Samsung Yetkili Servisinin Boru Satma Sevdası

E Çevrimdışı

ersriulas

Yeni Üye
17 Tem 2024
11
31
Selamlar,

1 yıl önce Samsung marka bir klima aldım. Klimayı 2 ay kullandıktan sonra taşınma sebebi ile Samsung yetkili servisine söktürdüm ve yeni eve taşıttım. Fakat site kuralları sebebiyle 1 yıl kadar kurulumu yaptıramadım. Klima, 1 yıl boyunca demonte bir şekilde kaldı.

Site kurallarında değişiklik oldu ve yaklaşık 1 ay önce klimayı tekrar kurdurmak istedim ve samsungu aradım. Benden 3000tl kurulum ücretine ek olarak boru ücreti talep ettiler. Klimanın kendi borusu sağlam olduğu için ve henüz sertleşmediği için boru ücretini kabul etmeyeceğimi, sadece kurulum ücretini ödeyeceğimi söyledim. Boruyu hiç görmeden, sadece telefonda, "O boru sertleşmiştir, eğer boru değişmezse ürün garanti dışı bırakılır" diyip kestirip attılar. Ücret sorduğumda ise metresinin 1000tl olduğunu söylediler. Ücret yüksek geldiği için kabul etmedim. Ürünün garantisini de bozmamak için boru değişimini kabul ettim fakat yeni boruyu kendim temin edeceğimi söyledim. Bunu da kabul etmediler. "Bizden almanız lazım. Aksi halde ürün garanti dışı kalır" dediler. Uzun tartışmalar sonucu yetkili servis ile süreci çözemedim. 3000tl + 5metre boru ücreti ile 8000tl tutuyordu kurulum ve benim bütçemi aşıyordu. Sırf kullanılabilir durumdaki boruyu çöpe atıp bana boru satmaya çalıştıkları için ben klimamı bir türlü taktıramadım.

Bunun üzerine samsung merkezi aradım. Şikayetimi aldılar ve 2 gün sonra beni aradılar. Servis ne derse o dur diyip kestirip attılar. Destek hattı asla yardımcı olmadı.

İzmirde hava 42-43 dereceleri gördüğü bir dönemdeydik ve bebeğim sıcaktan yatamadığı için gree marka klimanın yetkili servisi olan bir yakın arkadaşıma kurulumu yaptırmak zorunda kaldım. Yeni boru kullanmadan, mevcut boru ( samsung servisinin "sertleşmiştir o kullanılmaz" dediği ) ile kurulumu sorunsuzca yaptılar ve klima sorunsuz bir şekilde çalışıyor.

Samsung servisinin boru satma sevdasından dolayı ben cihazımı garantisiz bir şekilde kurdurmak zorunda kaldım. Bu konuda hakkımı nasıl arayabilirim?

Desteklerinizi rica ederim.

Teşekkürler.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
18,744
servis işi yokuşa sürmüş, montaj yapılır servis forumuna boru değişimi yapılması gerektiği söylendi müşteri kabul etmedi yazılır.
Boru kaynaklı kaçak olursa servis kendini garantiye aldığı için sizden o gazın parası talep edebilirdi fakat kurnazlığa kaçmışlar.

Aynı durum alacağız boru içinde geçerli müşteri boruyu kendi temin etti yazabilirdi. Benimdeki Samsung ve LG klimaların borular kendim aldım yetkili servis taktı.

Ah bu tarz durumlar bana hiç denk gelmiyor ki biraz aksiyon yaşayalım :kiskis
 
E Çevrimdışı

ersriulas

Yeni Üye
17 Tem 2024
11
31
servis işi yokuşa sürmüş, montaj yapılır servis forumuna boru değişimi yapılması gerektiği söylendi müşteri kabul etmedi yazılır.
Boru kaynaklı kaçak olursa servis kendini garantiye aldığı için sizden o gazın parası talep edebilirdi fakat kurnazlığa kaçmışlar.

Aynı durum alacağız boru içinde geçerli müşteri boruyu kendi temin etti yazabilirdi. Benimdeki Samsung ve LG klimaların borular kendim aldım yetkili servis taktı.

Ah bu tarz durumlar bana hiç denk gelmiyor ki biraz aksiyon yaşayalım :kiskis
Hocam baya yokuş yaptılar gerçekten. Kavga dövüş taktırsam bu sefer gelip gıcıklığına gazı kaçırsa, boruyu kırsa ondan sonra iş "biz demiştik size" noktasına gelcek daha çok para kaçacak 🙂 yasal yoldan hakkı mı aramanın bir yolu var mı?
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
18,744
Benim bildiğim garanti şartlarında borunun sertleşmesi ve değişmesiyle ilgili ifade yok buradan yakalayarak T.H.H başvurabilirsiniz.
Hiç uğraşmana bile gerek yok arıza olduğunda müşteri hizmetlerini arıza kaydını oradan aç adresini güncelle gelip paşa paşa bakarlar :kiskis
 
E Çevrimdışı

ersriulas

Yeni Üye
17 Tem 2024
11
31
Benim bildiğim garanti şartlarında borunun sertleşmesi ve değişmesiyle ilgili ifade yok buradan yakalayarak T.H.H başvurabilirsiniz.
Hiç uğraşmana bile gerek yok arıza olduğunda müşteri hizmetlerini arıza kaydını oradan aç adresini güncelle gelip paşa paşa bakarlar :kiskis
Eyv hocam, çok sağ olun. Haklısınız valla 😃

Peki bir şey daha danışsam? Şimdi klimayı samsung yetkili servis söktü ya. Kayıtlarında montaj kaydı göremeyecekleri için ayılmazlar mı? "Bi dakka yaa biz bunu sökmüşüz ama takmamışız. Kim taktı bunu?" demezler mi?
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
18,744
klimayı söktürmek için müşteri hizmetlerini mi, servisi mi aradın.?
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
18,744
Hocam direk samsung merkezi aradım. Oradan servise yönlendirme yaptılar.
Kurulum hariç kayıt tuttuklarını sanmıyorum. Öyle olsaydı evimi taşıdıktan sonra (kendim söktüm-taktım) ilerleyen dönemde kartla ilgili problem oldu servis gelip bakmazdı.
 
E Çevrimdışı

ersriulas

Yeni Üye
17 Tem 2024
11
31
Kurulum hariç kayıt tuttuklarını sanmıyorum. Öyle olsaydı evimi taşıdıktan sonra (kendim söktüm-taktım) ilerleyen dönemde kartla ilgili problem oldu servis gelip bakmazdı.
Anlaım hocam, çok teşekkür ederim. O halde bir arıza durumunda şansımı deneyeceğim. Teşekkür ederim :)
 
Geri
Üst Alt