Tüketici Hakem Heyeti usulen red kararı

B Çevrimiçi

bakirci1453

Aktif Üye
19 Ağu 2018
79
24.04.2023 de Samsung Tv aldım.



Ölü piksel sebebi ile;

- 30.04.2024 de panel değişimi sağlandı.

- 04.05.2024 tarihinde ölü piksel ve bulutlanma şikayetiyle tekrar servis kaydı açıldı Servis fişi içeriği özet ; 3 adet ölü piksel ve bulutlanmalardan şikayetçi.. normal olduğu bilgisi verildi.



- Ayrıca TV nin üzerindeki yamukluk için normal dediler. Panel değişmeden önce böyle değildi.



Bu bilgilerle Fatura sahibi edevletindenTHH başvurdum. (Fatura Babamın adına - Servis Fişleri benim adıma)



Bu aşamada ne yapmam gerekiyor? Nerede hata yaptım. Yeniden doğru şekilde nasıl yapabilirim?



PHOTO-2024-04-30-16-42-507f9d61ba1138711f.jpg
servis-fisi-2.png
sevis-fisi-1.png
thh-karar.png
image0bce110e1e44bdb7e.jpg
image1a30cb2ddfd13a652.jpg
PHOTO-2024-04-30-16-42-50-125d4f90006c41e3a.jpg
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt