Telefox Servis 4gün sonra Kurulum yaptı Ancak şimdide Piksel sorunu çıktı?

smili72 Çevrimdışı

smili72 

Süper Üye
6 Mar 2018
1,532
51
Benim sorunum markayla değil bende de ucuz 40 inç navitech marka tv var iyi çıktı sorun yok philips benim kara listemde onuda tavsiye etmem servisi berbat ötesi awox üretimi olmasaydı servisi sıkıntılı olmasa zaten sana iade et demezdim 1200 TL fazla versen daha keyifli tv izlersin sorun olduğunda adam gibi muhatabın olur vestel paneli kırık tv'ye ücretli değişim yapıyor uygun fiyatlı tv öneriyor sana samsung LG al demiyoruz orta kalite bütçene uygun düzgün servisi olan tv tavsiye ettim sadece gerisi sana kalmış ister iade edersin
İster değişim için uğraşırsın senin paşa gönlün bilir istediğini yapmakta özgürsün.

Awox yetkili servisliği yapmış A Adem Helvacı hocam alma uzak dur diyorsa vardır bir bildiği deyip direk o tv'yi kurulum yaptırmadan iade ederdim ben..
yaptırmış kurulum halen değişim talep etme hakkı var hoş tüketici hizmetleri yönetmeliğine göre 7 gün içinde cayma hakkı da var tamamen iade etme
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
yaptırmış kurulum halen değişim talep etme hakkı var hoş tüketici hizmetleri yönetmeliğine göre 7 gün içinde cayma hakkı da var tamamen iade etme
Hakları var ürünü açsa da kutudan çıkartsa dahi cayma hakkı var beğenmedim deyip iade edebilir de sorun iade değil para 22xx küsüre almışım aman fiyatı uygun olsun iyi kötü görüntü versin tıngırdasın yeter diyor gerisi önemli değil diyor 1000 TL tasaruf bu devirde iyi birşey diye kendini teselli ediyor bakalım değişim macerası nasıl sonuçlanacak üzmesinler arkadaşı yeter diyorum..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ürün ayıplı ürün olduğu için arkadaşın 6 aylık değişim yada iade isteme hakkı var ayıplı ürünler için 6 ay cayma süresi var bir sıkıntı olursa 6 ay içerinsinde thh başvuruda bulunabilir awox ile sorunu nu çözemezse 6 ay içerisinde thh yolu açık olmak üzere yasal hakları var
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Kimse darılıp gücenmesin, değerli kardeşimiz iade süreci ile uğraşmak istemedi veya firmaların hedeflediği gibi gözü korktuğu için yanaşmadı lakin biz neler olacağını söyledik,yazdık,çizdik.

Bakınız. 4 gün. Evet sadece 4 gün çalışıp arıza yapan 50'' televizyonu tam 4 ay 4 kere fabrikaya yolladık biz. TV gittiği gibi geldi ve bu adamlar ne yazık ki hak hukuk yasa yönetmelik vs tanımıyor.

''Neeee? Değişim mi? O da ne?'' kafasındalar.

Tamı tamına 11 ay boyunca uğraştırdılar tüketiciyi, 4 gün çalışan ve arıza yapan tv yi yine de değiştirmediler, kendi ellerimle dilekçesini yazıp hazırladım, hakem heyeti haklı buldu, firma kararı uygulamamak için mesajları dahi görmezden geldi, en son icra müdürlüğünde işlem başlattı kardeşimiz siz ne diyorsunuz Allah aşkına?

Awox markasından uzak durun diye ben, YETKİLİ SERVİS olduğum dönemlerde dahi hiç çekinmeden bas bas bağırdım yazdım burada.

Ürünlerin teknolojik taraflarını geçtim onlar tolere edilebilir durumlar fakat firmaların satış sonrası hizmet kalitesi diye o nedenle yıllardır bir tarafımı yırtıyorum ben.

Arkadaşın konusuna gelince;

Dilimde tüy bitti arkadaş NORMLAR HİYERARŞİSİ diye bir şey var yahu o firmaların kıytırık sözleşmeleri ASLA Yönetmelikten üstün olamaz.

Yönetmeliğin vatandaşa verdiği hakkı sözleşme geri alamaz.

Size Satış Sonrası Hizmetler yönetmeliği ile verilmiş olan bir CAYMA HAKKI var iken, bu art niyetli düzenbaz firmaların size ''Ama sözleşme var geri veremezsiniz kutuyu açmışsınız yan yatmış çamura batmışsınız'' vs vs söylemlerinin zerre kadar önemi yoktur.

YASAL olarak siz yazılı şekilde ürünü iade etmek istediğinizi ve yönetmeliğin size verdiği hak çerçevesinde cayma hakkınızı kullanmayı talep ettiğinizi belirtin ve bu yazı (Onlara iletilmiş yazı) sizin elinizde olsun tamam başka bir şeye ihtiyacınız yok.

Sonra bırakın onlar istediği kadar gevelesin.

Yönetmelik diyor ki ''Vatandaş internetten satın aldığı nalı 14 gün içerisinde KOŞULSUZ iade edebilir'' bu kadar.

İade edilemeyecek ürünler elbette var,
Kulaklık, İç çamaşırı, Mayo, Dijital lisans içerikli ürünler vs

Yahu televizyonu ben kutusunu açmadan nasıl bir halt olduğunu nereden bileceğim kardeşim?

Yönetmelik bana cayma hakkını süs olsun diye mi veriyor?

Kutuyu açacağım, malın kalitesine bakacağım, beğeneceğim, beğenirsem kalacak, mal eğer bana anlatıldığı veya reklamı yapıldığı gibi değilse, veya mükemmel mal dahi olsa farketmez KOŞULSUZ iade etmek istiyorsam ederim o kadar.

Siz talebinizin yazılı olduğu belgeyi elinizde tutun, karşı taraf talebinizi reddetsin, siz de cevap olarak bu yazışma kayıtları ile hakem heyetine gideceğinizi, bu gün olmasa dahi 6 ay sonra tıpış tıpış o malı alacaklarını, 6 ay boyunca o malı kullanmaya devam edip malı ikinci ele çıkartacağınızı ama onların gıkını dahi çıkartamayacağını ve devlet sizin hakkınızı size teslim ettiğinde verdiğiniz parayı geri alıp 6 ay kullanılmış malı onlara iade edeceğinizi zira YASAL SÜRE zarfında cayma hakkınızı kullanmak istediğinizi sizin bildirdiğinizi fakat onların reddettiğinin yazışmasının elinizde olduğunu, Yüce Devletimizin de bu yazışma kapsamında sizin hakkınızı er yada geç vereceğini belirtin sonra bırakın onlar ne halt ederse etsin.

Siz tv yi kullanmaya devam edin. Hakem heyeti karar bağladığında kararı da uygulamıyorlarsa icraya verirsiniz siz de olur biter. Adresleri yerleri yurtları belli, Hacze taksiyle gider ve taksi parasını bile ödetirsiniz istiyorsanız.

Dilerseniz siz uğraşmayın avukata verin avukat kendi parasını dahi ödetsin karşı tarafa.

Bunlara anladığı dilden konuşacaksınız kardeşim, sadece buralarda yazıp çizmekle olmaz.
 
V Çevrimdışı

victory 

Aktif Üye
2 Ara 2017
128
Ayni tv den babama aldim tv persembe geldi servisi aradim cumartesiye randevu istedim cumartesi calismiyoruz pazartesi gelicez denildi.az once bir nuramara aradi awox servisiyiz abi geldik kapidayiz diye.

Tv duvara montajlandi.aparat yamuk oldu uyarima ragmen ve terazi getirmeme ragmen aparat yamuk oldu ve tv yamuk asildi.neyde duzeltiriz zaten aparat minnacik bisey yenisini alir duzeltiriz dedim.

Tv calistirildi ama duvara asilirken servis elemani uydu kablosunu dahi tv ye takmadan asti.koruyucu jelatin cikarilti ve ekranin altinda olu piksel ekranin ust tarafinda olu piksel ve surekli kirmizi yanan piksel cikti.alttaki piksel ise mavi renkte olu diger renklerde ise canli ve sorunsuzdu.

Servis elemanina ne yapalim dedik.abi direk iade edin dedi.servis raporunada olu piksel cikti musteri tamir istemiyor yazdi.15 tl servis ucretini aldi gitti.

Trenyola iade talebi olusturdum olu piksellerin resmini ekledim iade kodu verildi.trendyol canli musteri hizmetleri ile yazisip durumu anlattim.servis raporunun resmini istediler attim.tedarikci firma ile goruselim oyle iade edin size geri donus yapicaz denildi iade surecinde aksaklik yasanmasin denildi.simdi ben pazartesi direk iade edeyimmi yoksa trendyoldan gelecek bilgiyi bekleyeyimmi.

Bu arada tv de ips panel vardi.yan aci sorunu yoktu.goruntusu tatmin ediciydi
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Ayni tv den babama aldim tv persembe geldi servisi aradim cumartesiye randevu istedim cumartesi calismiyoruz pazartesi gelicez denildi.az once bir nuramara aradi awox servisiyiz abi geldik kapidayiz diye.

Tv duvara montajlandi.aparat yamuk oldu uyarima ragmen ve terazi getirmeme ragmen aparat yamuk oldu ve tv yamuk asildi.neyde duzeltiriz zaten aparat minnacik bisey yenisini alir duzeltiriz dedim.

Tv calistirildi ama duvara asilirken servis elemani uydu kablosunu dahi tv ye takmadan asti.koruyucu jelatin cikarilti ve ekranin altinda olu piksel ekranin ust tarafinda olu piksel ve surekli kirmizi yanan piksel cikti.alttaki piksel ise mavi renkte olu diger renklerde ise canli ve sorunsuzdu.

Servis elemanina ne yapalim dedik.abi direk iade edin dedi.servis raporunada olu piksel cikti musteri tamir istemiyor yazdi.15 tl servis ucretini aldi gitti.

Trenyola iade talebi olusturdum olu piksellerin resmini ekledim iade kodu verildi.trendyol canli musteri hizmetleri ile yazisip durumu anlattim.servis raporunun resmini istediler attim.tedarikci firma ile goruselim oyle iade edin size geri donus yapicaz denildi iade surecinde aksaklik yasanmasin denildi.simdi ben pazartesi direk iade edeyimmi yoksa trendyoldan gelecek bilgiyi bekleyeyimmi.

Bu arada tv de ips panel vardi.yan aci sorunu yoktu.goruntusu tatmin ediciydi
Bekletme iade kodu ile iade et awox servisi ile bundan sonra muhatap olmana gerek yok
satıcı servis çözecek vs deyip servise yönlendirmek isteyebilir servis fabrikaya göndercek fabrika uygun bulursa yeni tv ile değişim yapacak süreç çok uzar ayıplı ürün direk iade edin başınız ağırmasın sonra
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Ayni tv den babama aldim tv persembe geldi servisi aradim cumartesiye randevu istedim cumartesi calismiyoruz pazartesi gelicez denildi.az once bir nuramara aradi awox servisiyiz abi geldik kapidayiz diye.

Tv duvara montajlandi.aparat yamuk oldu uyarima ragmen ve terazi getirmeme ragmen aparat yamuk oldu ve tv yamuk asildi.neyde duzeltiriz zaten aparat minnacik bisey yenisini alir duzeltiriz dedim.

Tv calistirildi ama duvara asilirken servis elemani uydu kablosunu dahi tv ye takmadan asti.koruyucu jelatin cikarilti ve ekranin altinda olu piksel ekranin ust tarafinda olu piksel ve surekli kirmizi yanan piksel cikti.alttaki piksel ise mavi renkte olu diger renklerde ise canli ve sorunsuzdu.

