Türktelekom mobil hiç raslanmamış arza ve maduriyet

T Çevrimdışı

talha2882

Yeni Üye
5 Ağu 2024
2
24
3.08.2024 tarihinde Türk Telekom firmasında kullandığım mobil tarifenin tahahüdütünün bitmesini 6 gün kaldığı için yeni bir paket yaparak tahadütümü yenilemek istedim.

Müşteri hizmetlerini 03.08.2024 saat 12.38 de aradım.

Sorunsuz bir şekilde bana uygun bir pakete geçişini gerçekleştirdim

Ama sonrasında karşılaştığım arza şudur. İnternet kullanımımda bir problem yok, SMS kullanımdada bir sıkıntı yok.

Fakat arama yapmak istediğimde türktelekom dışı herhangi bir numarayı aradığımda aldığım telesektetern dakikanız bitmiştir lütfen ek paket alın tarzı bir uyarısi ile karşılaşıyorum. Müşteri hizmetlerinden de kendi uygulamada kaç defa teit ettim dakikalarım tanımlı 3000dk mevcut fakat arama yapamıyorum

Müşteri hizmetlerini defalarca aradım her seferinde hattımı sıfırlattım telefonu resetledim birsürü kontrol yaptırdım fakat sorun düzelmedi.

Yaşadığım bu durumdan ötürü mağdur durumdayım kimseyi arıyamıyorum. Türktelekom kendi taahhüt ettiği hizmeti bana verememektedir.

Mailin altında ilgili görüşmenin kaydınıda bırakıyorum link olarak.

Farklı bir operatöre geçip bu sorundan bi an önce kurtulmak istiyorum fakat Türk Telekom bana taahhüdün dolmadığından bir ceza yada bedel yansıtırmı diye korktuğumdan işlem yapamıyorum.

Yardım edin bana sinirden kafayı yicem parasını ödediğim hizmeti alamıyorum.

Bu gün itibariyle talebime döndüler pişkin pişkin şebekenizde sorun yok diyolar salak yerine koyuyolar tabikide şebekede sorun yok zaten türktelekomu arıyabiliyorumm şebekede sorun olsa nasıl arıcam

İlkili şikayet var linki. Video kaydıda mevcut.
 
Son düzenleme:
PCTeknikElektronik Çevrimdışı
30 Ocak 2024
229
Twitter üzerinden @TTDestek bunları gönderilerine yorum yazın dönüş yaparlar.
TT biraz can sıkıcı olmaya başladı.
 
R Çevrimdışı

rabitelli

Süper Üye
20 Kas 2019
704
50
Yahu anam öldüğünde sabit hattını iptal için resmi evraklarla, ıslak imzayla işlem yaptım. Binadan çıkıp 50 mt yürümeden "isteğiniz üzere işlem iptal edilmiştir" mesajı aldım. Geri dönmedim tabi, yoksa Buca polis karakoluna alırlardı beni. Sağolsun her tür işimizde destek olan bir velimiz var kurum içinde, bi fastap mesajı ile çözdü işimi. TT böyle sapıtık bir firma işte.
 
T Çevrimdışı

talha2882

Yeni Üye
5 Ağu 2024
2
24
Twitter üzerinden @TTDestek bunları gönderilerine yorum yazın dönüş yaparlar.
TT biraz can sıkıcı olmaya başladı.
Teknik ekiple görüştüğümde saçma salak şebekeniz çekiyo diye cevap aldım. Bende tabi çekiyo sizle görüşüyorum sorun şebekedemi sandınız dedim apışıp kaldı ne yaşıyolar.
 
I Çevrimiçi

Iz_for

Aktif Üye
25 Eki 2017
203
Teknik ekiple görüştüğümde saçma salak şebekeniz çekiyo diye cevap aldım. Bende tabi çekiyo sizle görüşüyorum sorun şebekedemi sandınız dedim apışıp kaldı ne yaşıyolar.
Sorun cozulmezse numara taşırsaniz tarifenin indirimsiz bedelinden o kadar gün hesaplanır size fatura olarak
o yüzden afaki bir bedel odeyececeginizi düşünmüyorum
Ayrıca Müşteri hizmetlerine de sorabilirsiniz herhangi bir ekstra olup olmadığını
 
Geri
Üst Alt