memed3
Aktif Üye
- 11 Kas 2018
- 241
- 44
24 temmuz da internet üzerinden Simfer ankastre set aldım. Fırın ve ocak sorunsuz çıktı ve kuruldu. Davlumbaz paketten arızalı çıktı. Ben işyerinde iken yapılan kurulumda servis davlumbaz ana kartı değişecek diyip tutanak tutup gitmiş. Ben bir hafta servis bekledim gelmeyince servisi aradım. Parçanın gelmedi gini söyledi. Bende Simfer müşteri hizmetleri ni aradım ve paketten çıkan arızalı ürünün benim hatam olmadığını ve yenisi ile değişmesini istedim. Yetkiliye iletecek lerini söylediler. Bekledim arayan olmadı. Ben tekrar simferi aradım yine aynı seyi soylediler yetkiliye ilettik. Bugün aradım yine aynı cevap. Baktım olmuyor şikayet var sitesine durumu yazdım. Yarım saat sonra simferden kalite kontrol müdürü aradı ve şikayet var sitesine yazdığım konuyu sordu. Bende anlattım , kendisine bu durumun iletilmedigini söyledi davlumbazin değişeceğini servise değişim için gerekli işlemi yapmasını söyledi gini bana anlattı. Bende teşekkür ettim bekliyorum umarım en kısa zamanda değişir.