Toshiba 50UA2363DT sıfır cihazda ölü piksel çıktı

P Çevrimdışı

pcislocked

Yeni Üye
24 Mar 2025
7
39
Merhabalar. Ürünü dün a101'den aldık, vestel servis ekranında kendiniz kurabilirsiniz yazınca kurdum direkt salı gününe kadar ücretli servis beklemeyeyim dedim. Kurulum videosu falan hepsini çektik dendiği gibi whatsapptan servise de attık. Kurduk hiç bir sorun yok ama sağ üstte bir tane yeşil ölü piksel var. Biz bunu dün gece amazon prime açınca pillarbox'lardan dolayı fark ettik normal tv izlerken gözükmüyor bile zaten. Servisi aradık, buradakiler sanırım hakim olaya, 3 pikselden aşağısı sınırlar dahilinde değişim olmaz dendi. Ben yine de servis randevusu oluşturdum online'dan. Serviste tamir vesaire ile uğraşmak istemiyorum. Servis geldiğinde üründe kusur olduğuna dair rapor tutarlar mı? Tutarlarsa o rapor ile değişim konusunda A101 yardımcı olacağını söyledi görüştüğümde. Kesinlikle tamir veya televizyonsuz kalmak falan istemiyorum, zaten elimdeki bozuldu diye direkt gittik aldık.

Önerileriniz nedir veya nasıl bir yol izlemeliyiz, bir tık cahilim bu işlerde. Hakem heyeti işini eğer değişim yapamazsam servis raporu ile yapacağım. Arızanın resmi aşağıdadır.


IMG_20250324_011659.jpg



IMG_20250324_011710.jpg
 
P Çevrimdışı

Phoenixx

Yeni Üye
12 Mar 2025
4
40
Yanlış yönlendirmek istemem fakat servis bunun için rapor tutmaz. Tutarsa da müşteri memnuniyeti için yapar belki. İnsaflarına kaldınız artık.

Online alınsa cayma hakkınızı kullanırdınız.

İşin özüne gelirsek 3-5-7 piksel olursa vs. vs. tamamen tüketiciyi kandırmaya yöneliktir. Panellerde böyle bir saçmalık var malesef her marka bi tarafından sayı uydurmuş durumda.

Eğer çaresiz kalırsanız sıkışmış piksel çözümü vs aratın belki çözüm olur.
 
P Çevrimdışı

pcislocked

Yeni Üye
24 Mar 2025
7
39
Yanlış yönlendirmek istemem fakat servis bunun için rapor tutmaz. Tutarsa da müşteri memnuniyeti için yapar belki. İnsaflarına kaldınız artık.

Online alınsa cayma hakkınızı kullanırdınız.

İşin özüne gelirsek 3-5-7 piksel olursa vs. vs. tamamen tüketiciyi kandırmaya yöneliktir. Panellerde böyle bir saçmalık var malesef her marka bi tarafından sayı uydurmuş durumda.

Eğer çaresiz kalırsanız sıkışmış piksel çözümü vs aratın belki çözüm olur.
yani a101 mh bana tam olarak şunu söyledi direkt kayıttan tekrar baktım; "ürün ambalajı açıldı ise yetkili servis raporu ile herhangi bir mağazaya gidip değişim sağlayabilirsiniz"

buradaki servis raporu neye benzer nedir ben de tam bilmiyorum, uzun süre üzerine ilk defa bir televizyon aldım ve ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım.

servis geldiğinde nasıl bir yol izlemek gerekir peki?
 
P Çevrimdışı

pcislocked

Yeni Üye
24 Mar 2025
7
39
Ekleme: servis geldi video aldı fabrikaya iletelim baksınlar dedi. "pom açılacak" şeklinde teknisyen notu düşmüşler sistemde.
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
Top Poster Of Month
21 Mar 2021
761
başvurcam zaten, filmin devamı bildiğiniz gibi işte. thh gidecek 6 ay sonra değişim denecek sonra elimizde aynı cihaz yok denecenek falan filan
Ne güzel siz sevinin :) 6 ay kullanacaksınız sonra eşdeğer en aşağı onun kalitesinde sıfır tv sahibi olucaksınız :) firmanın başı ağrısın siz neden uğraşıyorsunuz
 
Geri
Üst Alt