Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Basri, tlf dan bağlanıyorsa tv de sorun yok .tlf dan bir süre kullanıp sonra modem e geçiş yapın. modemden anlamam.zyxel modemden çok çektim şuan tplink kullanıyorum mb98 anakartlı tv sorunsuz bağlanıyor. Umut Barış düşüncelerinide alalım belki çözümü vardır Sota da etkin görünüyor
Basri, sorun devam ederse internet servis sağlayıcınız ile görüşün evde sadece tv internete bağlı kalsın tv nin ip aldığını fakat net e çıkış yapmadığını belirtin.
Basri, sorun devam ederse internet servis sağlayıcınız ile görüşün evde sadece tv internete bağlı kalsın tv nin ip aldığını fakat net e çıkış yapmadığını belirtin.
Bu TV'nin anakartı ne? Renk cümbüşüne neden girdi, nasıl çözdünüz?
Modemde, filtreleme veya güvenlikle ilgili seçenekler ne durumda?
Modemi sıfırlayıp sadece wi-fi şifresi ile kullanmayı deneyin.
Olmadı servisten ürünü alıp götürmesini isteyin.
Modem tarafında bir sorun yoksa, ya anakarttta ya da tv'nin wi-fi chip'inde sorun olabilir.
Ya da kullandıkları wi-fi chip'i Linux ile iyi çalışmıyor.
aynı marka modemin 2 antenlisi var bende, her şey İnternete bağlı iken bir anda tv de sol üste internet kesildi geldi uyarısı veriyor günde en az 5-6 defa yapıyor.
modeme kablolu bir bağlantı yaptığımda örnek bilgisyar bağlayayım birdaha hiç bir sorun kalmıyor, modemden çıkarıyorum yine aynı döngü.
yani modem kablosuzda sorun oluyor hemde modemi güncelledim.
ama sorun ney anlıyamıyorum
seninkide aynı modem olunca kendi evim aklıma geldi
Benzer bir sorunu ben de yeni aldığım Toshiba ile yaşıyorum ve çözebilmişte değilim.
TV modemin wi-fisi üzerinden asla girmiyor, ethernet ile internete bağlayabiliyorum. Telefondan hotspot yapınca sorunsuz bağlanıyor.
Bu sorun kesinlikle modemle ilgili. Ancak sorumluluk Vestel'in. Aynı modemle eski bozulan LG tv sorunsuz bağlanıyordu çünkü.
Modemin kablosuz şifreleme yöntemlerini değiştirip deneyin (TKIP AES olayları) belki çözüm olur.
Tarih ve saat otomatikte GMT+3 te
Sanal uzaktan kumandayı kapattım
cec i kapattığımda ses sistemi devreden çıkıyor ama sır denemek için onuda kapattım
hbb tv ise burada yok
sonuç : Bağlandı
ama yine netflix e bağlanmıyor ve çıkmak istediğimde çıkması çok uzun sürüyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
panele kablolu (Eternet) bağladım sonuç değişmedi tıpkı sizin dediğiniz gibi bazen bağlanıyor bazen bağlanmıyor hatta bazen bağlanmış ayakları yapıyor ama aslında bağlanmıyor tam tersi bana ne bana ne diyor ama aslında bağlanmış oluyor ama çok yavaş (Kafayı yedim galiba) kullanma klavuzunda destek yok diyor ama bağlantı yerlerine baktığımsa 5g yi görüyor (denedim galiba emin değilim ) o kadar çok şey denedimki bu arada modemle panalein arası 30cm aşağı yukarı ara ara bağlanıyor ama çok kararsız daha önceleri böyle bir sorun yoktu modem diğer odadaydı
bu durum bendekiyle çok benzer
bu arada ilk başlarda ben de çok uğraştım özellikle "Hız" konusunda
-"Ethernet" kablo ile berbat 1080p leri bile zor oynatıyorum!
-WiFi 2.4G ile yine kötü
-WiFi 5G ile çok çok iyi tabi bu arada panel modeme bağlanırsa,zira hergün hasta ediyor beni bağlanmak için
Modem(Superonline-Fiber 35Mb lik tarife)
Modem-Panel arasu mesafe ben de 50cm
++
Bir bilgi daha vereyim;benim Android TV Box da var,onda bağlanma sorunu yoktur,35saniye de bağlanıyor
ancak HIZ olarak,şunu belirteyim;Ethernet tek kelimeyle berbat! 2.4G yine berbat,5G ise süper
Tabi 5G bağlantı da modem cihaza çok çok yakın olursa böyle sonuçlar çıkıyor!
Salon da duruyordu eskiden(mesafe 12 metre) her üç bağlantı da berbat idi!
Grundig çözüm bulamadı,yazılım değiştirdiler v.s yine aynı hikaye
neyse ki ben bu paneli sadece Monitör olarak kullanıyorum fazla sıkıntı olmuyor bende
PC ve TV-Box ile izliyorum genel de internet olaylarını
aynı marka modemin 2 antenlisi var bende, her şey İnternete bağlı iken bir anda tv de sol üste internet kesildi geldi uyarısı veriyor günde en az 5-6 defa yapıyor.
modeme kablolu bir bağlantı yaptığımda örnek bilgisyar bağlayayım birdaha hiç bir sorun kalmıyor, modemden çıkarıyorum yine aynı döngü.
yani modem kablosuzda sorun oluyor hemde modemi güncelledim.
ama sorun ney anlıyamıyorum
seninkide aynı modem olunca kendi evim aklıma geldi
gün için de internet kesildi uyarısı bende de oluyor!(WiFi 5G den bağlıyken veya diğer bağlantı türlerinde de oluyor)
bana Grundig Merkez şöyle bir tavsiye de bulundu;gülermisin ağlarmısın
...madem öyle siz de o zaman modemi hiç kapatmayın....
ülen burası iş yerimi veya 7/24 hizmet veren yerimidir!
ev deki tüm WiFi li aletler şak diye bağlanıyor,telefonlar v.s dahil,bir tek bunların cihazları bağlanmıyor yaw
ve verdikleri cevaba bakarmısınız!
-elektrikler zırt pırt kesiliyor burada,voltaj sorunu yok ama ne hikmetse hemen hergün 10saniye de olsa
bu bölgede kesiliyor! o zaman ne olacak?
-gün içinde bazen kendi kendine net den düşüyor TV ne olacak şimdi?
ben de panele bağlı 5G den nete girdiğim Bluray+Receiver+TV Box vardır hiç böyle bir sorun yok
panel ise hasta etti beni bu konuda,ethernet kesin çözüm ama HIZ durumu berbat yaw
5G ile 22/24Mb hız alıyorum
2.4G ile 2/4Mb yani rezalet!
Ethernet ile de 9/10Mb alıyorum!
Bu testler kofti den bizim sitelerin veya Ookla filan değildir! onlardan 32/35Mb alıyorum
KODI nin Indigo add. testiyle böyle çıkıyor ki gerçek hız ları da bununla anlıyorum!
bu durum bendekiyle çok benzer
bu arada ilk başlarda ben de çok uğraştım özellikle "Hız" konusunda
-"Ethernet" kablo ile berbat 1080p leri bile zor oynatıyorum!
-WiFi 2.4G ile yine kötü
-WiFi 5G ile çok çok iyi tabi bu arada panel modeme bağlanırsa,zira hergün hasta ediyor beni bağlanmak için
Modem(Superonline-Fiber 35Mb lik tarife)
Modem-Panel arasu mesafe ben de 50cm
++
Bir bilgi daha vereyim;benim Android TV Box da var,onda bağlanma sorunu yoktur,35saniye de bağlanıyor
ancak HIZ olarak,şunu belirteyim;Ethernet tek kelimeyle berbat! 2.4G yine berbat,5G ise süper
Tabi 5G bağlantı da modem cihaza çok çok yakın olursa böyle sonuçlar çıkıyor!
Salon da duruyordu eskiden(mesafe 12 metre) her üç bağlantı da berbat idi!
Grundig çözüm bulamadı,yazılım değiştirdiler v.s yine aynı hikaye
neyse ki ben bu paneli sadece Monitör olarak kullanıyorum fazla sıkıntı olmuyor bende
PC ve TV-Box ile izliyorum genel de internet olaylarını
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
gün için de internet kesildi uyarısı bende de oluyor!(WiFi 5G den bağlıyken veya diğer bağlantı türlerinde de oluyor)
bana Grundig Merkez şöyle bir tavsiye de bulundu;gülermisin ağlarmısın
...madem öyle siz de o zaman modemi hiç kapatmayın....
ülen burası iş yerimi veya 7/24 hizmet veren yerimidir!
ev deki tüm WiFi li aletler şak diye bağlanıyor,telefonlar v.s dahil,bir tek bunların cihazları bağlanmıyor yaw
ve verdikleri cevaba bakarmısınız!
-elektrikler zırt pırt kesiliyor burada,voltaj sorunu yok ama ne hikmetse hemen hergün 10saniye de olsa
bu bölgede kesiliyor! o zaman ne olacak?
-gün içinde bazen kendi kendine net den düşüyor TV ne olacak şimdi?
ben de panele bağlı 5G den nete girdiğim Bluray+Receiver+TV Box vardır hiç böyle bir sorun yok
panel ise hasta etti beni bu konuda,ethernet kesin çözüm ama HIZ durumu berbat yaw
5G ile 22/24Mb hız alıyorum
2.4G ile 2/4Mb yani rezalet!
Ethernet ile de 9/10Mb alıyorum!
Bu testler kofti den bizim sitelerin veya Ookla filan değildir! onlardan 32/35Mb alıyorum
KODI nin Indigo add. testiyle böyle çıkıyor ki gerçek hız ları da bununla anlıyorum!
bence bağlantı frekansları, modem bant aralığı, dahili wifi kalitesizliği gibi bir çok neden ile bu sorun oluşuyor.
ama dediğin gibi nedense diğer bütün cihazlarda sorun yok abi
Acaba belli chipset'lerle belli chipset'ler protokol konusunda mı uyuşamıyor? albanez
Bunun bence bir teknik nedeni vardır.
Sonuçta pahalı modem olmadığı müddetçe ucuz modemlerde aşağı yukarı benzer chip'ler kullanılıyor wi-fi için.
TV'lerde de hakeza aynıdır bence. LG-Samsung gibi firmalar chip ürettiği için, biraz da yazılım tarafını daha iyi yaptıkları için daha iyi sonuç alınıyor olabilir.
Gerçi ASUS'da modemi için chip'i dışarıdan alıyor ya.
Ben de her zaman kablolu bağlantıdan yanayım, mesafe fazla değilse, ortam müsaitse kablo çekmek en sağlıklısı.
Yoksa ucuz modem ve router'ların da kapasitesi belli. Yoğun kullanımda hepsinin kablosuz performansı düşüyor.
Bu TV'nin anakartı ne? Renk cümbüşüne neden girdi, nasıl çözdünüz?
Modemde, filtreleme veya güvenlikle ilgili seçenekler ne durumda?
Modemi sıfırlayıp sadece wi-fi şifresi ile kullanmayı deneyin.
Olmadı servisten ürünü alıp götürmesini isteyin.
Modem tarafında bir sorun yoksa, ya anakarttta ya da tv'nin wi-fi chip'inde sorun olabilir.
Ya da kullandıkları wi-fi chip'i Linux ile iyi çalışmıyor.
tv nin ana kartı MB130 renk cümbüşü anladığım kadarıyla son yükseltmeden sonra oldu ( 43 te 50 ye yükseltmiştim) tekrar 35 e düşürdüğümde sorun düzeldi modemin o kadar çok ayarı varki ben hiç birine ellemeden kurdum bundan 10 gün evveline kadar her şey normalken bir anda çekmemeye başladı acaba modeme güncellememi geldi de bozuldu diye düşünüyorum şimdi çünkü modem diğer odadayken sorunsuzdu şimdi tv nin dibinde olmasına rağmen gerek eternet kablosu gerek 2.4 gerek 5g hepsi tırt.
modemi şu yukarıda saydıklarımla sıfırlayıp denedim olmuyor (2.4 - 5G -Eternet)
servis derken vesteli kastediyorsanız 16- 17 yaşında bir çocuk gönderip factory reset atıp gittiler bide 35 e düşürdüğüm yazılımı tekrar 43 yükselttiler eğer olmazsa fabrikadan yazılım isticez diyip gittiler
teknovest'in tavsiyesiyle ( Buradan kendisine tekrar teşekkür ediyorum) cep telefonunun internetiyle bağlandım tv düzeldi demekki sorun modemde anladığım kadarıyla ama nasıl çözerim hiç bir fikrim yok doğrusu
aynı marka modemin 2 antenlisi var bende, her şey İnternete bağlı iken bir anda tv de sol üste internet kesildi geldi uyarısı veriyor günde en az 5-6 defa yapıyor.
modeme kablolu bir bağlantı yaptığımda örnek bilgisyar bağlayayım birdaha hiç bir sorun kalmıyor, modemden çıkarıyorum yine aynı döngü.
yani modem kablosuzda sorun oluyor hemde modemi güncelledim.
ama sorun ney anlıyamıyorum
seninkide aynı modem olunca kendi evim aklıma geldi
Evet bendede aynı sıkıntı var ister wifi ister eternet fark etmiyor bi bakıyosun tvnin üst sol köşesinde net kesildi simgesi sonra insan ister istemez seyretiği şeyden de kopuyor ha dondu ha donacak diye
modeme baktım yazılım güncel diyor
Benzer bir sorunu ben de yeni aldığım Toshiba ile yaşıyorum ve çözebilmişte değilim.
TV modemin wi-fisi üzerinden asla girmiyor, ethernet ile internete bağlayabiliyorum. Telefondan hotspot yapınca sorunsuz bağlanıyor.
Bu sorun kesinlikle modemle ilgili. Ancak sorumluluk Vestel'in. Aynı modemle eski bozulan LG tv sorunsuz bağlanıyordu çünkü.
Modemin kablosuz şifreleme yöntemlerini değiştirip deneyin (TKIP AES olayları) belki çözüm olur.
kablosuz şifreme nedir inanın hiç fikrim yok ama araştırıp denicem
ama benim burada takıldığım konu bundan önce hiç sorun yokken neden aniden böyle bir sorun çıktı anlayamıyorum hatta o kadar memnundum ki tv nin yazılımını bile yüksetmiyordum
bence bağlantı frekansları, modem bant aralığı, dahili wifi kalitesizliği gibi bir çok neden ile bu sorun oluşuyor.
ama dediğin gibi nedense diğer bütün cihazlarda sorun yok abi
dediğim gibi ilk aldığımda (modem veya tv) bağlanma sorunları yaşasaydım Eyvallah diyecektim ona göre araştırıp pozisyon belirlerdik sanki bir yerde sgorta attı ve herşey ters döndü inanın diğer odada tv modemi kesinlikle görmüyordu şakır şakır bağlanıyordu en çok buna uyuz oluyorum şimdi
tv nin ana kartı MB130 renk cümbüşü anladığım kadarıyla son yükseltmeden sonra oldu ( 43 te 50 ye yükseltmiştim) tekrar 35 e düşürdüğümde sorun düzeldi modemin o kadar çok ayarı varki ben hiç birine ellemeden kurdum bundan 10 gün evveline kadar her şey normalken bir anda çekmemeye başladı acaba modeme güncellememi geldi de bozuldu diye düşünüyorum şimdi çünkü modem diğer odadayken sorunsuzdu şimdi tv nin dibinde olmasına rağmen gerek eternet kablosu gerek 2.4 gerek 5g hepsi tırt.
modemi şu yukarıda saydıklarımla sıfırlayıp denedim olmuyor (2.4 - 5G -Eternet)
servis derken vesteli kastediyorsanız 16- 17 yaşında bir çocuk gönderip factory reset atıp gittiler bide 35 e düşürdüğüm yazılımı tekrar 43 yükselttiler eğer olmazsa fabrikadan yazılım isticez diyip gittiler
teknovest'in tavsiyesiyle ( Buradan kendisine tekrar teşekkür ediyorum) cep telefonunun internetiyle bağlandım tv düzeldi demekki sorun modemde anladığım kadarıyla ama nasıl çözerim hiç bir fikrim yok doğrusu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Evet bendede aynı sıkıntı var ister wifi ister eternet fark etmiyor bi bakıyosun tvnin üst sol köşesinde net kesildi simgesi sonra insan ister istemez seyretiği şeyden de kopuyor ha dondu ha donacak diye
modeme baktım yazılım güncel diyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
kablosuz şifreme nedir inanın hiç fikrim yok ama araştırıp denicem
ama benim burada takıldığım konu bundan önce hiç sorun yokken neden aniden böyle bir sorun çıktı anlayamıyorum hatta o kadar memnundum ki tv nin yazılımını bile yüksetmiyordum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
dediğim gibi ilk aldığımda (modem veya tv) bağlanma sorunları yaşasaydım Eyvallah diyecektim ona göre araştırıp pozisyon belirlerdik sanki bir yerde sgorta attı ve herşey ters döndü inanın diğer odada tv modemi kesinlikle görmüyordu şakır şakır bağlanıyordu en çok buna uyuz oluyorum şimdi
Modeme girip şifreyi kaldır bakalım ,gerçi kısa süre için şifresiz bağlantıya herkes üşüşür
Ben böyle denediğimde sorun olmadan kullanılıyordu ,tabii sonunda 10 metre kablo aldım kurtuldum ,bunu fikir olması için yazdım
Modeme girip şifreyi kaldır bakalım ,gerçi kısa süre için şifresiz bağlantıya herkes üşüşür
Ben böyle denediğimde sorun olmadan kullanılıyordu ,tabii sonunda 10 metre kablo aldım kurtuldum ,bunu fikir olması için yazdım