Servis elemanina ne yapalim dedik.abi direk iade edin dedi.servis raporunada olu piksel cikti musteri tamir istemiyor yazdi.15 tl servis ucretini aldi gitti.

Trenyola iade talebi olusturdum olu piksellerin resmini ekledim iade kodu verildi.trendyol canli musteri hizmetleri ile yazisip durumu anlattim.servis raporunun resmini istediler attim.tedarikci firma ile goruselim oyle iade edin size geri donus yapicaz denildi iade surecinde aksaklik yasanmasin denildi.simdi ben pazartesi direk iade edeyimmi yoksa trendyoldan gelecek bilgiyi bekleyeyimmi.

Bu arada tv de ips panel vardi.yan aci sorunu yoktu.goruntusu tatmin ediciydi
Ne alaka servis raporu.. Ben satıcıdan almadım ki tvyi.. Ben trendyol dan aldım. İyiymiş o iş.. E bizde açalım o zaman öyle bir site.. Komisyon alalım. Atalım topu satıcıya biz çıkalım aradan.. Tüketici hakları ne ise onu uygulamak lazım.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış


Ne alaka servis raporu.. Ben satıcıdan almadım ki tvyi.. Ben trendyol dan aldım. İyiymiş o iş.. E bizde açalım o zaman öyle bir site.. Komisyon alalım. Atalım topu satıcıya biz çıkalım aradan.. Tüketici hakları ne ise onu uygulamak lazım.
Doğru ama sen trendyol, da satış yapan Ahmet'ten aldın muhatabın ahmet o sattı sana ürünü trendyol dükkan sahibi ahmet kiracı işyeri sahibi :kiskis
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Ben Ahmet Mehmet anlamam. Reklamlarda Trendyola gelin oraya gelin buraya gelin şöyle fiyat böyle fiyat avantajı derken Ahmetten bahsetmiyor ama ?
iyi o zaman senin kiracı senin evde yasa dışı iş yapsın

polis evin sahibi sensin diye seni alsın ev sahibi sensin seni bilirim desin ?
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Ne alaka şimdi... Neyse yorum yapmıyorum daha.. Ben fikrimi açıkladım.
Bende espirili bir yaklaşım da bulundum ikiside aynı yola çıkıyor düz mantık yürütürsek
Ahmet site açsa ona güvenip mal almaya çekiniriz parayı alır malı göndermez diye
Ama Ahmet Trendyol da satınca para direk Ahmete gitmiyor sen onay verinceye kadar
Trendyol havuz hesabında bekliyor satışa aracılık ediyor yapılan alışverişin güvenliği artmış oluyor
Satış hacmi yüksek olduğu için Kargo firmaları ile anlaşmaları oluyor kargo fiyatları uygun oluyor

Tek sebep yukarıdaki sebeplerden dolayı tryl gg hb amazon vs bunları tercih ediyoruz güvenli alışveriş
 
N Çevrimdışı

Navas4

Yeni Üye
5 May 2020
30
32
Ayni tv den babama aldim tv persembe geldi servisi aradim cumartesiye randevu istedim cumartesi calismiyoruz pazartesi gelicez denildi.az once bir nuramara aradi awox servisiyiz abi geldik kapidayiz diye.

Tv duvara montajlandi.aparat yamuk oldu uyarima ragmen ve terazi getirmeme ragmen aparat yamuk oldu ve tv yamuk asildi.neyde duzeltiriz zaten aparat minnacik bisey yenisini alir duzeltiriz dedim.

Tv calistirildi ama duvara asilirken servis elemani uydu kablosunu dahi tv ye takmadan asti.koruyucu jelatin cikarilti ve ekranin altinda olu piksel ekranin ust tarafinda olu piksel ve surekli kirmizi yanan piksel cikti.alttaki piksel ise mavi renkte olu diger renklerde ise canli ve sorunsuzdu.

