Teknosa'nın servis değişim raporuna uymaması

W Çevrimdışı

wardaddy58

Yeni Üye
15 Ara 2024
3
35
Arkadaşlar öncelikle bu konuyu bilindik kurumsal diye geçinen firmaların müşteriyi nasıl mağdur ettiğini duyurmak ve farkındalık sağlamak için açıyorum. Ayrıca öneride bulunacak arkadaşların da önerilerine açığım.Konuya gelirsek; 20.11.2024 tarihinde Teknosa internet sitesinden satıcısı Teknosa olan yerden TLC 55 C 755 TV aldım.Tv sorunsuz geldi ve kurulumu yapıldı, kurulumdan sonra TV kasasında üretim kaynaklı açıklık olduğunu farkettim. Teknosa müşteri hizmetlerinden kayıt açtırdım. M.T servis değişim raporu olmadan değişim olmayacağını belirtmesi üzerine, TLC servisi kontrollerini yaparak televizyon hakkında değişim raporu tanzim etti.09.12.2024 tarihinde değişim raporu ile Teknosa' ya başvurmama rağmen bu güne kadar hiç bir şekilde net bir bilgi verilmedi.Neredeyse 20 kez aramama rağmen, şikayet var' a yazmama rağmen hiç dönüş yapılmadı.Her aradığımda Tv hasarlı mı, hasar tespit tutanağı tanzim edildi mi, kutu sağlam mı diye alakasız sorular sordular.En son televizyonun fotoğrafını istediler servis değişim raporu olmasına rağmen.Bu güne kadar yaptıkları tüm iş değişimi yapmamak ve müşteriyi yıldırmak oldu.Tüketici hakem heyeti için yazımı hazırladım ama 30 gün bekleme

IMG_20241212_154550.jpg

m gerek mi onu bilmiyorum.Okuyanlar ve bana öneride bulunacak arkadaşlara teşekkür ederim.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,824
Geçmiş olsun, TLC irtibata geçip sürecin sağlık işlemediğini söylediniz mi.? THH gitmeden işi belki işi çözebilirler.
Aradığınızı varsayarak elinizdeki belgelerle THH başvurunuzu yapın çok sürmeden karar çıkar.
Çıkan THH kararı sonrası tekrar Teknosayla irtibita geçin.

Teknosanın vereceği cevaba göre tekrardan haberleşiriz.
 
W Çevrimdışı

wardaddy58

Yeni Üye
15 Ara 2024
3
35
Teşekkürler cevabınız için.Yarın son bir kez Teknosa ve Bilkom ile görüşüp THH' ye başvuracağım.Sonucu paylaşırım buradan.
 
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
245
54
Şu "30 Gün" meselesiyle ilgili bir kaç kez yazdım bir daha hatırlatayım görmeyenler için:
MADDE 8 – (1) Ayıplı mal, tüketiciye teslimi anında, taraflarca kararlaştırılmış olan örnek ya da modele uygun olmaması ya da objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan maldır.
MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir.

Tüketici kanunun bu maddelerine göre; servis değişim raporu ürünün "ayıplı" olduğunun kanıtıdır ve 6 ay içinde THH başvuru yapabilirsiniz!
 
W Çevrimdışı

wardaddy58

Yeni Üye
15 Ara 2024
3
35
Şu "30 Gün" meselesiyle ilgili bir kaç kez yazdım bir daha hatırlatayım görmeyenler için:
MADDE 8 – (1) Ayıplı mal, tüketiciye teslimi anında, taraflarca kararlaştırılmış olan örnek ya da modele uygun olmaması ya da objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan maldır.
MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir.

Tüketici kanunun bu maddelerine göre; servis değişim raporu ürünün "ayıplı" olduğunun kanıtıdır ve 6 ay içinde THH başvuru yapabilirsiniz!
Teşekkür ederim cevabınız için, internetten o kadar ürün aldım, hiç böyle saçma sapan bir durum içinde bulmadım kendimi.Adamlar resmen dolandırıcı nasıl davranıyorsa öyle davranıyorlar.Müşteri hizmetleri müşteriyi yanıltmak için çabalıyor sadece.Servis değişim raporu olmasına rağmen bu durumu yok sayıyorlar.Bu gün itibariyle THH başvurumu yapıyorum.
 
Geri
Üst Alt