F
Çevrimdışı
faikkivrak
Yeni Üye
- 29 Nis 2023
- 23
- 23
Merhabalar, Asus VG248QG modelli bir monitörüm var. Monitörümde önce ölü piksel daha sonra da led parlaması ya da yanması sorunu (emin değilim ne olduğundan) yaşadım. 6 ayı geçmesi nedeni ile Asus ile iletişime geçtiğimde 6 siyah ölü pikselin altındaki ölü piksel garantiden yararlanamaz cevabı aldım. 3 ölü pikselim vardı. Tabii bu 6 piksel ayağı bilinçli tüketiciye sökmez. Ben de direkt olarak tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım. Bu süreçte piksel parlaması/yanığı dediğin sorun da ortaya çıktı. Karşı taraf savunma göndermemiş. Bilirkişi görüşü istenmiş. Buraya kadar sorun yok ancak ben şu anda evimden 600 km uzaktayım ve finaller 18 Haziran’da son bulacak. Bilirkişi incelese beni haklı bulacağından eminim ancak örneğin yarın ararsa süre uzatmasını talep edeceğim bu da en fazla 30 gün diye biliyorum. O da 11 Haziran’a tekabül ediyor. Bu durumda bilirkişiye ya da hakem heyetine durumu aktaran bir dilekçe göndersem yardımcı olabilirler mi? Ya da ne yapmalıyım? Elimde kanıt niteliğinde videolar var ancak bilirkişi mutlaka görmek ister ürünü. 2.5 ayda bilirkişi sürecine geçilmez, okuldan dönünce ancak bilirkişi atanır diyordum ama bu biraz hızlı olunca böyle bir durum oluştu. Önerilerinizi bekliyorum.