3.08.2024 tarihinde Türk Telekom firmasında kullandığım mobil tarifenin tahahüdütünün bitmesini 6 gün kaldığı için yeni bir paket yaparak tahadütümü yenilemek istedim.
Müşteri hizmetlerini 03.08.2024 saat 12.38 de aradım.
Sorunsuz bir şekilde bana uygun bir pakete geçişini gerçekleştirdim
Ama sonrasında karşılaştığım arza şudur. İnternet kullanımımda bir problem yok, SMS kullanımdada bir sıkıntı yok.
Fakat arama yapmak istediğimde türktelekom dışı herhangi bir numarayı aradığımda aldığım telesektetern dakikanız bitmiştir lütfen ek paket alın tarzı bir uyarısi ile karşılaşıyorum. Müşteri hizmetlerinden de kendi uygulamada kaç defa teit ettim dakikalarım tanımlı 3000dk mevcut fakat arama yapamıyorum
Müşteri hizmetlerini defalarca aradım her seferinde hattımı sıfırlattım telefonu resetledim birsürü kontrol yaptırdım fakat sorun düzelmedi.
Yaşadığım bu durumdan ötürü mağdur durumdayım kimseyi arıyamıyorum. Türktelekom kendi taahhüt ettiği hizmeti bana verememektedir.
Mailin altında ilgili görüşmenin kaydınıda bırakıyorum link olarak.
Farklı bir operatöre geçip bu sorundan bi an önce kurtulmak istiyorum fakat Türk Telekom bana taahhüdün dolmadığından bir ceza yada bedel yansıtırmı diye korktuğumdan işlem yapamıyorum.
Yardım edin bana sinirden kafayı yicem parasını ödediğim hizmeti alamıyorum.
Bu gün itibariyle talebime döndüler pişkin pişkin şebekenizde sorun yok diyolar salak yerine koyuyolar tabikide şebekede sorun yok zaten türktelekomu arıyabiliyorumm şebekede sorun olsa nasıl arıcam
İlkili şikayet var linki. Video kaydıda mevcut.
Müşteri hizmetlerini 03.08.2024 saat 12.38 de aradım.
Sorunsuz bir şekilde bana uygun bir pakete geçişini gerçekleştirdim
Ama sonrasında karşılaştığım arza şudur. İnternet kullanımımda bir problem yok, SMS kullanımdada bir sıkıntı yok.
Fakat arama yapmak istediğimde türktelekom dışı herhangi bir numarayı aradığımda aldığım telesektetern dakikanız bitmiştir lütfen ek paket alın tarzı bir uyarısi ile karşılaşıyorum. Müşteri hizmetlerinden de kendi uygulamada kaç defa teit ettim dakikalarım tanımlı 3000dk mevcut fakat arama yapamıyorum
Müşteri hizmetlerini defalarca aradım her seferinde hattımı sıfırlattım telefonu resetledim birsürü kontrol yaptırdım fakat sorun düzelmedi.
Yaşadığım bu durumdan ötürü mağdur durumdayım kimseyi arıyamıyorum. Türktelekom kendi taahhüt ettiği hizmeti bana verememektedir.
Mailin altında ilgili görüşmenin kaydınıda bırakıyorum link olarak.
Farklı bir operatöre geçip bu sorundan bi an önce kurtulmak istiyorum fakat Türk Telekom bana taahhüdün dolmadığından bir ceza yada bedel yansıtırmı diye korktuğumdan işlem yapamıyorum.
Yardım edin bana sinirden kafayı yicem parasını ödediğim hizmeti alamıyorum.
Bu gün itibariyle talebime döndüler pişkin pişkin şebekenizde sorun yok diyolar salak yerine koyuyolar tabikide şebekede sorun yok zaten türktelekomu arıyabiliyorumm şebekede sorun olsa nasıl arıcam
İlkili şikayet var linki. Video kaydıda mevcut.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Son düzenleme: