Ozan kardeşim selamlar;
Yaşadığın sorun İS kaynaklı maalesef. Bir kereye mahsus ücretsiz temizleme hizmeti alabilirsin servisten.
Dursun kardeşimizin PARÇA diye bahsettiği şey ise bildiğimiz filtreden ibaret ayrıca her ne kadar arkadaki hava mazgalları filtrelenip belli oranda önlem alınmış olsa da, ürünün tamamının havadan ve dolayısı ile isten, tozdan tamamen izole edilebilmesi mümkün olmadığından dolayı (Isı transferi nedeniyle) bu hiç bir zaman KESİN çözüm olmaz, ancak oluşum süreci geciktirilmiş olur ki tahminim ce oluşum sürecinin gecikmesi hem etkilerin azalması hem de ürünün teknolojik ömrünü doldurması ile paralel seyredecektir diye düşünüyorum
Uygulama ilk olarak 75'' ürünlerde başlayıp, şu an da 40'' den 55'' ürünlere kadar genişletilmiştir.
Örnek resim aşağıdadır.
@dursunhkaya aslında bunlar saha dönüşlerinden alınan verilere göre ortaya sürülen önlemler.
Fabrikada yüzlerce test gördüm ama sobalı odada test hiç görmedim ben, Kaldı ki böyle bir testin sonuçlanması da ortalama 2 sene sürecektir sanırım
) Bir ürünün üretim aşamasından önceki süreçte binlerce senaryo ortaya sürülüp ona göre gerekli testler yapılıyor olsa da, her zaman yazdığım üzere hiç bir fabrika ortamı GERÇEK saha verisini yansıtamıyor. Bu anlamda bu yaşanan konu sanki olacağı biliniyormuş da, 3 kuruşluk filtreden kâr edelim aman takmayalım gibi bir yaklaşım değil onu belirtmek isterim. Kaldı ki 3 kuruşluk filtrenin hesabını yaparken 5 kuruşluk servis masrafı ve müşteri memnuniyetsizliği oluşacağını bilecek kadar uzun süredir sektördedir ilgili marka. Ben bunun öngörülemediğine inanıyorum.
Zamanında nasıl marka model farketmeksizin plazma tv lerde bu sorun var idiyse, lcd ler için de aynı durum söz konusu, nasıl ki plazmalarda KESİN çözüm bulunamadıysa, lcd ler için de durum farklı olmayacaktır