Freud09
Aktif Üye
- 26 May 2020
- 64
- 25
Dün sıcakların da fazla olması dolayısıyla iki yıldır bozuk kutunun içinde duran UFO markalı kule tipi vantilatörü tamir ettirmek amacı ile servise götürdüm. Ürün yıllar önce alındığından garantisi bitti. Ama ben yine de orjinal yetkili servisi web sitesinden bulup ona götürdüm. Servisi uyarmama rağmen yüksek bir masrafı olursa tamir ettirmeyeceğimi belirttim. Tabi ilk olarak sizden arıza tespit ücreti olan 150 TL almamız gerekiyor sonrasında sorunu ne ise ona göre size söyleyeceğiz dediler. Buraya kadar normal. Ardından odaya tamir edecek olan kişi girdi. 15-20 dakika içerisinde içini açıp ona göre sorunu bulabileceğini söyledi. Eve gittim. Aradan 1 saat sonra aradı. Ben cihazınızı tamir ettim. Cihazınız çok kirliymiş. İlk önce cıhazın temizliğini yaptım. Ardından Motor aksamında bir problem varmış. O parçasını değiştirdim. Cihaz çok kirli olmasından dolayı elektronik kartının üzerindeki devre elmanlarıdan iki parça patlamış onu da değiştirdim. 4 farklı işlem yaptım. 950 tl tutmuş. Ben de hani sorunu ilk önce 15-20 dakika içerisinde arayıp onay alacaktınız dedim. Ben zaten daha önce söylemiştim. 950-1000 tl üstü masraf çıkarsa mutlaka söylüyoruz demiştim. Ayrıca bir işlem yapmadan diğer problemi anlayamam. Parçayı değiştirip diğer sorunlara geçtim. Cihazınızı gelip alabilirsiniz. Neyse telefonu kapattım. Dükkana gidip güzelce güzel bir üslupla açıkladım. Yaptığınız akıl kârı değil. Ben size direk tamir edin demedim. Bu kadar tutacağını bilsem basit bir vantilatör alıp geçerdim. 15-20 dakikaka içerisinde aracağınızı söylediniz aramadınız. Tekrar aynı şeyi söyledi. Ben size söylemiştim genellikle biz cihazları 1000 tl üstü olduğunda zaten arıyoruz onay almadan yapmıyoruz. Ben de böyle bir şey söylemediğini söyledim. Tartışmaya başladık. Kameradan bakabiliriz dediler. Bakalım dedim. Lafın arasında geçmiş. Kesin ifade kullanmadı. Genellikle ifadesi kullanmış. Diğer servisler neden böyle yapmıyor. Arıza tespit ettikten sonra sorunu söyleyip yaklaşık fiyatını söylüyor. Bu vantilatörlerin parçaları birbirine bağlıymış. Birini yapmadan diğerine geçemeyeceğini söyledi. Bu arda servis aynı zamanda klima servisi. Mesela dedim Klima servisi eve geldiğinde bize ilk sorunu tespit edip söylüyor. Onay verdikten sonra işlemi gerçekleştiriyor. Klimanın daha basit bir sistemi olduğunu söyledi. Arızalar bellidir şeklinde. Yani bu vantilatör daha komplike bir şeymiş. Parçaları birbirine bağlıymış. Bari pazarlık yapayım dedim. Asla inmedi. Tartıştık ben dedim yanımda sadece nakit 750 tl var daha fazla veremem. Gerçekten de 750 tl vardı. Ancak bu kadar verebilirim. Kabul etmedi. Zorla 950 tl çıkardığı fiyatın 150 tlsine içine saydı. 800 tl verecekmişim. Ben de 750 tl verdim. Kavga ettim. İşin parasında değilim. Adamın baştaki tavırlarına sinir oldum. Dükkanda hatta benimki ile aynı model vantilatörü tamir etmiş. Orada duruyordu. Onun da bu civarda fiyatı tutmuş. Tüketici de abi hiçbir şey bu fiyat. Yapılsın demiş. vs vs. Hepimiz biliyoruz para çok değersizleşti. Bu arada sadece 50 tlyi adama vermedim. Zorla yine onun dediği gibi oldu neredeyse. Yetkili servis ürünün servise gelip giriş yaptığına dair ne bir kağıt doldurduk ne de bir kağıt dolduk. Servis fişi falan yok. Ne de işlem bitince fatura kesildi. Sizlere akıl danışacağım. Ben de bir hata var mı? Sinirlerim bozuldu. 42 derece havada kendim dükkana götürdüm. Eve geldikten sonra pert oldum. Hiçbir eve çağırdığım servisde böyle bir şey yaşamadım.
Bugün UFO'nun müşteri hizmetlerini aradım. Başıma gelenleri anlattım. Servisin çalışma şekli değişebileceğini söyledi. Fakat sonra beni haklı buldu. Markamız ile igili böyle bir sorunla karşılaştığımız için üzgün olduklarını söyledi. Servisin özellikle üslubunun hoş olmadığını söyledi. Fatura vs olmamasından dolayı da kesinlikle doğru olmadığını söyledi. Telefonla servisi konuşacaklarını ve uyaracaklarını söylediler.
2 saat sonra tekrar bilgilendirmek amacıyla müşteri temsilcisi aradı. Servis ile konuştuk. Gerekli uyarıyı yaptık. Peki siz konuştunuz. Yine beni haksız mı buluyor dedim. Aslında tüketici de haklı aramızda bir anlaşmazlık oluştu demiş. Peki dedim servis fişi ve fatura kesmedi. Bunu konuştunuz mu? Evet o konuyu muhasebe birbirimiz gerekli uyarıda bulundu dedi.
Bugün UFO'nun müşteri hizmetlerini aradım. Başıma gelenleri anlattım. Servisin çalışma şekli değişebileceğini söyledi. Fakat sonra beni haklı buldu. Markamız ile igili böyle bir sorunla karşılaştığımız için üzgün olduklarını söyledi. Servisin özellikle üslubunun hoş olmadığını söyledi. Fatura vs olmamasından dolayı da kesinlikle doğru olmadığını söyledi. Telefonla servisi konuşacaklarını ve uyaracaklarını söylediler.
2 saat sonra tekrar bilgilendirmek amacıyla müşteri temsilcisi aradı. Servis ile konuştuk. Gerekli uyarıyı yaptık. Peki siz konuştunuz. Yine beni haksız mı buluyor dedim. Aslında tüketici de haklı aramızda bir anlaşmazlık oluştu demiş. Peki dedim servis fişi ve fatura kesmedi. Bunu konuştunuz mu? Evet o konuyu muhasebe birbirimiz gerekli uyarıda bulundu dedi.
Son düzenleme: