Televizyon değişimi hakkında

Mustafa33

Yeni Üye
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
6
Yaş
32
Toshiba 58 inç 58ua63 serisi android televizyonum vardı fakat 1 yıl sonra paneli arızalandı. Panel bulunmadığı için servis değişim olacağını söyledi. Bugün vestel tarafından arandım ayni televizyonun stoklarda olmadığını vestel 58ua9600 serisi verebileceklerini sadece Toshibanin ekran yenileme hızınin 1900 olduğu vestelin 1600 olduğu söyledi. Araştırdığımda toshiba televizyonum internette 11000 TL civari iken bana teklif edilen televizyon 8500 TL. Vestel ısrarla üst model olduğunu söylüyor ben teklifi kabul etmedim. Sizce ne yapmalıyım?
 

fikoloji 

Youtube; Vesteloji
TFC Team
Ayın En Aktif Üyesi
Katılım
13 Eki 2018
Mesajlar
16,146
Öncelikle geçmiş olsun, 58 incte kullanılan panel kalitesi zayıf hep 58ua63 derken 58ua2063dt mi yoksa 58ua3a63dt mi ?
58ua2063dt ise fiyat tam tersi olmalı 8000tl civarı ve ua9600 10000tl tercih edilebilir.
58ua3a63dt ise onkyo ses, yenileme hızı olarak bence bı tık daha üstün ve bunun yerine ua9800 veya ua9000 isterdim bunlarda da 65 veya 55 tercih ederdim. Gerekirse 65 için fiyat farkı verilebilir
 

Mustafa33

Yeni Üye
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
6
Yaş
32
Öncelikle geçmiş olsun, 58 incte kullanılan panel kalitesi zayıf hep 58ua63 derken 58ua2063dt mi yoksa 58ua3a63dt mi ?
58ua2063dt ise fiyat tam tersi olmalı 8000tl civarı ve ua9600 10000tl tercih edilebilir.
58ua3a63dt ise onkyo ses, yenileme hızı olarak bence bı tık daha üstün ve bunun yerine ua9800 veya ua9000 isterdim bunlarda da 65 veya 55 tercih ederdim. Gerekirse 65 için fiyat farkı verilebilir
Teşekkür ederim.Bendeki ürün 58ua3a63 serisi. Bendeki üründe 1900 hz yenileme hızı, bana teklif edilen ürün olan vestel 58ua9600 serisinde 1600 hz yenileme var. Fakat müşteri hizmetleri ısrarla vestel 58ua 9600 vermek istiyor. Sizce kabul etmemekte doğru mu yaptım?
 

fikoloji 

Youtube; Vesteloji
TFC Team
Ayın En Aktif Üyesi
Katılım
13 Eki 2018
Mesajlar
16,146
Teşekkür ederim.Bendeki ürün 58ua3a63 serisi. Bendeki üründe 1900 hz yenileme hızı, bana teklif edilen ürün olan vestel 58ua9600 serisinde 1600 hz yenileme var. Fakat müşteri hizmetleri ısrarla vestel 58ua 9600 vermek istiyor. Sizce kabul etmemekte doğru mu yaptım?
Aradaki 300hz i çıplak gözle yakalayamaz siniz bu bir gerçek, çünkü yazılımsal bir durum. 58 inç panel üreticisi 2 tane chot ve panda bunlarda zaten kalitesi ortada. Ben yorumumu yaptım bunun yerine 55" e bir üst modele yada fark vererek 65 ince geçiş yapabilirdim.
Dediğim gibi karar yanlış değil daha iyisi olabilir di.
 

Adem Helvacı 

Everybody Dies
Administrator
Katılım
17 Şub 2017
Mesajlar
23,427
Yaş
49
58'' için ayrı, Panda ve Chot için de ayrı ayrı uyarmıştık herkesi yıllar evvel.
Çok kez yazdığımız üzere haklı çıkmak bu durumlarda mutlu etmiyor olsa da güvenilirlik seviyemizi her geçen gün daha da yukarı çıkarıyor diye düşünüyorum.

İnsanlar da haklı, ekonomik satılan ürünler olunca cazip geliyor biz de satın alıyoruz.

Ayrıca Vestel'in teklifi uygunsuz değil şu koşullarda.
 