Servis elemanina ne yapalim dedik.abi direk iade edin dedi.servis raporunada olu piksel cikti musteri tamir istemiyor yazdi.15 tl servis ucretini aldi gitti.

Trenyola iade talebi olusturdum olu piksellerin resmini ekledim iade kodu verildi.trendyol canli musteri hizmetleri ile yazisip durumu anlattim.servis raporunun resmini istediler attim.tedarikci firma ile goruselim oyle iade edin size geri donus yapicaz denildi iade surecinde aksaklik yasanmasin denildi.simdi ben pazartesi direk iade edeyimmi yoksa trendyoldan gelecek bilgiyi bekleyeyimmi.

Bu arada tv de ips panel vardi.yan aci sorunu yoktu.goruntusu tatmin ediciydi
Trendyol tedarikci firmaya sorcam dediyse 2 hafta sürer sana dönmeleri. Ben değisim için yazmistim Cevabı Servise ver Tvyi fabrikaya degisime gondersinler yazmış. İade etceksen Servis raporunun bi fotokobisini al öyle gönder sonra cikmadi falan derler

Tvnin arkasinda panel DLED yaziyor Açı olayinda bi etkisi varsa Başka Tv alirken sorarsin DLED mi diye
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Trendyol tedarikci firmaya sorcam dediyse 2 hafta sürer sana dönmeleri. Ben değisim için yazmistim Cevabı Servise ver Tvyi fabrikaya degisime gondersinler yazmış. İade etceksen Servis raporunun bi fotokobisini al öyle gönder sonra cikmadi falan derler

Tvnin arkasinda panel DLED yaziyor Açı olayinda bi etkisi varsa Başka Tv alirken sorarsin DLED mi diye
hocam fabrika vs çok uzun iş siz 0 tv aldınız hiç kullanmadan ayıplı çıktı satıcıya iade edin fab. vs sizin işiniz değil satıcı uğraşsın onlarla

yapacağınız tek şey iade etmek tekrar almak isterseniz yine aynı ürünü alırsınız iade işlemlerini başlatın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Ayni tv den babama aldim tv persembe geldi servisi aradim cumartesiye randevu istedim cumartesi calismiyoruz pazartesi gelicez denildi.az once bir nuramara aradi awox servisiyiz abi geldik kapidayiz diye.

Tv duvara montajlandi.aparat yamuk oldu uyarima ragmen ve terazi getirmeme ragmen aparat yamuk oldu ve tv yamuk asildi.neyde duzeltiriz zaten aparat minnacik bisey yenisini alir duzeltiriz dedim.

Tv calistirildi ama duvara asilirken servis elemani uydu kablosunu dahi tv ye takmadan asti.koruyucu jelatin cikarilti ve ekranin altinda olu piksel ekranin ust tarafinda olu piksel ve surekli kirmizi yanan piksel cikti.alttaki piksel ise mavi renkte olu diger renklerde ise canli ve sorunsuzdu.

Servis elemanina ne yapalim dedik.abi direk iade edin dedi.servis raporunada olu piksel cikti musteri tamir istemiyor yazdi.15 tl servis ucretini aldi gitti.

Trenyola iade talebi olusturdum olu piksellerin resmini ekledim iade kodu verildi.trendyol canli musteri hizmetleri ile yazisip durumu anlattim.servis raporunun resmini istediler attim.tedarikci firma ile goruselim oyle iade edin size geri donus yapicaz denildi iade surecinde aksaklik yasanmasin denildi.simdi ben pazartesi direk iade edeyimmi yoksa trendyoldan gelecek bilgiyi bekleyeyimmi.

Bu arada tv de ips panel vardi.yan aci sorunu yoktu.goruntusu tatmin ediciydi
Servis ücreti neden alındı? Firma ücret ödüyor onlara servis hizmeti için? :alala
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri