Merhaba.
Yeni bir tv aldım fakat sürekli kasma - donma oluyor. Anlamsız bir şekilde servis sıfırlamasına rağmen düzelmedi ve şu an iki seçeneğim var.
1- Aynı model yeni TV
2- Sorun yaratan parça değişimi yapılıp +1 yıl daha garanti süresi uzayacak.
TV daha bir haftalık ve benim en tedirgin olduğum olay dead pixel, ghost screen vs. falandı. Bu açıdan kusursuz ama dediğim gibi büyük ihtimal anakart değişikliği yapılacak.
Sizce yeni ürün mü istemeliyim, yoksa donanımsal parçaların değiştirilip garanti süremin 1 yıl daha arttırılmasını mı?
Şimdiden teşekkürler.
Yeni bir tv aldım fakat sürekli kasma - donma oluyor. Anlamsız bir şekilde servis sıfırlamasına rağmen düzelmedi ve şu an iki seçeneğim var.
1- Aynı model yeni TV
2- Sorun yaratan parça değişimi yapılıp +1 yıl daha garanti süresi uzayacak.
TV daha bir haftalık ve benim en tedirgin olduğum olay dead pixel, ghost screen vs. falandı. Bu açıdan kusursuz ama dediğim gibi büyük ihtimal anakart değişikliği yapılacak.
Sizce yeni ürün mü istemeliyim, yoksa donanımsal parçaların değiştirilip garanti süremin 1 yıl daha arttırılmasını mı?
Şimdiden teşekkürler.