Mustafa33

Yeni Üye
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
6
Yaş
32
Öncelikle çok değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Peki siz yerimde olsaydınız tercihiniz vestel serisinde hangi model olurdu( örneğin yerinde olsam 55 inç .... Seri talep ederdim, yerinde olsam biraz daha para ekleyip 65 inç şu seri alırdım şeklinde) Hangi serinin size gönderilmesini isterdiniz?
 

fikoloji 

Youtube; Vesteloji
TFC Team
Ayın En Aktif Üyesi
Katılım
13 Eki 2018
Mesajlar
16,146
Android te pek seri yok zaten ama ua9090 dikkatimi çekti, incelemedim fakat aldirdigim arkadaşlar çok memnun
 

ulas_ 1

Aktif Üye
Katılım
10 Nis 2019
Mesajlar
36
Yaş
46
Paneli bulunmayan televizyonu niye satıyorlar ki ? 1 yıl geçmiş durum bu , 5 yıl geçse kim bilir neler olacaktı.. Peki bu hatayı Garanti süresi bittiğinde yapsaydı ne olacaktı ? Yeniden 11 bin tl para verip başkasını mı alacaktı tüketici ? Ben olsam paramı geri verin ne Vesteli nede alt markanızı alacağım derdim
 

Mustafa33

Yeni Üye
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
6
Yaş
32
Paneli bulunmayan televizyonu niye satıyorlar ki ? 1 yıl geçmiş durum bu , 5 yıl geçse kim bilir neler olacaktı.. Peki bu hatayı Garanti süresi bittiğinde yapsaydı ne olacaktı ? Yeniden 11 bin tl para verip başkasını mı alacaktı tüketici ? Ben olsam paramı geri verin ne Vesteli nede alt markanızı alacağım derdim
Müşteri temsilcisi ile bu durumuda konuştuk. Fatura bedelini ödeyebiliriz diyorlar. 1 yıl önce aldığım televizyonun fiyatı 5.000 TL ile şimdiki fiyatı en uygun 10.000 TL civarı nasıl oluyorda fatura bedelinden bahsediyorsunuz, ben sizden parada, farklı bir modelde istemiyorum aynı modeli gönderin dediğimde stokta yok diyorlar
 

ulas_ 1

Aktif Üye
Katılım
10 Nis 2019
Mesajlar
36
Yaş
46
Müşteri temsilcisi ile bu durumuda konuştuk. Fatura bedelini ödeyebiliriz diyorlar. 1 yıl önce aldığım televizyonun fiyatı 5.000 TL ile şimdiki fiyatı en uygun 10.000 TL civarı nasıl oluyorda fatura bedelinden bahsediyorsunuz, ben sizden parada, farklı bir modelde istemiyorum aynı modeli gönderin dediğimde stokta yok diyorlar
Yani pes , Gerçekten pişkinlik yaptıkları . Ne diyeceğimi bilemedim .. Siz söyelenecek her şeyi söylemişsiniz .. O zaman üzerine para vermeyeceğiniz uygun olan televizyonu almak ve yanında birde dua kitabı hediye etmelerini söyleyin , 1 Yıl sonra bununda paneli bozulmaması için dua ederim dersiniz
 

fikoloji 

Youtube; Vesteloji
TFC Team
Ayın En Aktif Üyesi
Katılım
13 Eki 2018
Mesajlar
16,146
Ne yazikki durum bu özellikle panda panel, chot olmak üzere yeni üretilen paneller çok dayanıksız. Diğer markaları farklı düşünmeyin. Artık mesele şu; üretici iyi ve arkasında duruyorsa iyisin. Çoğu markada muhatap bile bulunamıyor.
 

Mustafa33

Yeni Üye
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
6
Yaş
32
58'' için ayrı, Panda ve Chot için de ayrı ayrı uyarmıştık herkesi yıllar evvel.
Çok kez yazdığımız üzere haklı çıkmak bu durumlarda mutlu etmiyor olsa da güvenilirlik seviyemizi her geçen gün daha da yukarı çıkarıyor diye düşünüyorum.

İnsanlar da haklı, ekonomik satılan ürünler olunca cazip geliyor biz de satın alıyoruz.

Ayrıca Vestel'in teklifi uygunsuz değil şu koşullarda.
Adem Helvacı @Adem Helvacı, fikoloji @fikoloji, tekrar sabah müşteri hizmetleri ile yapmış olduğum görüşmede israrla 58ua9600 seri verebileceklerini yada geçen sene almış olduğum fatura fiyatını iade edebileceklerini belirttilwer. 55 inç ua9900 serisi istediğimde stokta olmadığını 55ua9600 veya 55ua9090 serisini verebileceklerini şu anki tekliflerinin 58ua9600 olduğunu ve garantinin eski tvnin Garanti süresinin içinde olduğunu belirttiler. Bende düşüneceğimi söyledim. Sizlerin vereceği karar ile kararımı vermek istiyordum. Hangi teklifi kabul etmeliyim?
 

Benzer konular