Türk Telekom Ayrımcılık!

E Çevrimdışı

emretarik

Yeni Üye
6 Tem 2020
10
33
Merhabalar, TürkNet ile bulunduğum adrese bir aydır port sorunu yüzünden internet alamıyorum. Altyapı Türk Telekom'a ait olduğu için. Bugün M.T. ile görüştüğümde T.T ise fiber dönüşümü yapılacakmış, bu yüzden VDSL internet veremiyorlarmış. Süre belli değilmiş şeklinde bir cevap aldım. Başvurumu uzun süre beklememek adına iptal ettim. Ancak Türk Telekom'u aradığımda port bulunduğunu belirttiler. Abonelik işlemini tamamlamadım. Bu nasıl olabiliyor? Yapılan bu işlem ayrımcılık ve yasal mıdır? Elimde M.H. görüşmesine ait ses kaydı bulunmaktadır.
 
E Çevrimdışı

emretarik

Yeni Üye
6 Tem 2020
10
33
birisi aboneliğini kapattırmış olabilir.
Başvuru yaptım. Geri dönüş yaptılar; şu anda bölgede yeni abonelik veremiyorlarmış. BTK üzerinden dönüş yaptılar ve Türk Telekom altyapısının mevcut olmadığı belirtilmiştir. Ancak, bu binada 20 gün öncesine kadar 8 yıl boyunca internet hizmeti almaktaydım. Şu anda mevcut aboneler, hizmet kullanımlarına devam etmektedir. Buna rağmen, altyapı hizmetinin ne zaman sağlanacağına dair tarafımıza herhangi bir bilgi verilmemektedir ve mağduriyet yaşamaktayım. Farklı operatörlerle yaptığım başvurularda, Türk Telekom kaynaklı port olmadığı ve bölgedeki fiber dönüşümünde olduğu bilgisi verilmiştir. Ancak, bölgede herhangi bir altyapı çalışması yapılmamaktadır.
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
607
45
Türk Telekom diğer operatörlere belli bir miktarda port ayırmıştır ve bu portlar doludur. Geriye kalanını da kendi potansiyel müşterileri için boşta tutuyordur.
 
E Çevrimdışı

emretarik

Yeni Üye
6 Tem 2020
10
33
Türk Telekom diğer operatörlere belli bir miktarda port ayırmıştır ve bu portlar doludur. Geriye kalanını da kendi potansiyel müşterileri için boşta tutuyordur.
A aeronics, E emretarik, Sota Sota,
Malesef olayın iç yüzü çok farklı. Türk Telekom üzerinden başvurdum, ancak hâlâ ses yok. Araştırdığım kadarıyla bölgeyi fiber dönüşüme almışlar, fakat Haziran'da bitişi gösteriyor. Bu süreçte mevcut aboneler kullanmaya devam ederken, yeni abonelere hizmet vermiyorlar. İşin garibi, altyapıyı sorguladığımda fiber var görünüyor ama ortada fiber altyapı yok. BTK'dan ceza yememek için fiber göstermişler diye bir söylenti dolaşıyor. Şu an Pendik'te bakır altyapı olmasına rağmen durum böyle. Bir aylık süreçte, 35-40 gün öncesine kadar 8 yıldır hizmet aldığım binada altyapı yok diyen, adı Türk Telekom olan firma türlü bahanelerle oyaladı. Bu süreçte görevini yapmayan kamu kurumlarının yöneticilerini, bu yöneticileri atayan ya da denetlemeyen idarecileri, yaşattıklarını yaşamalarını niyaz ederim. TurkNet yönetimine, farklı bina üzerinden sorunumu giderdiği için saha elemanlarına teşekkür ediyorum. Siz değerli tavsiye forumuna, Adem Helvacı abimize saygılarımla. Görüşmek üzere.
 
R Çevrimdışı

rabitelli

Süper Üye
20 Kas 2019
749
50
Annem öldüğü zaman İzmirde Buca telekoma gidip evraklarla hattı kapattım. Kapıdan çıktım, 5 dk sonra "isteğiniz üzerine hat kapatma başvurunuz iptal edilmiştir" mesajı geldi. Kurum içinde bir arkadaşım var, onu aradım. Yaparlar abi, hep yaptıkları şey dedi, özellikle ay sonu kotalarına eksi yansımasın diye döndürdükleri en masum dümenlerden biri imiş. Bunları öğrendiğimde mesai ve ay bitmişti. Bir aylık fatura sapladılar ve yollarımızı öyle ayırmıştık. En alt kademeden en tepeye kadar çürük bir kurum olduğu söyleniyor, bunu diyen çalışanı bi de yani. İşin kötü yanı öyle ya da böyle, direk ya da dolaylı; buna mahkumuz. :seytan
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
607
45
A aeronics, E emretarik, Sota Sota,
Malesef olayın iç yüzü çok farklı. Türk Telekom üzerinden başvurdum, ancak hâlâ ses yok. Araştırdığım kadarıyla bölgeyi fiber dönüşüme almışlar, fakat Haziran'da bitişi gösteriyor. Bu süreçte mevcut aboneler kullanmaya devam ederken, yeni abonelere hizmet vermiyorlar. İşin garibi, altyapıyı sorguladığımda fiber var görünüyor ama ortada fiber altyapı yok. BTK'dan ceza yememek için fiber göstermişler diye bir söylenti dolaşıyor. Şu an Pendik'te bakır altyapı olmasına rağmen durum böyle. Bir aylık süreçte, 35-40 gün öncesine kadar 8 yıldır hizmet aldığım binada altyapı yok diyen, adı Türk Telekom olan firma türlü bahanelerle oyaladı. Bu süreçte görevini yapmayan kamu kurumlarının yöneticilerini, bu yöneticileri atayan ya da denetlemeyen idarecileri, yaşattıklarını yaşamalarını niyaz ederim. TurkNet yönetimine, farklı bina üzerinden sorunumu giderdiği için saha elemanlarına teşekkür ediyorum. Siz değerli tavsiye forumuna, Adem Helvacı abimize saygılarımla. Görüşmek üzere.
Mevcut aboneler olduğuna göre altyapı var demektir. Yeni abone almamaların nedeni de ilk planladıklarından daha fazla abone olunca altyapıyı geliştirmek için olabilir. Unutmamak gerekirki TT özelleştirildiğinde hurda bakır fiyatı fiberoptik kablodan daha fazla idi ve ilgili şirket bakır kabloları söküp yerine fiberoptik kablo çekip, hurda bakırı da satıp parasını cebine koyduktan sonra bırakıp gittiler. Siz sanıyor musunuz ki boy boy reklamlarda dünyanın en uzun fiberoptik altyapısı reklamları boşuna yapıldı. O fiberoptik altyapıyı da limitlerde yapmışlar ki daha fazla para cukkalasınlar.

Sadece TT'de değil bu arada bu durum. Türksat Kablonet de aynı durumda. Temmuz 2024'de babam vefat edince aboneliği annemin üstüne çevirmemizle içine ettiler. Televizyonda net görüntü yok. Sürekli bir pikselleşme. Kurulum için gelen ekip benim taktığım gerilim önleyiciyi söküp götürmüş hırsız herifler (önceki televizyonun bu yüzden anakartı yaktı. Binadaki birinin cihazında kaçak varmış ve anten hattına DC basmış. Televizyona bağlı ses sisteminin de girişi yandığı için taktım ben onu ve parasıyla satın alıp taktım). Televizyon için gelen gerizekalı ise "televizyona sinyal gelmiyor" deyip evden kaçarcasına gitti. Şikayet edince de "tv menüsünde sinyal düşük yazıyor" diye kapatıyor arıza kayıtlarını eve dahi gelmeden ama televizyonda öyle bir ibare yok. Hatta televizyon sinyal kalite ve gücünü rakamsal olarak veriyor, düşük orta gibi bir ibare bile yok. "Söktüğünüz gerilim koruyucuyu getirin" diye şikayet açıyorum adamlar "gerilim önleyici denen cihaz 1/2 sinyal bölücü türksat sistemine uygun olanla değiştirildi, modül ile televizyon uyumsuzluğu var" diye kapatıyor. Ben ne dediğimi biliyorum ama şikayeti kapatan bir de "bunu mu demek istediniz" diye kendini akıllı sanıyor. Değiştirdiğini iddaa ettiği sinyal bölücü (splitter ise Mart 2019'da yine benim alıp takmış olduğum ve sıkıntısız olarak çalışıyordu bu arada) ise değiştirilmedi zaten. Gerizekalıların bir dediği ikinciyi tutmadığı gibi yalan da söylüyorlar. Madem uyumsuzluk var Mart 2020'den abonelik değiştirildiği Aralık 2024 tarihine kadar sıkıntısız nasıl nasıl çalıştı bu sistem?
Şikayet kaydı açıyorsun şikayet ettiğin adam şikayeti kapatan adam zaten. Kimi kime şikayet ediyorsun.
 
Geri
Üst Alt