Türk Telekom mobil son ay operatör degisikligi kaynaklı cayma bedeli sorunu

P Çevrimdışı

Pvsk1

Aktif Üye
26 Eki 2022
50
32
Merhabalar, konu daha önce açılmışsa affola.. Göremedim.
11 ay 10gun tukettigim turk Telekom aboneliğimin son 20 günündeyim. Çekim kalitesizligi kaynaklı operatör değiştirmek zorundayım. Tt ile görüşme yaptığımda son ay Tahaddutsüz faturalandirma çıkacak, mart ayında bu karar alındı dendi. Kararı, numarasını içeriğini sorduğumda verilmiyor, ısrar edince de çıkabilir deniyor. Son 1 günde dahi çıkış yapılsa bu ücret çıkacak deniyor. Şikayet edilen mecralari okudumda sadece tt bunu dayatmaktaymis. Mecbur çıkacağım, fakat sonrasında itiraz edebilme durumum olur mu? Fikirlerinize ihtiyacım var teşekkür ederim.
Tahaddut lu 220tl /Tahaddutsüz 607tl
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
23,220
Taahhütlü hizmet alımlarında toplam süre ve çayma zamanına bakılır
Sizin son 1 ayınız kalmış sadece son ayı indirimsiz olarak ödersiniz sizden önceki ayların indirimini talep edemez.
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,088
Bende sizin gibi durumda idim .
Sözleşme bittikten sonra operatör değişimi yaptım 5 gün sürdü .
Ceza olarak 5 günlük bedel ödedim herhalde fatura içeriğinini görmedim .

Gerçi ceza değil yüksek tarifeden ödeme .
Not . Sözleşme içeriklerine bakmak gerekir .
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt