Teknosa'nın servis değişim raporuna uymaması

W Çevrimdışı

wardaddy58

Yeni Üye
15 Ara 2024
2
35
Arkadaşlar öncelikle bu konuyu bilindik kurumsal diye geçinen firmaların müşteriyi nasıl mağdur ettiğini duyurmak ve farkındalık sağlamak için açıyorum. Ayrıca öneride bulunacak arkadaşların da önerilerine açığım.Konuya gelirsek; 20.11.2024 tarihinde Teknosa internet sitesinden satıcısı Teknosa olan yerden TLC 55 C 755 TV aldım.Tv sorunsuz geldi ve kurulumu yapıldı, kurulumdan sonra TV kasasında üretim kaynaklı açıklık olduğunu farkettim. Teknosa müşteri hizmetlerinden kayıt açtırdım. M.T servis değişim raporu olmadan değişim olmayacağını belirtmesi üzerine, TLC servisi kontrollerini yaparak televizyon hakkında değişim raporu tanzim etti.09.12.2024 tarihinde değişim raporu ile Teknosa' ya başvurmama rağmen bu güne kadar hiç bir şekilde net bir bilgi verilmedi.Neredeyse 20 kez aramama rağmen, şikayet var' a yazmama rağmen hiç dönüş yapılmadı.Her aradığımda Tv hasarlı mı, hasar tespit tutanağı tanzim edildi mi, kutu sağlam mı diye alakasız sorular sordular.En son televizyonun fotoğrafını istediler servis değişim raporu olmasına rağmen.Bu güne kadar yaptıkları tüm iş değişimi yapmamak ve müşteriyi yıldırmak oldu.Tüketici hakem heyeti için yazımı hazırladım ama 30 gün bekleme

IMG_20241212_154550.jpg

m gerek mi onu bilmiyorum.Okuyanlar ve bana öneride bulunacak arkadaşlara teşekkür ederim.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,805
Geçmiş olsun, TLC irtibata geçip sürecin sağlık işlemediğini söylediniz mi.? THH gitmeden işi belki işi çözebilirler.
Aradığınızı varsayarak elinizdeki belgelerle THH başvurunuzu yapın çok sürmeden karar çıkar.
Çıkan THH kararı sonrası tekrar Teknosayla irtibita geçin.

Teknosanın vereceği cevaba göre tekrardan haberleşiriz.
 
W Çevrimdışı

wardaddy58

Yeni Üye
15 Ara 2024
2
35
Teşekkürler cevabınız için.Yarın son bir kez Teknosa ve Bilkom ile görüşüp THH' ye başvuracağım.Sonucu paylaşırım buradan.
 
Geri
Üst Alt