Tv değişim mi onarım mı? 🤔

Mess82 Çevrimdışı

Mess82

Yeni Üye
21 Eki 2022
27
41
Samsung 65BU8000 model televizyonum arızalı çıktı değişim yapılacak denildi onu beklerden çözüm merkezinden arandım 3900 TL para iadesi yaparak anakart değişimi mi istersiniz yoksa Televizyonun yenisini mi istersiniz denildi? Ne yapılmalı bu teklif karşısında ne dersiniz? 🤔
 
T Çevrimdışı

Trsmurf

Yeni Üye
24 Ağu 2022
37
38
sonuçta gelen televizyonun nasıl geleceğini bilmiyonuz ve garanti aynen devam edecek ben ücreti alıp onarım isterdim sizin keyfinize kalmış
 
Mess82 Çevrimdışı

Mess82

Yeni Üye
21 Eki 2022
27
41
sonuçta gelen televizyonun nasıl geleceğini bilmiyonuz ve garanti aynen devam edecek ben ücreti alıp onarım isterdim sizin keyfinize kalmış
Sıfır ana kart üretilmiyor tv değişimi yapılacak denilmişti servis elemanlarınca.. Şimdi onarım yapılabilir teklifi sunuldu muhtemelen sıfır bir anakart olmayacak kullanılan... Gelen tv şans olsada değişim istemek daha mantıklı sanki bu aşamada.. A Adem Helvacı üstadda değişimde ısrarcı olmamı isterdi diye düşünüyorum. Yapılacak işlem fabrikasyon gibi olmaz gibi geliyor.
 
T Çevrimdışı

Trsmurf

Yeni Üye
24 Ağu 2022
37
38
Sıfır ana kart üretilmiyor tv değişimi yapılacak denilmişti servis elemanlarınca.. Şimdi onarım yapılabilir teklifi sunuldu muhtemelen sıfır bir anakart olmayacak kullanılan... Gelen tv şans olsada değişim istemek daha mantıklı sanki bu aşamada.. A Adem Helvacı üstadda değişimde ısrarcı olmamı isterdi diye düşünüyorum. Yapılacak işlem fabrikasyon gibi olmaz gibi geliyor.
gelen televizyonda fabrikadan geldi sonuçta elektronik işi şans işi televizyon üretim yılı 2022 sanırım ithalat yaparken yedek parçada ithal etmek zorundalar diye biliyorum hatta A Adem Helvacı üstat philipse yeterince yedek parça tedarik etmediği için sert çıkıyor. samsunga bu yüzden sert çıktığını görmedim sonuçta karar sizin ben fikrimi söyledim sadece
 
Mess82 Çevrimdışı

Mess82

Yeni Üye
21 Eki 2022
27
41
gelen televizyonda fabrikadan geldi sonuçta elektronik işi şans işi televizyon üretim yılı 2022 sanırım ithalat yaparken yedek parçada ithal etmek zorundalar diye biliyorum hatta A Adem Helvacı üstat philipse yeterince yedek parça tedarik etmediği için sert çıkıyor. samsunga bu yüzden sert çıktığını görmedim sonuçta karar sizin ben fikrimi söyledim sadece
Teşekkür ederim fikrinize saygı duyuyorum. Yapılacak işlem en yakın serviste yapılacakmış. Sıfır ürün nezdinde düşünürsek değişim yapmamak için cazibe oluşturma çabası anlamında para iadesi gibi seçenek sunuyorlar. Bu noktada emin olamadığımdan değerli fikirlerinizi almak istedim.
 
ramchomania Çevrimdışı

ramchomania 

Süper Üye
8 Mar 2020
2,098
40
Değişim isteyin bence onarım yoluna giderseniz ilerde ürün iadesi veya değişim için aynı arızanın bilmem kaç kere olma mevzusu vs gibi durumlarla karşılaşma olasılığınız artar

Yeni gelen de arızalı çıkarsa para iadesi daha kolaylaşır
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Herkesin fikrine sonuna kadar katılmakla birlikte şu noktayı da göz önünde bulundurmak gerektiğini düşündüm.
Eğer giden tv nin seri numarası kayıtlı ise (Elinizdeki montaj formunda vardır) firma ile görüştüğünüzde değişecek olan ürünün SADECE ANAKART olacağının garantisi veriliyor ve evinize gelen tv giden tv olacaksa teklifin değerlendirilmesinde sakınca yok diye düşünüyorum. Hatta paradan daha cazip olarak firma garantili ek garanti de değerlendirilebilir. Olayın arka planını gayet iyi bildiğim için neden ürün değişimi yapmak yerine bu teklifte bulunduklarını tahmin edebiliyorum. Art niyetli durumlarda zaten mutlaka uyarıyorum sizleri biliyorsunuz.

FAKAT!!

Tüm bunlar bizi ne kadar haklı çıkarırsa çıkarsın olayın psikolojik yönüne kimse açıklama getiremez. Yani ilerleyen her zaman diliminde ''ULAN ACABA?'' diye aklınıza takılacak ise tüm arkadaşlarım gibi ben de DİREKT DEĞİŞİM derim :ok
 
Mess82 Çevrimdışı

Mess82

Yeni Üye
21 Eki 2022
27
41
Herkesin fikrine sonuna kadar katılmakla birlikte şu noktayı da göz önünde bulundurmak gerektiğini düşündüm.
Eğer giden tv nin seri numarası kayıtlı ise (Elinizdeki montaj formunda vardır) firma ile görüştüğünüzde değişecek olan ürünün SADECE ANAKART olacağının garantisi veriliyor ve evinize gelen tv giden tv olacaksa teklifin değerlendirilmesinde sakınca yok diye düşünüyorum. Hatta paradan daha cazip olarak firma garantili ek garanti de değerlendirilebilir. Olayın arka planını gayet iyi bildiğim için neden ürün değişimi yapmak yerine bu teklifte bulunduklarını tahmin edebiliyorum. Art niyetli durumlarda zaten mutlaka uyarıyorum sizleri biliyorsunuz.

FAKAT!!

Tüm bunlar bizi ne kadar haklı çıkarırsa çıkarsın olayın psikolojik yönüne kimse açıklama getiremez. Yani ilerleyen her zaman diliminde ''ULAN ACABA?'' diye aklınıza takılacak ise tüm arkadaşlarım gibi ben de DİREKT DEĞİŞİM derim :ok
Üstad anakart yok o yüzden değişim olacak dediler şimdi para iadesi yapıp anakart değiştirelim diyorlar. İyi de anakart yok tvyi değiştiricez demiştiniz ne oldu şimdi sıfır mı takacaksınız diyorum kemküm ediyorlar garantisi devam edecek sizi mağdur etmeyeceğiz diyorlar. İçkinlendim ne yalan söyleyeyim. Fikrinizi almak istedim bu anlamda...
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Üstad anakart yok o yüzden değişim olacak dediler şimdi para iadesi yapıp anakart değiştirelim diyorlar. İyi de anakart yok tvyi değiştiricez demiştiniz ne oldu şimdi sıfır mı takacaksınız diyorum kemküm ediyorlar garantisi devam edecek sizi mağdur etmeyeceğiz diyorlar. İçkinlendim ne yalan söyleyeyim. Fikrinizi almak istedim bu anlamda...
Kem küm'ün ''K'' si çıktığı an olay bitmiştir.

Direkt Değişim. :ok
 
Mess82 Çevrimdışı

Mess82

Yeni Üye
21 Eki 2022
27
41
A Adem Helvacı üstadım.Bir de olayın arka planında dönen mevzuları biliyorum derken sakıncası yoksa biraz açma imkanınız olur mu dönen dolapları merak ettim doğrusu.. 🙂
 
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
412
Direk değişim başıma geldi samsungdan aradılar sorunu kabul ettiler 3784 tl ücretini verip panel değişimini yapmayı teklif ettiler yada birebir değişim teklif ettiler ilerde başka sorunlar çıkarsa uğraşmak istemediğim için değişim talep ettim gelen tv sorunsuz geldi. karma panel olduğu için sadece giden panel hkc ydi sdp geldi.

 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
A Adem Helvacı üstadım.Bir de olayın arka planında dönen mevzuları biliyorum derken sakıncası yoksa biraz açma imkanınız olur mu dönen dolapları merak ettim doğrusu.. 🙂
''Arka planını biliyorum'' dedim, ''dönen mevzular'' dersek çok başka kapıya çıkar :)
Bir ürünün bir tüketici adına kayıt edilip sistem girişi yapıldıktansonr o seri numarasının müşteri üzerinden düşürülmesi, ürünün yeniden satışa sunulması süreci vs gibi konular hem kalabalık bir prosedür hem de fazlasıyla iş yükü oluşturuyor o nedenle basit halledilebilecek durumlarda tüketiciye cazip kılacak bir teklif ile aynı ürünü tslim etmek her zaman daha tercih sebebi oluyor. Yani özetle bu kadarını yazayım siz anlarsınız gerisini, tüm süreç işleyişi sıkıntılı oluyor değişimlerde.
 
Mess82 Çevrimdışı

Mess82

Yeni Üye
21 Eki 2022
27
41
A Adem Helvacı üstadım.Bir de olayın arka planında dönen mevzuları biliyorum derken sakıncası biraz açma imkanınız olur mu dönen dolapları merak ettim doğrusu.. 🙂
Direk değişim başıma geldi samsungdan aradılar sorunu kabul ettiler 3784 tl ücretini verip panel değişimini yapmayı teklif ettiler yada birebir değişim teklif ettiler ilerde başka sorunlar çıkarsa uğraşmak istemediğim için değişim talep ettim gelen tv sorunsuz geldi. karma panel olduğu için sadece giden panel hkc ydi sdp geldi.

Cahilliğimi maruz görün ama Panel bilgisine nasıl bakılıyor acaba hkc yada sdp olayını nasıl anlıyoruz.. 🙂

Çok Teşekkür ederim A Adem Helvacı ilginize ve yardımlarınıza.. Tüketiciye yol göstermeniz noktasında ayrıca teşekkürü borç bilirim çok saolun. 👍
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri