VESTEL 55U9402 BLUETOOT BAŞARISIZ UYARISI

E Çevrimdışı

eser1980

Yeni Üye
11 Şub 2021
9
39
Selam foruma yeni katıldım ve aylardır bir sorunun cevabını bulamadım. Eylül 2020 ayında Vestel 55u9402 smart tv aldım. Tv iyi performanslı ve hızlı bir cihaz. Aancak tv nin cep telefonu ile tv kablosuz bluetootla bir türlü eşleştiremedim. Cepten tv görünüyor eşleştirme kodu gidiyor tv de kod doğru eşleştir için evet i tıkladığımda başarısız uyarısı alıyorum. Sadece bir kere geçen ay şans eseri eşleşme başarılı dedi. Eşleştirmeyi kesince tekrar bağlan dedim olmadı tekrar başarısız hatası veriyor. Vestel müşteri hizmetlerini aradım kendileri bu tv de böyle bir özelliğinin olmadığını eşleştirme yapılamayacağını söyledi bende nasıl o zaman eşleşti. Telefondaki bütün sesleri tv den açabiliyorum çalabiliyorum. çağrı geldiği zaman tv den uyarı alabiliyorum dedim. Ozaman bu tv kapasitesinin farkında değil dedim müşteri hizmetlerine ancak halen iddaa da bulunuyor ve eve servis yönlendirmesi durumunda ücret alacaklarını belirttiler. Tv yi zaten ilk günden beri kendi servislerinin kurduğu gibi duruyor. Bu sıkıntıyı yaşayan var mı. Nedenini bilen var mı. Fabrika ayarlarına aldım iki üç defa internet üstünden güncellemelerine bakıyorum. farklı telefonlarla deniyorum ama olmuyor. Ayarlarına bakıyorum olmuyor. Yardımcı olur musunuz yazılım mı gerekli başka bir formül var mı. tv garantili yazılımla da uğraşmak istemiyorum garanti nedeniyle. Cevap için teşekkür ederim şimdiden.
 
E Çevrimdışı

eser1980

Yeni Üye
11 Şub 2021
9
39
Sadece cep telefonundaki sesleri çalmak başarısız uyarısı geliyor biraz önce yetkili servis geldi fabrikayla görüşeceklerini bildirdiler.gittiler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

IMG_20210212_115731_18b0bdad3a1d50a05.jpg
IMG_20210210_002753_11cde9f538c8d67b0.jpg
IMG_20210210_002751_1c988cb982e856da1.jpg
IMG_20210210_002654_1e31fdc8338e9e7d2.jpg
 
Son düzenleme:
E Çevrimdışı

eser1980

Yeni Üye
11 Şub 2021
9
39
Geldiler baktılar ben sadece müzikleri aktarmak dinlemek istiyorum dedi onlarda önce böyle bir özellik yok dediler sonra fabrika ayarlarına almak istediler. Söyledim aynısını yaptığımı söyledim yazılımı tekrar yükleyin dedim fabrikaya soralım deyip gittiler iş çıkacağını sanmıyorum.
 
E Çevrimdışı

eser1980

Yeni Üye
11 Şub 2021
9
39
tv deki hata ne yazıkki devam ediyor. ana kartı , kabloları değiştirdiler ama hala aynı sıkıntı devam ediyor. manisa fabrika laboratuvar inceleyip geri dönüş yapacaklarmış, sizce ne yapmalıyım. iadesini isteyebilirmiyim. kronik bir sıkıntı sanırım bu serilerde
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,009
Bluetooth yerine wi-fi kullanın derim.
Vestel Smart Center veya herhangi bir DLNA uygulaması üzerinden dosya paylaşımı yapabilirsiniz.


Aslında bu yol Bluetooth'dan daha verimli ve evdeki kablosuz ağ iyi ise daha taşınabilir oluyor.
Wi-Fi Direct ile de deneyin derim. O da dosya aktarımı için diye biliyorum.
 
E Çevrimdışı

eser1980

Yeni Üye
11 Şub 2021
9
39
tşk ederim öyle denicem. sizinde ekran yansıtmada teklemeler oluyormu acaba. randımanlı yansıtma olmuyor. acaba telefonla alakası olabilirmi
 
Geri
Üst Alt