Trendyol ; Kargo takibinde yolda görünen ürünü depoda bekletip zam gelince iptal ediyorlar.

S Çevrimdışı

snl99 

Aktif Üye
19 Şub 2020
136
40
İrsaliye kesilip ürün yola çıktı izlenimi veriliyor, aslında gönderi hareket etmiyor kargo takibinde yolda görünüyor. Sonra ürün ortada yok diye araştırınca önceliğimiz ürünü göndermek fakat teslim edilmediği için iptal ediyoruz özür dileriz deniliyor. Akşam baktım yüzde 33 fazlasına benim ürünü satışa koymuşlar.

trendyol_satıcı_kargo hepsi durumun farkında,sanki ortada bir yanlışlık yok kasıt var gibi. Ticaret il müdürlüğü ve bakanlığa şikayette bulunacağım.
 
S Çevrimdışı

snl99 

Aktif Üye
19 Şub 2020
136
40
Birde ürün teslim edilmiş gibi iade için kargo kodu gönderidiler(ben bu kod ile hıyar mı yollasam acaba) sonra siparişin iadesi yapıldı. Yani kağıt üzerinde ürün geliyor ben iade ediyorum gibi gösteriliyor. Direk iptal etmiyorlar. İnşallah bu yapılanların kanunen bir yaptırımı vardır.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
A Adem Helvacı,
Ekran resimleri ve yazışmaları elimden geldiğince kaydettim. Neden iade işlemi yaptıklarını bilmiyorum ürüne zam gelince ben zamdan ötürü olduğunu düşündüm. Ama Trendyol un yanlış uygulaması da olabilir
Sorarız kenjdilerine açık açık.

Cevap vermiyorlarsa ''Sükut İkrardan gelir'' der içeriğimizi üretir ve insanları bilgilendiririrz :ok
 
S Çevrimdışı

snl99 

Aktif Üye
19 Şub 2020
136
40
Elimdeki fotoları ekleyemedim buraya daha sonra tekrar eklemeye çalışacağım.

Yazışmalarda Trendyol ' İrsaliye kesilmiş fakat ürün çıkışı yapılmamış. Kargoda hareket görmeyen ürünler için bu işlem yapılıyor . Tekrar sipariş edin " şeklinde cevaplar verdi.
(Ben ürünü istiyorum iptal etmeyin demiştim)

Az önce satıcıya başka üründen ulaştım kendisi ' Neden zam geldi diye göndermeyelim, bize sipariş sorularından ulaşın yeniden çıkış yapabiliriz diyor ama ürünler iade olduğu için o yol bana kapalı. Yazamıyorum.

Kimin hatası bilmek istiyorum. Bu yapılanların başkalarını da mağdur etmemesi için trendyol hakkında il ticaret müdürlüğüne şikayette bulunacağım . Yaptırım olur diye umuyorum.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Elimdeki fotoları ekleyemedim buraya daha sonra tekrar eklemeye çalışacağım.

Yazışmalarda Trendyol ' İrsaliye kesilmiş fakat ürün çıkışı yapılmamış. Kargoda hareket görmeyen ürünler için bu işlem yapılıyor . Tekrar sipariş edin " şeklinde cevaplar verdi.
(Ben ürünü istiyorum iptal etmeyin demiştim)

Az önce satıcıya başka üründen ulaştım kendisi ' Neden zam geldi diye göndermeyelim, bize sipariş sorularından ulaşın yeniden çıkış yapabiliriz diyor ama ürünler iade olduğu için o yol bana kapalı. Yazamıyorum.

Kimin hatası bilmek istiyorum. Bu yapılanların başkalarını da mağdur etmemesi için trendyol hakkında il ticaret müdürlüğüne şikayette bulunacağım . Yaptırım olur diye umuyorum.
Siz detayları yazın, ekleriekleyin ve bana admin@tavsiyeforumu.com adresinden ulaştırın.

Ben önce trendyol yetkililerine durumu sorarım sonra yol haritamızı belirleriz.

Tabi ki sizin isteğinize kalmış durum bu.
 
Hasan3472 Çevrimdışı

Hasan3472 

Aktif Üye
30 Kas 2021
195
38
Gerçekten böyle ürperti benimde aklıma geldi. Bu tv ler beyaz eşyalar niye depolarda artık çok bekliyor. Oralarda bilinçli iptal mi veya depolarda ürünü değiştirme ekibi mi var. Olur mu olur görmeden birşey demek iftira misali olur lakin tüketici için bu konu tamamen kilitli konumunda. Şimdi biz online mağazalar veya satıcıya konuyu iletirsen olur mu efendim böyle birşey bir deliliniz varmı cevabı alırız. ?
Böyle olaylar çok çoğalır. Hem üretim kalitesi hızla düşüyor hemde zamlar saatlik oluyor. Ve satıcı ile üretici helal/haram fikirler üretme çabasına yönelme ihtimali çok. Aynı iş veren örneği gibi. İşten çıkarma veya personele sen biraz izin kullan veya mobing ile yıldırma. Aynı şeyler ticarette farklı seçenekler ile mümkün. Allah bize helal ekmek yedirsin. Ve haram damarı olandan uzak tutsun inşallah. Hayırlı günler herkese.
 
U Çevrimdışı

uyunusoglu

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Olay trendyolda mı satıcıda mı bu merak konusu. Bende konunun takipçisiyim sonuçları eğer ki buradan da paylaşırsanız sevinirim. Bana aynısını gittigidiyorda satıcının biri yapmıştı 2 dir bir markanın saç şampuanını alıyorum, adamlar elimizde yok diyerek iptal edip yüksek fiyattan satışa koyuyorlar para geri dönüyor, tekrar alım yapıyorsun 2-3 liralık bir artış dahi olsa tekraren iptal etme geleneklerini sürdürüyorlar, durumdan istifade, fırsatçılık insanların kanına işlemiş durumda. Ben o ürünü o fiyattan alıyorsam o fiyattan göndereceksin. Çoğuda elimizde kalmadı diyerek iptal yapıyor ama aynı ürün halen daha stokta fakat fiyatı artmış vaziyette devam ediyorlar.
 
S Çevrimdışı

snl99 

Aktif Üye
19 Şub 2020
136
40
@uyunusoglu, Hasan3472 Hasan3472, Hatanın nerede olduğunu anlayamadım . Yeterli açıklama yapılmıyor . Ürün iptalinden bir gün önce fiyatın arttığını gördüm , zamdan sonra iptal olduğu doğru ama nedeni fiyat artışımı ondan emin değilim. Yaklaşık 480 TL kaybım oldu(ortalama yüzde 33). Ay döndüğü için ürünler fiyatlandı. Bir iki gün sonra arayıp iptal etseler anlarım ama 1 hafta sonra kargoda görünen ürünü araştırınca iade başlatımışım gibi mesajlar mailler geldi.
Meydan boş değil herkesin yasal yükümlülükleri var .Ürün veya zararım için uğraşmıyorum, yapılan lar çok zoruma gitti .
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt