Özellikle mediamarkt bu konuda çok mağdur ediyor ve prim verdikleri için üzerinize çullanıyorlar.
Vatan bilgisayardaki Samsung ürün tanıtanlar da orada çalışmayan insanlar oluyor ve doğru yönlendirmeyip yine prim peşinde koşuyorlar.
Samsung'un kendi mağazalarında da durum pek farklı gözükmüyor ama distribütörün kendi verdiği Care+ uzatmaları mantıklı olabilir, gerekli olmayabilir. Bu durumda da sözleşmede geçen şirkete bakmak gerekiyor.
Üçü ve diğer mağazalar için geçerli olan bir kural var ki ağızlarından çıkan her önemli detayın sözleşmedeki maddesini sormalısınız. Örneğin bana kurutma makinesinde garanti uzatırsak yılda bir bakım hediye ediliyor ve bu bakım çok önemli denildi. Yılı dolunca arayacakmışız falan. Sözleşmedeki maddeyi görmek istedim ve 5 dakika falan arayıp müdüriyete gittiler. Geldiklerinde de artık bakım hediye edilmiyormuş ve zaten çok da önemli değil dediler. Ben de reddettim haliyle.
Küçüklüğümden beri takıntımdır hiç garanti uzatma yapmadım. Ettiğim tasarrufları toplasak biri o ek yıllar içinde bozulsa tamir ederim ama öyle garantilik bir bozulma da olmadı hiç ne beyaz eşyada ne telefonda veya bilgisayarda.
Bir kere telefon ekranı (LG G Flex 2) için kasko yaptırmıştım, o da kaskodan gelince anakart sorunu yaşadı. Garantiye gönderdiğimde yetkisiz işlem bahanesiyle telefonu perte çıkarmama vesile oldular.