Selamlar,
1 yıl önce Samsung marka bir klima aldım. Klimayı 2 ay kullandıktan sonra taşınma sebebi ile Samsung yetkili servisine söktürdüm ve yeni eve taşıttım. Fakat site kuralları sebebiyle 1 yıl kadar kurulumu yaptıramadım. Klima, 1 yıl boyunca demonte bir şekilde kaldı.
Site kurallarında değişiklik oldu ve yaklaşık 1 ay önce klimayı tekrar kurdurmak istedim ve samsungu aradım. Benden 3000tl kurulum ücretine ek olarak boru ücreti talep ettiler. Klimanın kendi borusu sağlam olduğu için ve henüz sertleşmediği için boru ücretini kabul etmeyeceğimi, sadece kurulum ücretini ödeyeceğimi söyledim. Boruyu hiç görmeden, sadece telefonda, "O boru sertleşmiştir, eğer boru değişmezse ürün garanti dışı bırakılır" diyip kestirip attılar. Ücret sorduğumda ise metresinin 1000tl olduğunu söylediler. Ücret yüksek geldiği için kabul etmedim. Ürünün garantisini de bozmamak için boru değişimini kabul ettim fakat yeni boruyu kendim temin edeceğimi söyledim. Bunu da kabul etmediler. "Bizden almanız lazım. Aksi halde ürün garanti dışı kalır" dediler. Uzun tartışmalar sonucu yetkili servis ile süreci çözemedim. 3000tl + 5metre boru ücreti ile 8000tl tutuyordu kurulum ve benim bütçemi aşıyordu. Sırf kullanılabilir durumdaki boruyu çöpe atıp bana boru satmaya çalıştıkları için ben klimamı bir türlü taktıramadım.
Bunun üzerine samsung merkezi aradım. Şikayetimi aldılar ve 2 gün sonra beni aradılar. Servis ne derse o dur diyip kestirip attılar. Destek hattı asla yardımcı olmadı.
İzmirde hava 42-43 dereceleri gördüğü bir dönemdeydik ve bebeğim sıcaktan yatamadığı için gree marka klimanın yetkili servisi olan bir yakın arkadaşıma kurulumu yaptırmak zorunda kaldım. Yeni boru kullanmadan, mevcut boru ( samsung servisinin "sertleşmiştir o kullanılmaz" dediği ) ile kurulumu sorunsuzca yaptılar ve klima sorunsuz bir şekilde çalışıyor.
Samsung servisinin boru satma sevdasından dolayı ben cihazımı garantisiz bir şekilde kurdurmak zorunda kaldım. Bu konuda hakkımı nasıl arayabilirim?
Desteklerinizi rica ederim.
Teşekkürler.
1 yıl önce Samsung marka bir klima aldım. Klimayı 2 ay kullandıktan sonra taşınma sebebi ile Samsung yetkili servisine söktürdüm ve yeni eve taşıttım. Fakat site kuralları sebebiyle 1 yıl kadar kurulumu yaptıramadım. Klima, 1 yıl boyunca demonte bir şekilde kaldı.
Site kurallarında değişiklik oldu ve yaklaşık 1 ay önce klimayı tekrar kurdurmak istedim ve samsungu aradım. Benden 3000tl kurulum ücretine ek olarak boru ücreti talep ettiler. Klimanın kendi borusu sağlam olduğu için ve henüz sertleşmediği için boru ücretini kabul etmeyeceğimi, sadece kurulum ücretini ödeyeceğimi söyledim. Boruyu hiç görmeden, sadece telefonda, "O boru sertleşmiştir, eğer boru değişmezse ürün garanti dışı bırakılır" diyip kestirip attılar. Ücret sorduğumda ise metresinin 1000tl olduğunu söylediler. Ücret yüksek geldiği için kabul etmedim. Ürünün garantisini de bozmamak için boru değişimini kabul ettim fakat yeni boruyu kendim temin edeceğimi söyledim. Bunu da kabul etmediler. "Bizden almanız lazım. Aksi halde ürün garanti dışı kalır" dediler. Uzun tartışmalar sonucu yetkili servis ile süreci çözemedim. 3000tl + 5metre boru ücreti ile 8000tl tutuyordu kurulum ve benim bütçemi aşıyordu. Sırf kullanılabilir durumdaki boruyu çöpe atıp bana boru satmaya çalıştıkları için ben klimamı bir türlü taktıramadım.
Bunun üzerine samsung merkezi aradım. Şikayetimi aldılar ve 2 gün sonra beni aradılar. Servis ne derse o dur diyip kestirip attılar. Destek hattı asla yardımcı olmadı.
İzmirde hava 42-43 dereceleri gördüğü bir dönemdeydik ve bebeğim sıcaktan yatamadığı için gree marka klimanın yetkili servisi olan bir yakın arkadaşıma kurulumu yaptırmak zorunda kaldım. Yeni boru kullanmadan, mevcut boru ( samsung servisinin "sertleşmiştir o kullanılmaz" dediği ) ile kurulumu sorunsuzca yaptılar ve klima sorunsuz bir şekilde çalışıyor.
Samsung servisinin boru satma sevdasından dolayı ben cihazımı garantisiz bir şekilde kurdurmak zorunda kaldım. Bu konuda hakkımı nasıl arayabilirim?
Desteklerinizi rica ederim.
Teşekkürler.