Samsung TV Mağduriyeti 43AU8000 Ürün Değişimi Yapılmıyor

T Çevrimdışı

tuncay58

Yeni Üye
27 Haz 2022
7
30
Yeni aldığım TV de birçok leke olmasına rağmen resimlerle paylaştım Samsung Türkiye arıza olmadığını ve normal olduğu söyleyerek değişim veya iade yapmamaktadırlar. Tüketiçi mahkemesine başvuru yapacağım. Resimlerdeki hatalardan dolayı ürün ayıplı mal olarak değerlendirilemez mi? Değiş ve iade hakkım olmaz mı? A Adem Helvacı

16b7049bdb24b5d28.jpg
2bcd6de28f067f2ad.jpg
3.1.jpg
3aeca7bad1989ae71.jpg
4.1.jpg
45975831924b7db38.jpg
5b967d8f91c07ed69.jpg
8474df0c5d3e511f9.jpg
WhatsApp-Image-2022-07-22-at-15.17.54.jpg
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
 
T Çevrimdışı

tuncay58

Yeni Üye
27 Haz 2022
7
30
Resimlerde görülen ekranda nokta şeklinde lekelere teknik servis tozlanma olarak yazmış. Mahkemeye başvurduğumda bu teknik serviste yazılan sorun olur mu?
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Siz önce firmaya bu talebinizi iletin ve ilettiğinize dair bu yazışmanın ekran görüntüsünü alın bu ilk deliliniz olacak
Daha sonra o televizyonun o televizyon olduğunu ispat etmek adına geniş açıdan bir video alın yani tv yi çekin ama geniş açıdan başlayın, evinizin koltuğu veya çerçeve asılı bir duvarı da kadrajda olursa iyi olur, sonra tv ye doğru yaklaşın ancak bu esnada süreci de kayıtta anlatın, tv ye yaklaşıp sorunun ne olduğunu elinizle gösterin ve bu görüntünün yüksek çözünürlük foto ile delil klasöründe bulunduğunu ifade edin bu da ikinci deliliniz olacak
Son olarak ise bu yayınladığınız fotoları, servis formunu ekleyin.

Ölü pixelden de olsa tozlanmadan da olsa bu bir AYIPLI MAL dır.

Ölü pixel olması durumunda Yargıtay Ankara 13 üncü Hukuk Dairesinin 2013/1750 sayılı kararının emsal teşkil ettirilerek malın ayıpsız misli ile değişimi
Tozlanma olması durumunda ise 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun Madde 8 özelinde AYIPLI MAL kapsamında mmalın ayıpsız misli ile değişimi

Dilekçenizde bu hususları da yazın, ek olarak sunduğunu7z deliller sayesinde işi bilen bir heyet ise bilirkişi dahi yönlendirmeden dosyanızı sizin lehinize kapatır.
Delillerinizi, dosya sonuçlandığında iade almak üzere bir USB bellek ile sununuz.

Her şekilde bu ürüne değişim kararı çıkar.

Bu süre zarfında siz ürününüzü kullanmaya devam edebilirsiniz.
 
T Çevrimdışı

tuncay58

Yeni Üye
27 Haz 2022
7
30
Siz önce firmaya bu talebinizi iletin ve ilettiğinize dair bu yazışmanın ekran görüntüsünü alın bu ilk deliliniz olacak
Daha sonra o televizyonun o televizyon olduğunu ispat etmek adına geniş açıdan bir video alın yani tv yi çekin ama geniş açıdan başlayın, evinizin koltuğu veya çerçeve asılı bir duvarı da kadrajda olursa iyi olur, sonra tv ye doğru yaklaşın ancak bu esnada süreci de kayıtta anlatın, tv ye yaklaşıp sorunun ne olduğunu elinizle gösterin ve bu görüntünün yüksek çözünürlük foto ile delil klasöründe bulunduğunu ifade edin bu da ikinci deliliniz olacak
Son olarak ise bu yayınladığınız fotoları, servis formunu ekleyin.

Ölü pixelden de olsa tozlanmadan da olsa bu bir AYIPLI MAL dır.

Ölü pixel olması durumunda Yargıtay Ankara 13 üncü Hukuk Dairesinin 2013/1750 sayılı kararının emsal teşkil ettirilerek malın ayıpsız misli ile değişimi
Tozlanma olması durumunda ise 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun Madde 8 özelinde AYIPLI MAL kapsamında mmalın ayıpsız misli ile değişimi

Dilekçenizde bu hususları da yazın, ek olarak sunduğunu7z deliller sayesinde işi bilen bir heyet ise bilirkişi dahi yönlendirmeden dosyanızı sizin lehinize kapatır.
Delillerinizi, dosya sonuçlandığında iade almak üzere bir USB bellek ile sununuz.

Her şekilde bu ürüne değişim kararı çıkar.

Bu süre zarfında siz ürününüzü kullanmaya devam edebilirsiniz.
Merhaba Adem Bey bilgilendirmeler için çok teşekkürler. Dün resimler ,raporlar ve durumları anlatan yazım ile e devletten Tüketiçi Mahkemesine başvurdum. Belirtiğiniz durumlar daha etkili olur gibi başvurumu çekip yeniden anlattıklarınıza göre başvuru yapacağım. Teşekkürler. İyi çalışmalar.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,611
Merhaba Adem Bey bilgilendirmeler için çok teşekkürler. Dün resimler ,raporlar ve durumları anlatan yazım ile e devletten Tüketiçi Mahkemesine başvurdum. Belirtiğiniz durumlar daha etkili olur gibi başvurumu çekip yeniden anlattıklarınıza göre başvuru yapacağım. Teşekkürler. İyi çalışmalar.
Gelişmelerden haberdar edin bizi, ara sıra düzenli kontrol edin başvuru sürecinizi.
Geçmiş olsun.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Merhaba Adem Bey bilgilendirmeler için çok teşekkürler. Dün resimler ,raporlar ve durumları anlatan yazım ile e devletten Tüketiçi Mahkemesine başvurdum. Belirtiğiniz durumlar daha etkili olur gibi başvurumu çekip yeniden anlattıklarınıza göre başvuru yapacağım. Teşekkürler. İyi çalışmalar.
Sıradan başvurular, sıradan bakış açıları ile ele alınıyor. O nedenle bence doğru karar vermişsiniz.
Dosyaya bakan raportör, tüketicinin bakış açısının bilinç düzeyine göre de hareket edebildiği için detaylı anlatım ve ek deliller elinizi inanılma kuvvetlendirecektir.
Gelişmeleri bekliyor ve mücadelenizde başarılar diliyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri