Superonline Kampanyaları ve Paketleri Hakkında | Sayfa 3 | Tavsiye Forumu

Superonline Kampanyaları ve Paketleri Hakkında

Umut Barış 

Sadece Forum
Yönetici
Süper Moderatör
23 Kasım 2017
14,021
unreleased' Alıntı:
Umut Barış' Alıntı:
Valla Superonline Fiber'de o ifadeyi kullanmıyor. Ama gördüğünüz gibi önceki tahahhüdümde 25 Mbps'lik kampanyalar varken şimdi büyük ihtimal IPV4 nedeniyle tarifeler 24'e çekilmiş. Çünkü BTK 24'e kadar olanlar, indirmede 8'e düşecek demişti. Altyapıyı da buradan kurtarıyorlar artık anladığım kadarıyla.  :jeo:

Güzel, demekki bakır kablo kullanarak olsa bile 100 mbps verebileceklerini garantileyebiliyorlar.
Tabii taahhütnamede “e kadar” ifadesinin anlamdaşı bir cümle geçirmiyorlarsa. :kıskıs:

IPV4 sıkıntısı gündeme gelmeden önce 25’ten 24’e düşürdüklerini hatırlıyor gibiyim lakin yine de net konuşmayayım.
Öyle de böyle de bu ülkede internet kullanıcılarının yüzü gülmeyecek gibi.  :barbar:

Ben duyduğumu aktarıyorum. O yüzden kesin ifadeler kullanmamaya çalışıyorum, insanları yanlış bilgilendirmemek adına.

Ben pek iyimser yaklaşamadığım için öyle söylüyorum. Sizin dediğiniz gibi de olabilir. 

Yine de iki türlü sonuç altyapıya çıkıyor. Hız düşürmenin başka açıklaması olamaz. 

Yatırım yapamıyorsanız abone alımını bırakın değil mi?  :sırıtma:

Dipçe : Superonline dairenin içine kadar fiber kablo çekiyor. Bakır sadece ADSL'de var, zaten orada da TT altyapısını kiralıyor. Kendi kablosu söz konusu değil. Ama fiber hatlar tamamen kendisinin malı. Daire içine kadar fiber, sıfır sıkıntı.  :krokop:
 

Lehrer48

Aktif Üye
8 Eylül 2017
67
Cvp: Superonline Kampanyaları ve Paketleri Hakkında

Merhaba arkadaşlar,
 
Benim de bu ay tt net aboneliğim bitiyor. Servis sağlayıcımı değiştirmek istiyorum.

Alternatif tavsiyelerinize açığım. Türknet kafamı kurcalıyor. Bu arada bulunduğum ilçede fiber altyapı YOK
 

Astragalus

Yeni Üye
4 Şubat 2018
13
Cvp: Superonline Kampanyaları ve Paketleri Hakkında

:)ark:
Lehrer48' Alıntı:
Merhaba arkadaşlar,
 
Benim de bu ay tt net aboneliğim bitiyor. Servis sağlayıcımı değiştirmek istiyorum.

Alternatif tavsiyelerinize açığım. Türknet kafamı kurcalıyor. Bu arada bulunduğum ilçede fiber altyapı YOK

Bende bezdim şu TTNET den, 75 lik AKK var, ayın ortasını görmüyorum, ondan sonra bak eğlenceye, telefonun neti daha hızlı oluyor, utanmasam PC yi bile Telden neti paylaşıp bağlayacam, o noktaya geliyorum, binada Türknet kullanan arkadaş var, banada sıcak geliyor Türknet ama, daha sözleşmem mayıs da bitiyor
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Yönetici
Süper Moderatör
23 Kasım 2017
14,021
Lehrer48' Alıntı:
Merhaba arkadaşlar,
 
Benim de bu ay tt net aboneliğim bitiyor. Servis sağlayıcımı değiştirmek istiyorum.

Alternatif tavsiyelerinize açığım. Türknet kafamı kurcalıyor. Bu arada bulunduğum ilçede fiber altyapı YOK

Türknet'de AKK yok ama ciddiyet de yok sanırım gördüğüm kadarıyla. 

Kimisi bir türlü abonelik başlatamıyor, kimisine 2 ay boyunca kuruluma gelen olmuyor. 

Henüz sıkıntıları olan bir firma. 

Ciddi bir atakları olsaydı diğer ISS'ler bayağı ses çıkarırdı.  :jeo:
 

The_SreT 

Süper Üye
18 Kasım 2017
2,111
Bu işlere uzak olan biri Türknet'e bulaşmasın , bu işlerden anlayanlar için ise bulunmaz nimettir Türknet. Ben Ttnet abonesiyim ama Tivibu'dan dolayı mecburen Ttnet kullanıyorum yoksa Türknet kullanırdım.
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Yönetici
Süper Moderatör
23 Kasım 2017
14,021
The_SreT' Alıntı:
Bu işlere uzak olan biri Türknet'e bulaşmasın , bu işlerden anlayanlar için ise bulunmaz nimettir Türknet. Ben Ttnet abonesiyim ama Tivibu'dan dolayı mecburen Ttnet kullanıyorum yoksa Türknet kullanırdım.

Fiber kullanıcısı olan ben bile bir an acaba diye düşünmedim değil ama yaşanan sıkıntıları ard ard duyunca iyi ki bulaşmamışım dedim.

Aslında bu durum bölgeden bölgeye değişiyor sanırım. 

Mesela ben TT kullanırken bir arıza için kısa sürede gelip bakıyorlardı ama başka şehirde oturan arkadaşıma 1 ay boyunca gelen olmamıştı.

Kurumsallık ve denetim ile ilgili bir durum bu bence.  :alala:
 

Lehrer48

Aktif Üye
8 Eylül 2017
67
Cvp: Superonline Kampanyaları ve Paketleri Hakkında

Astragalus' Alıntı:
:)ark:
Lehrer48' Alıntı:
Merhaba arkadaşlar,
 
Benim de bu ay tt net aboneliğim bitiyor. Servis sağlayıcımı değiştirmek istiyorum.

Alternatif tavsiyelerinize açığım. Türknet kafamı kurcalıyor. Bu arada bulunduğum ilçede fiber altyapı YOK

Bende bezdim şu TTNET den, 75 lik AKK var, ayın ortasını görmüyorum, ondan sonra bak eğlenceye, telefonun neti daha hızlı oluyor, utanmasam PC yi bile Telden neti paylaşıp bağlayacam, o noktaya geliyorum, binada Türknet kullanan arkadaş var, banada sıcak geliyor Türknet ama, daha sözleşmem mayıs da bitiyor
Memnun mu acaba arkadaş türknetten?
 

Lehrer48

Aktif Üye
8 Eylül 2017
67
Cvp: Superonline Kampanyaları ve Paketleri Hakkında

The_SreT' Alıntı:
Bu işlere uzak olan biri Türknet'e bulaşmasın , bu işlerden anlayanlar için ise bulunmaz nimettir Türknet. Ben Ttnet abonesiyim ama Tivibu'dan dolayı mecburen Ttnet kullanıyorum yoksa Türknet kullanırdım.

İşlere uzak derken? İyi kötü bir internet geçmişimiz var ama bilemiyorum yeteri kadar anlar mıyım ? 
Sizin tivibu paketi Nasıl bir şey ?
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Yönetici
Süper Moderatör
23 Kasım 2017
14,021
Lehrer48' Alıntı:
The_SreT' Alıntı:
Bu işlere uzak olan biri Türknet'e bulaşmasın , bu işlerden anlayanlar için ise bulunmaz nimettir Türknet. Ben Ttnet abonesiyim ama Tivibu'dan dolayı mecburen Ttnet kullanıyorum yoksa Türknet kullanırdım.

İşlere uzak derken? İyi kötü bir internet geçmişimiz var ama bilemiyorum yeteri kadar anlar mıyım ? 
Sizin tivibu paketi Nasıl bir şey ?

Türknet'de yüksek hız alabilmeniz için bölgenizde YAPA sisteminin olması gerekiyormuş;

Kontrol etmek için tıklayın
 

The_SreT 

Süper Üye
18 Kasım 2017
2,111
Cvp: Superonline Kampanyaları ve Paketleri Hakkında

Lehrer48' Alıntı:
The_SreT' Alıntı:
Bu işlere uzak olan biri Türknet'e bulaşmasın , bu işlerden anlayanlar için ise bulunmaz nimettir Türknet. Ben Ttnet abonesiyim ama Tivibu'dan dolayı mecburen Ttnet kullanıyorum yoksa Türknet kullanırdım.

İşlere uzak derken? İyi kötü bir internet geçmişimiz var ama bilemiyorum yeteri kadar anlar mıyım ? 
Sizin tivibu paketi Nasıl bir şey ?

Şimdi şöyle açıklayayım , öncelikle Türknet'in bayisi servisi yoktur , sadece telefon ile müşteri hizmetleri aracılığı ile hizmet veren bir şirkettir.

Telefon ile arıyorsunuz Türknet üyesi olmak istediğinizi söylüyorsunuz , öncelikle size adresiniz soruluyor , gerekli alt yapınız varsa üyelik işlemlerinizi başlatıyorlar.

Üyelik başvurunuz alındıktan sonra evinize bir ekip geliyor hattı çekmek için , bu Türknet üyeliğiniz boyunca görüp göreceğiniz evinize gelen tek servis ekibidir. Daha sonrasında bi başınızasınız.

Devam edelim , ekip gelip hattı çekti , gelen ekibe modem bağlantısı felan diyosunuz ama aldığınız cevap biz sadece hattı çeker gideriz , internet sağlayıcınızla görüşün diyorlar. Zira gelenler Türknet ekibi değil zaten.

Şimdi elimizde ne var , eve çekilen bir hat. Hemen arıyorsunuz Türknet'i ekip geldi hattı çekip gittiler modem felan getirmemişlerdi yada bende modem vardı ama kurulum yapmadılar ilgilenmediler diyorsunuz. Alacağınız cevap eğer modeminiz yoksa size 180 tl ücretle modem gönderelim olacaktır. Benim modemim var bağlantı yapmadılar derseniz , bağlantıyı siz yapacaksınız diyorlar ve email adresinize modem kurulumunda gerekli olan kullanıcı adı ve şifrenizi gönderiyorlar. Şimdi eğer modem arayüzüne giremeyi bilmiyorsanız , kullanıcı adı ve şifreyi girip kurulum yapmayı bilmiyorsanız ortada kaldınız. Ben bilmiyorum bir ekip gönderin yapsınlar kurulumu dediğinizde ise öyle bir hizmetimiz yok malesef siz kendiniz yapmalısınız bilmiyorsanız bir bilene yaptırın diyorlar.

Evet buraya kadar sabredip , ben sizin vereceğiniz internetinde sizinde deyip iptal ettirmediyseniz devam ediyoruz , eve bu işlerden anlayan bir arkadaşınızı çağırdınız diyelim yada parası karşılığında biri çağırdınız gelip modeme kullanıcı adı ve şifrenizi girdi diğelim. Ooohhh be rahatladım şükür kurduk  :happy2:

Tam sevinirken bi bakıyorsunuz oda ne bağlantı var internet yok  :kırbaç:  hemen arıyorsunuz tabi müşteri hizmetlerini. Modeme kullanıcı adı ve şifresini girdim ama internete bağlanamıyorum diyorsunuz ve işte harika bir cevap daha geliyor , efendim sözleşmeniz bize ulaşmamış , sözleşmeniz ulaştığında internet hizmetiniz açılacaktır. Sizde haliyle iyide bana kimse sözleşme getirmedi , imzalatmadı nasıl olacak bu diyorsunuz. Harika bir cevap geliyor , biz şimdi mail adresinize sözleşmeyi göndercez , siz sözleşmeyi çıktı alıp çıkaracaksınız , çıkardıktan sonra imzalayıp size vereceğimiz adrese kargolayacaksınız , kargo bize ulaştığında internetiniz açılacak  :)estere:  bu noktadada hala sabırlı iseniz öncelikle sizi tebrik ediyorum. Bu işlemide tamamladığınızda artık internete kavuştunuz. 

Haaa üyelik süresince bi arıza olur , internet gider felan boşuna aramayın eve ekip felan göndermiyorlar çünkü ekipleri yok. Telefondan anlatıyo sana işte orda kibrit kutusu kadar bişey var gördün mü felan diye  :bo:  yani bi arızada siz çözemiyorsanız , pek anlamıyorsanız parasıyla birini çağırıp yaptıracaksınız  :helen:
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Yönetici
Süper Moderatör
23 Kasım 2017
14,021
The_SreT' Alıntı:
Lehrer48' Alıntı:
İşlere uzak derken? İyi kötü bir internet geçmişimiz var ama bilemiyorum yeteri kadar anlar mıyım ? 
Sizin tivibu paketi Nasıl bir şey ?

Şimdi şöyle açıklayayım , öncelikle Türknet'in bayisi servisi yoktur , sadece telefon ile müşteri hizmetleri aracılığı ile hizmet veren bir şirkettir.

Telefon ile arıyorsunuz Türknet üyesi olmak istediğinizi söylüyorsunuz , öncelikle size adresiniz soruluyor , gerekli alt yapınız varsa üyelik işlemlerinizi başlatıyorlar.

Üyelik başvurunuz alındıktan sonra evinize bir ekip geliyor hattı çekmek için , bu Türknet üyeliğiniz boyunca görüp göreceğiniz evinize gelen tek servis ekibidir. Daha sonrasında bi başınızasınız.

Devam edelim , ekip gelip hattı çekti , gelen ekibe modem bağlantısı felan diyosunuz ama aldığınız cevap biz sadece hattı çeker gideriz , internet sağlayıcınızla görüşün diyorlar. Zira gelenler Türknet ekibi değil zaten.

Şimdi elimizde ne var , eve çekilen bir hat. Hemen arıyorsunuz Türknet'i ekip geldi hattı çekip gittiler modem felan getirmemişlerdi yada bende modem vardı ama kurulum yapmadılar ilgilenmediler diyorsunuz. Alacağınız cevap eğer modeminiz yoksa size 180 tl ücretle modem gönderelim olacaktır. Benim modemim var bağlantı yapmadılar derseniz , bağlantıyı siz yapacaksınız diyorlar ve email adresinize modem kurulumunda gerekli olan kullanıcı adı ve şifrenizi gönderiyorlar. Şimdi eğer modem arayüzüne giremeyi bilmiyorsanız , kullanıcı adı ve şifreyi girip kurulum yapmayı bilmiyorsanız ortada kaldınız. Ben bilmiyorum bir ekip gönderin yapsınlar kurulumu dediğinizde ise öyle bir hizmetimiz yok malesef siz kendiniz yapmalısınız bilmiyorsanız bir bilene yaptırın diyorlar.

Evet buraya kadar sabredip , ben sizin vereceğiniz internetinde sizinde deyip iptal ettirmediyseniz devam ediyoruz , eve bu işlerden anlayan bir arkadaşınızı çağırdınız diyelim yada parası karşılığında biri çağırdınız gelip modeme kullanıcı adı ve şifrenizi girdi diğelim. Ooohhh be rahatladım şükür kurduk  :happy2:

Tam sevinirken bi bakıyorsunuz oda ne bağlantı var internet yok  :kırbaç:  hemen arıyorsunuz tabi müşteri hizmetlerini. Modeme kullanıcı adı ve şifresini girdim ama internete bağlanamıyorum diyorsunuz ve işte harika bir cevap daha geliyor , efendim sözleşmeniz bize ulaşmamış , sözleşmeniz ulaştığında internet hizmetiniz açılacaktır. Sizde haliyle iyide bana kimse sözleşme getirmedi , imzalatmadı nasıl olacak bu diyorsunuz. Harika bir cevap geliyor , biz şimdi mail adresinize sözleşmeyi göndercez , siz sözleşmeyi çıktı alıp çıkaracaksınız , çıkardıktan sonra imzalayıp size vereceğimiz adrese kargolayacaksınız , kargo bize ulaştığında internetiniz açılacak  :)estere:  bu noktadada hala sabırlı iseniz öncelikle sizi tebrik ediyorum. Bu işlemide tamamladığınızda artık internete kavuştunuz. 

Haaa üyelik süresince bi arıza olur , internet gider felan boşuna aramayın eve ekip felan göndermiyorlar çünkü ekipleri yok. Telefondan anlatıyo sana işte orda kibrit kutusu kadar bişey var gördün mü felan diye  :bo:  yani bi arızada siz çözemiyorsanız , pek anlamıyorsanız parasıyla birini çağırıp yaptıracaksınız  :helen:


Abi bu işler böyle oluyorsa bir ISS'de ben kurayım. 


Kablo çekmeye gelenler TT'den geliyor değil mi?   :jeo:
 

The_SreT 

Süper Üye
18 Kasım 2017
2,111
Cvp: Superonline Kampanyaları ve Paketleri Hakkında

Umut Barış' Alıntı:
The_SreT' Alıntı:
Şimdi şöyle açıklayayım , öncelikle Türknet'in bayisi servisi yoktur , sadece telefon ile müşteri hizmetleri aracılığı ile hizmet veren bir şirkettir.

Telefon ile arıyorsunuz Türknet üyesi olmak istediğinizi söylüyorsunuz , öncelikle size adresiniz soruluyor , gerekli alt yapınız varsa üyelik işlemlerinizi başlatıyorlar.

Üyelik başvurunuz alındıktan sonra evinize bir ekip geliyor hattı çekmek için , bu Türknet üyeliğiniz boyunca görüp göreceğiniz evinize gelen tek servis ekibidir. Daha sonrasında bi başınızasınız.

Devam edelim , ekip gelip hattı çekti , gelen ekibe modem bağlantısı felan diyosunuz ama aldığınız cevap biz sadece hattı çeker gideriz , internet sağlayıcınızla görüşün diyorlar. Zira gelenler Türknet ekibi değil zaten.

Şimdi elimizde ne var , eve çekilen bir hat. Hemen arıyorsunuz Türknet'i ekip geldi hattı çekip gittiler modem felan getirmemişlerdi yada bende modem vardı ama kurulum yapmadılar ilgilenmediler diyorsunuz. Alacağınız cevap eğer modeminiz yoksa size 180 tl ücretle modem gönderelim olacaktır. Benim modemim var bağlantı yapmadılar derseniz , bağlantıyı siz yapacaksınız diyorlar ve email adresinize modem kurulumunda gerekli olan kullanıcı adı ve şifrenizi gönderiyorlar. Şimdi eğer modem arayüzüne giremeyi bilmiyorsanız , kullanıcı adı ve şifreyi girip kurulum yapmayı bilmiyorsanız ortada kaldınız. Ben bilmiyorum bir ekip gönderin yapsınlar kurulumu dediğinizde ise öyle bir hizmetimiz yok malesef siz kendiniz yapmalısınız bilmiyorsanız bir bilene yaptırın diyorlar.

Evet buraya kadar sabredip , ben sizin vereceğiniz internetinde sizinde deyip iptal ettirmediyseniz devam ediyoruz , eve bu işlerden anlayan bir arkadaşınızı çağırdınız diyelim yada parası karşılığında biri çağırdınız gelip modeme kullanıcı adı ve şifrenizi girdi diğelim. Ooohhh be rahatladım şükür kurduk  :happy2:

Tam sevinirken bi bakıyorsunuz oda ne bağlantı var internet yok  :kırbaç:  hemen arıyorsunuz tabi müşteri hizmetlerini. Modeme kullanıcı adı ve şifresini girdim ama internete bağlanamıyorum diyorsunuz ve işte harika bir cevap daha geliyor , efendim sözleşmeniz bize ulaşmamış , sözleşmeniz ulaştığında internet hizmetiniz açılacaktır. Sizde haliyle iyide bana kimse sözleşme getirmedi , imzalatmadı nasıl olacak bu diyorsunuz. Harika bir cevap geliyor , biz şimdi mail adresinize sözleşmeyi göndercez , siz sözleşmeyi çıktı alıp çıkaracaksınız , çıkardıktan sonra imzalayıp size vereceğimiz adrese kargolayacaksınız , kargo bize ulaştığında internetiniz açılacak  :)estere:  bu noktadada hala sabırlı iseniz öncelikle sizi tebrik ediyorum. Bu işlemide tamamladığınızda artık internete kavuştunuz. 

Haaa üyelik süresince bi arıza olur , internet gider felan boşuna aramayın eve ekip felan göndermiyorlar çünkü ekipleri yok. Telefondan anlatıyo sana işte orda kibrit kutusu kadar bişey var gördün mü felan diye  :bo:  yani bi arızada siz çözemiyorsanız , pek anlamıyorsanız parasıyla birini çağırıp yaptıracaksınız  :helen:


Abi bu işler böyle oluyorsa bir ISS'de ben kurayım. 


Kablo çekmeye gelenler TT'den geliyor değil mi?   :jeo:

Evet gelen ekip Türk Telekom'dan geliyor  :ok:
 

Lehrer48

Aktif Üye
8 Eylül 2017
67
Cvp: Superonline Kampanyaları ve Paketleri Hakkında

The_SreT' Alıntı:
Lehrer48' Alıntı:
İşlere uzak derken? İyi kötü bir internet geçmişimiz var ama bilemiyorum yeteri kadar anlar mıyım ? 
Sizin tivibu paketi Nasıl bir şey ?

Şimdi şöyle açıklayayım , öncelikle Türknet'in bayisi servisi yoktur , sadece telefon ile müşteri hizmetleri aracılığı ile hizmet veren bir şirkettir.

Telefon ile arıyorsunuz Türknet üyesi olmak istediğinizi söylüyorsunuz , öncelikle size adresiniz soruluyor , gerekli alt yapınız varsa üyelik işlemlerinizi başlatıyorlar.

Üyelik başvurunuz alındıktan sonra evinize bir ekip geliyor hattı çekmek için , bu Türknet üyeliğiniz boyunca görüp göreceğiniz evinize gelen tek servis ekibidir. Daha sonrasında bi başınızasınız.

Devam edelim , ekip gelip hattı çekti , gelen ekibe modem bağlantısı felan diyosunuz ama aldığınız cevap biz sadece hattı çeker gideriz , internet sağlayıcınızla görüşün diyorlar. Zira gelenler Türknet ekibi değil zaten.

Şimdi elimizde ne var , eve çekilen bir hat. Hemen arıyorsunuz Türknet'i ekip geldi hattı çekip gittiler modem felan getirmemişlerdi yada bende modem vardı ama kurulum yapmadılar ilgilenmediler diyorsunuz. Alacağınız cevap eğer modeminiz yoksa size 180 tl ücretle modem gönderelim olacaktır. Benim modemim var bağlantı yapmadılar derseniz , bağlantıyı siz yapacaksınız diyorlar ve email adresinize modem kurulumunda gerekli olan kullanıcı adı ve şifrenizi gönderiyorlar. Şimdi eğer modem arayüzüne giremeyi bilmiyorsanız , kullanıcı adı ve şifreyi girip kurulum yapmayı bilmiyorsanız ortada kaldınız. Ben bilmiyorum bir ekip gönderin yapsınlar kurulumu dediğinizde ise öyle bir hizmetimiz yok malesef siz kendiniz yapmalısınız bilmiyorsanız bir bilene yaptırın diyorlar.

Evet buraya kadar sabredip , ben sizin vereceğiniz internetinde sizinde deyip iptal ettirmediyseniz devam ediyoruz , eve bu işlerden anlayan bir arkadaşınızı çağırdınız diyelim yada parası karşılığında biri çağırdınız gelip modeme kullanıcı adı ve şifrenizi girdi diğelim. Ooohhh be rahatladım şükür kurduk  :happy2:

Tam sevinirken bi bakıyorsunuz oda ne bağlantı var internet yok  :kırbaç:  hemen arıyorsunuz tabi müşteri hizmetlerini. Modeme kullanıcı adı ve şifresini girdim ama internete bağlanamıyorum diyorsunuz ve işte harika bir cevap daha geliyor , efendim sözleşmeniz bize ulaşmamış , sözleşmeniz ulaştığında internet hizmetiniz açılacaktır. Sizde haliyle iyide bana kimse sözleşme getirmedi , imzalatmadı nasıl olacak bu diyorsunuz. Harika bir cevap geliyor , biz şimdi mail adresinize sözleşmeyi göndercez , siz sözleşmeyi çıktı alıp çıkaracaksınız , çıkardıktan sonra imzalayıp size vereceğimiz adrese kargolayacaksınız , kargo bize ulaştığında internetiniz açılacak  :)estere:  bu noktadada hala sabırlı iseniz öncelikle sizi tebrik ediyorum. Bu işlemide tamamladığınızda artık internete kavuştunuz. 

Haaa üyelik süresince bi arıza olur , internet gider felan boşuna aramayın eve ekip felan göndermiyorlar çünkü ekipleri yok. Telefondan anlatıyo sana işte orda kibrit kutusu kadar bişey var gördün mü felan diye  :bo:  yani bi arızada siz çözemiyorsanız , pek anlamıyorsanız parasıyla birini çağırıp yaptıracaksınız  :helen:

Resmen yaşanmış hikaye :) 

Müşteri hizmetlerini aradım bana verdikleri cevap: siZin zaten tt net mevcut biz sadece onu türknete çeviricez yani en fazla 1 saat hattınız gidip gelecek ondan sonra kaldığınız yerden devam edeceksiniz :)
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Yönetici
Süper Moderatör
23 Kasım 2017
14,021
Lehrer48' Alıntı:
The_SreT' Alıntı:
Şimdi şöyle açıklayayım , öncelikle Türknet'in bayisi servisi yoktur , sadece telefon ile müşteri hizmetleri aracılığı ile hizmet veren bir şirkettir.

Telefon ile arıyorsunuz Türknet üyesi olmak istediğinizi söylüyorsunuz , öncelikle size adresiniz soruluyor , gerekli alt yapınız varsa üyelik işlemlerinizi başlatıyorlar.

Üyelik başvurunuz alındıktan sonra evinize bir ekip geliyor hattı çekmek için , bu Türknet üyeliğiniz boyunca görüp göreceğiniz evinize gelen tek servis ekibidir. Daha sonrasında bi başınızasınız.

Devam edelim , ekip gelip hattı çekti , gelen ekibe modem bağlantısı felan diyosunuz ama aldığınız cevap biz sadece hattı çeker gideriz , internet sağlayıcınızla görüşün diyorlar. Zira gelenler Türknet ekibi değil zaten.

Şimdi elimizde ne var , eve çekilen bir hat. Hemen arıyorsunuz Türknet'i ekip geldi hattı çekip gittiler modem felan getirmemişlerdi yada bende modem vardı ama kurulum yapmadılar ilgilenmediler diyorsunuz. Alacağınız cevap eğer modeminiz yoksa size 180 tl ücretle modem gönderelim olacaktır. Benim modemim var bağlantı yapmadılar derseniz , bağlantıyı siz yapacaksınız diyorlar ve email adresinize modem kurulumunda gerekli olan kullanıcı adı ve şifrenizi gönderiyorlar. Şimdi eğer modem arayüzüne giremeyi bilmiyorsanız , kullanıcı adı ve şifreyi girip kurulum yapmayı bilmiyorsanız ortada kaldınız. Ben bilmiyorum bir ekip gönderin yapsınlar kurulumu dediğinizde ise öyle bir hizmetimiz yok malesef siz kendiniz yapmalısınız bilmiyorsanız bir bilene yaptırın diyorlar.

Evet buraya kadar sabredip , ben sizin vereceğiniz internetinde sizinde deyip iptal ettirmediyseniz devam ediyoruz , eve bu işlerden anlayan bir arkadaşınızı çağırdınız diyelim yada parası karşılığında biri çağırdınız gelip modeme kullanıcı adı ve şifrenizi girdi diğelim. Ooohhh be rahatladım şükür kurduk  :happy2:

Tam sevinirken bi bakıyorsunuz oda ne bağlantı var internet yok  :kırbaç:  hemen arıyorsunuz tabi müşteri hizmetlerini. Modeme kullanıcı adı ve şifresini girdim ama internete bağlanamıyorum diyorsunuz ve işte harika bir cevap daha geliyor , efendim sözleşmeniz bize ulaşmamış , sözleşmeniz ulaştığında internet hizmetiniz açılacaktır. Sizde haliyle iyide bana kimse sözleşme getirmedi , imzalatmadı nasıl olacak bu diyorsunuz. Harika bir cevap geliyor , biz şimdi mail adresinize sözleşmeyi göndercez , siz sözleşmeyi çıktı alıp çıkaracaksınız , çıkardıktan sonra imzalayıp size vereceğimiz adrese kargolayacaksınız , kargo bize ulaştığında internetiniz açılacak  :)estere:  bu noktadada hala sabırlı iseniz öncelikle sizi tebrik ediyorum. Bu işlemide tamamladığınızda artık internete kavuştunuz. 

Haaa üyelik süresince bi arıza olur , internet gider felan boşuna aramayın eve ekip felan göndermiyorlar çünkü ekipleri yok. Telefondan anlatıyo sana işte orda kibrit kutusu kadar bişey var gördün mü felan diye  :bo:  yani bi arızada siz çözemiyorsanız , pek anlamıyorsanız parasıyla birini çağırıp yaptıracaksınız  :helen:

Resmen yaşanmış hikaye :) 

Müşteri hizmetlerini aradım bana verdikleri cevap: siZin zaten tt net mevcut biz sadece onu türknete çeviricez yani en fazla 1 saat hattınız gidip gelecek ondan sonra kaldığınız yerden devam edeceksiniz :)

Adamlar sana mail atıyor ama mobil internetin var mı yok mu düşünmüyorlar. Fıkra gibi ISS.
 

Benzer konular

Üst