Servis burda nedemek istiyor?

ALwuhusH Çevrimdışı

ALwuhusH

Aktif Üye
12 Ağu 2020
268
ŞİKAYET AÇIKLAMASI

TEKNİSYEN NOTU
Müşterimizin cihazın yazılım güncelleme uyarısı geldiği fakat cihazın
yazılım güncellemesi yapmıyor şikayeti üzerine teknik bildirim formu
açıldı teknik bildirim formunda bu durumun normal olduğu bildirilmiştir
teknik bildirim formuna istinaden işlem tamamlanmıştır


Kullanım ömrü süresince malın yetkili servis istasyonlarındaki bakım ve onarım süresi azami tamir süresi olan 20 iş gününü geçemez.

Kişisel Verileri Koruma Kanunu kapsamında size sunduğumuz aydınlatma metni için sayfanın altına bakınız.

A Adem Helvacı
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Servis diyor ki ''Ben zıçtım, Teknik Müdürlük de onaylayarak bunuu zıvadı'' :kiskis

Yetkili servis sorunun ne olduğunu ANLAMADIĞI için fabrikadaki o her pohu bildiğini zanneden Teknik Müdürlüğe aktarmış konuyu.

Teknik müdürlük de her zaman olduğu gibi ''Hayat fani ölüm ani, güncellemese nolur yani?'' demiş.

Seri numarası ve sorun nedir tam olarak acaba?
 
ALwuhusH Çevrimdışı

ALwuhusH

Aktif Üye
12 Ağu 2020
268
Servis diyor ki ''Ben zıçtım, Teknik Müdürlük de onaylayarak bunuu zıvadı'' :kiskis

Yetkili servis sorunun ne olduğunu ANLAMADIĞI için fabrikadaki o her pohu bildiğini zanneden Teknik Müdürlüğe aktarmış konuyu.

Teknik müdürlük de her zaman olduğu gibi ''Hayat fani ölüm ani, güncellemese nolur yani?'' demiş.

Seri numarası ve sorun nedir tam olarak acaba?
Ürün Adı:TOSHIBA 32LL3B63DT LED TV 17MB211S
Seri No:8638235100395
Garanti Durumu:Garantili

Sorun: Cihazda yazılım güncellemesi mevcut fakat güncelleme yapmıyor

Servisin yaptığı işlem: Cihaza format atmak kanal yüklemesi yapmadan yazılım güncellemesi yapmak fakat olmadı TV'nin arkasından Seri no aldi sanırım bukadar başka birşey yapmadı son olarak yetkili birim bizlere yazılım güncellemesi gönderecek bizler yapacağız dediz ama şuan ki cevap pek öyle gözükmüyor :)


IMG_20211112_212822e3535fe7b781493e.jpg
IMG_20211112_213745a1a2152ae396609e.jpg
 
sidar2000 Çevrimdışı

sidar2000 

Aktif Üye
3 Ocak 2019
311
38
Servis diyor ki ''Ben zıçtım, Teknik Müdürlük de onaylayarak bunuu zıvadı'' :kiskis

Yetkili servis sorunun ne olduğunu ANLAMADIĞI için fabrikadaki o her pohu bildiğini zanneden Teknik Müdürlüğe aktarmış konuyu.

Teknik müdürlük de her zaman olduğu gibi ''Hayat fani ölüm ani, güncellemese nolur yani?'' demiş.

Seri numarası ve sorun nedir tam olarak acaba?
Hahahaha :clap2
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Kontrol edelim bakalım. 33.17 sanırım son sürümdü daha dün bakmıştım ama sisteme arkadaşlar bakıyor o nedenle gönlümün efendisi geldi demiştim.
Fiko ilgilenir şimdi. :ok
33.17 güncel elimizde olandır. Bundan sonrakiler ota üzerinden alıyor yazılımı en çok sorun Mb 211 de oldu bu nedenle bulduğum çözüm şu o ekranda 5 dk beklemek oldu ama arkadas bekledim dedi o nedenle bı kaç yöntem deniyecegiz
 
ALwuhusH Çevrimdışı

ALwuhusH

Aktif Üye
12 Ağu 2020
268
33.17 güncel elimizde olandır. Bundan sonrakiler ota üzerinden alıyor yazılımı en çok sorun Mb 211 de oldu bu nedenle bulduğum çözüm şu o ekranda 5 dk beklemek oldu ama arkadas bekledim dedi o nedenle bı kaç yöntem deniyecegiz
Sizler çözüm sunun bana rica etsem şuan işteyim tekrar 5 dk olayını tekrar ederim belki olur olmazsa sizin sunacağınız yönetemlere bakicaz artık ☺️?

Kablolu kablosuz hangi bağlantı mevcut?
Kablosuz yapıyorum güncellemeyi

Kontrol edelim bakalım. 33.17 sanırım son sürümdü daha dün bakmıştım ama sisteme arkadaşlar bakıyor o nedenle gönlümün efendisi geldi demiştim.
Fiko ilgilenir şimdi. :ok
Teşekkürler ?

Kontrol edelim bakalım. 33.17 sanırım son sürümdü daha dün bakmıştım ama sisteme arkadaşlar bakıyor o nedenle gönlümün efendisi geldi demiştim.
Fiko ilgilenir şimdi. :ok
Servise ne diyim ben şimdi abi peki :) varmı bir sözün
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Sizler çözüm sunun bana rica etsem şuan işteyim tekrar 5 dk olayını tekrar ederim belki olur olmazsa sizin sunacağınız yönetemlere bakicaz artık ☺️?


Kablosuz yapıyorum güncellemeyi


Teşekkürler ?


Servise ne diyim ben şimdi abi peki :) varmı bir sözün
Öncelikle dediğim gibi 5 dk bekliyiniz.eger olmazsa aynı durumu kablolu deneyiniz.
Yine olmaz ise menü 4725 yapıp diagnostic içinden fabrika ayarlarına tıklayın. TV sifirlanacak tekrar ilk Kurulum yapın. Sonra güncelleme arayıp aynı şekilde guncelleme tekrarlayalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri