Serindalga
Aktif Üye
- 28 Ara 2019
- 110
- 38
Öncelikle herkese Selamun aleyküm. 7 8 ay önce annem için A 101 den hi level tv almıştım 2 gün önce panel tozlanması meydana geldi yetkili servisi aradım garantiye girmiyormuş..böyle birşey mümkünmü ? yada para koparmak içinmi yapıyorlar..Direk Sunny müşteri hizmetlerini aradım sorunu dile getirdim 1 defaya mahsup yapcaklarmış..bu arada yaşadığım şehir küçük olduğu için herkes birbirini az çok tanıyor yetkili servise bakan arkadaşı az çok tanıyorum..bana söylediği şu oldu abi biraz daha tozlansın gelip tvyi götürüp temizlerim..sözleniyormuş bende sorun yok dedim sonuçta genç arkadaş kırmak istemedim...ama bu sunny böyle yapıyorsa bunların ürünlerinden uzak durmamı sağlamış oldu