Aldığım 1 aylık mouse arıza yaptı ve satıcı değişim talebimi reddetti. THH'ye sorunumu detaylıca yazdığım bir dilekçe yolladım, dilekçe işleme alınmış vaziyette.
THH'nin sorunu çözmesi 5-6 ay sürecek ve ben bu süreçte ürünü firmaya kargoladığım için mouse'u kullanmayacağım.
1) Duyduğuma göre bu tarz durumlarda faiz isteyebiliyormuşuz, ek bir dilekçe veya THH sonuçlanmadan böyle bir isteğim olduğunu iletebilir miyim? Olmuyorsa THH sonuçlandıktan sonra Tüketici Mahkemesine başvursam olur mu?
2) Diğer bir konuda ürünün 2 yıllık garantisinin dörtte biri THH kararı verene kadar boşa gitmiş olacak, garantiyi de mağduriyet yaşadığım süre kadar uzatabiliyor muyuz?
Müşteki siz bu konularda bilgili birisisiniz sanırım ne düşünüyorsunuz?
THH'nin sorunu çözmesi 5-6 ay sürecek ve ben bu süreçte ürünü firmaya kargoladığım için mouse'u kullanmayacağım.
1) Duyduğuma göre bu tarz durumlarda faiz isteyebiliyormuşuz, ek bir dilekçe veya THH sonuçlanmadan böyle bir isteğim olduğunu iletebilir miyim? Olmuyorsa THH sonuçlandıktan sonra Tüketici Mahkemesine başvursam olur mu?
2) Diğer bir konuda ürünün 2 yıllık garantisinin dörtte biri THH kararı verene kadar boşa gitmiş olacak, garantiyi de mağduriyet yaşadığım süre kadar uzatabiliyor muyuz?
Müşteki siz bu konularda bilgili birisisiniz sanırım ne düşünüyorsunuz?
Son düzenleme: