikmiyor.
Size illa gidip tv sökün parçalayın satılmasını bekleyin demiyorum ama aklımızla da dalga geçilmesini istemiyorum
Adamlar eski tv yi sizden alacak, çıkan malzemeler diğer üretimlerde değerlendirilecek, sonra sözüm ona tüketicisini düşünüyor da ücretli değişim yapıyor olacak.
Yaptırmayın kardeşim ücretli değişim vs.
Alın size sıfır 2 yıl garantili aynı mal 1499tl
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Çok mantıklı yazmışsın abi , hatta pazaryeri sitelerinden kredi kartı puanı, indirim çeki, indirim günleri ile çok daha ucuza alınabilir.
Vestel gerçekten eski vestel değil. Konuyu değiştirmeden bir haftadır uğraştığım konudan bahsedeyim.
2015 yılında satın aldığımız vestel ekomaks serisi bulaşık makinemizin üst pervanesi çıktı.Müş. hizmetlerini aradım cihazın garantisi 2018 de bittiğini ama diğer aynı marka model makinemin devam ettiğini söyleyince beynim yandı.Servis kaydını oluşturduk.Daha sonra tekrar aradım zira makinenin ek garantisinin devam ettiğinden emindim ve diğer makine mevzusu kafama takıldı.Tekrar arayınca anladım ki bize ilk gelen makine kargoda hasar aldığından montaj esnasında hiç kurulmayıp değişim olmuştu.1 hafta sonra da yenisi gelmişti.Satın aldığım ek garanti hizmeti de ilk gelen üzerinde gözüktüğüne yeni gelen garantisi bitmiş gözüküyormuş.
Neyse müşteri hizmetleri siz onarımı yaptırın ücreti neyse ödeyin dediğine bizde gelen arkadaşlara 150 lira parça işçilik ücretini ödedik.
Neyse 1 hafta sonra garanti düzeldi epey yetkili bir bayan aradı neymiş servis parça kırık yazdığına tüketici hatasıymış.Bende parçanın bizim hasar verebileceğimiz bir konumda olmadığı gibi kırıklıkta olmadığını sinirlenerek söyledim.Bayan o kadar yetkili olduğu belli ki benden daha yüksek ve sert bir ses tonuyla hakarete varan derecede söylemlerde bulundu.Sorsanız bizim için ,bizim memnuniyetimiz için uğraşıyormuş yetkili bayan.Neyse itiraz ettim , vs.vs bakalım 1 hafta da bunu beklemeye devam edicez gibi.
Olayın özü garanti aktarımını yapmayan vestel veya vestelin servisi, hatalı parça tasarımı yapan vestel.(resimden de görüleceği üzere vida korozyona uğramış, pervaneyi tutan şeffaf plastik te ısının etkisiyle 5 yılda erimiş)
Ama sinir küpü olup uğraşan , saatlerce telefonda dert anlatıp olayı çözen ben, ücret ödeyen vestelin arkasından koşan ben ???
Asıl soru içinden su geçen makinede parça çürüyecekse mühendis ne işe yarıyor?Çok mantıklı yazmışsın abi , hatta pazaryeri sitelerinden kredi kartı puanı, indirim çeki, indirim günleri ile çok daha ucuza alınabilir.
Vestel gerçekten eski vestel değil. Konuyu değiştirmeden bir haftadır uğraştığım konudan bahsedeyim.
2015 yılında satın aldığımız vestel ekomaks serisi bulaşık makinemizin üst pervanesi çıktı.Müş. hizmetlerini aradım cihazın garantisi 2018 de bittiğini ama diğer aynı marka model makinemin devam ettiğini söyleyince beynim yandı.Servis kaydını oluşturduk.Daha sonra tekrar aradım zira makinenin ek garantisinin devam ettiğinden emindim ve diğer makine mevzusu kafama takıldı.Tekrar arayınca anladım ki bize ilk gelen makine kargoda hasar aldığından montaj esnasında hiç kurulmayıp değişim olmuştu.1 hafta sonra da yenisi gelmişti.Satın aldığım ek garanti hizmeti de ilk gelen üzerinde gözüktüğüne yeni gelen garantisi bitmiş gözüküyormuş.
Neyse müşteri hizmetleri siz onarımı yaptırın ücreti neyse ödeyin dediğine bizde gelen arkadaşlara 150 lira parça işçilik ücretini ödedik.
Neyse 1 hafta sonra garanti düzeldi epey yetkili bir bayan aradı neymiş servis parça kırık yazdığına tüketici hatasıymış.Bende parçanın bizim hasar verebileceğimiz bir konumda olmadığı gibi kırıklıkta olmadığını sinirlenerek söyledim.Bayan o kadar yetkili olduğu belli ki benden daha yüksek ve sert bir ses tonuyla hakarete varan derecede söylemlerde bulundu.Sorsanız bizim için ,bizim memnuniyetimiz için uğraşıyormuş yetkili bayan.Neyse itiraz ettim , vs.vs bakalım 1 hafta da bunu beklemeye devam edicez gibi.
Olayın özü garanti aktarımını yapmayan vestel veya vestelin servisi, hatalı parça tasarımı yapan vestel.(resimden de görüleceği üzere vida korozyona uğramış, pervaneyi tutan şeffaf plastik te ısının etkisiyle 5 yılda erimiş)
Ama sinir küpü olup uğraşan , saatlerce telefonda dert anlatıp olayı çözen ben, ücret ödeyen vestelin arkasından koşan ben ???
Ne diyeyim abi yazık ediyorlar markaya.Zaten parça hatalı tasarlandığı için muhtemelen 5 yıl sonra yine aynısı olacak.Bilseydim bu kadar uğraşcağımı parçayı kendim tamir ederim.Şuan da atmayıp vida benzer plastik conta ile tamir edeceğim.Malzemenin garanti harici servis satış fiyatı 5,07tl
Garanti harici işçilik bedeli de 98,34tl
Bunlar alınabilir en üst limit olsa da onlar size arabayla geldik yan yattık çamura battık vs vs illa ki 5tl lik malzemeyi 150tl ye emrivaki yapmayı başaracaktır merak etmeyiniz.
Müşteri memnuniyeti mi? O ne ki?
Haklısın hocam , planlı eskitme mantığı olduğunu sanıyorum.Benzer şekilde garantisi bittikten sonra bozulan led barlar, buzdolabı kompresörleri , plastik aksam parça ve contalar hep aynı mantığın ürünü bence.Asıl soru içinden su geçen makinede parça çürüyecekse mühendis ne işe yarıyor?
Bu bence eskitme bile değil. Keşke öyle olsa.Haklısın hocam , planlı eskitme mantığı olduğunu sanıyorum.Benzer şekilde garantisi bittikten sonra bozulan led barlar, buzdolabı kompresörleri , plastik aksam parça ve contalar hep aynı mantığın ürünü bence.