Samsung TV lerin Sanırım İyice Suyu Çıktı

M Çevrimdışı

Misafir

Aktif Üye
10 May 2021
85
42
Ledlerini ürettirfiklrti çinliler son kontrolden geçirmemiş anlaşılan belkide montaklanan panelin likid sorunlu bir sürü seçenek oldum olası sevmem bu ışığı yansıtan plexı yanması en çok samsung ta var oldum olası yedek malzeme sıkıntılı ve pahalı birde yeni tv böyle sorunlar dmekkı uzak durmakta fayda
 
TEKNOwest Çevrimdışı
23 Eyl 2018
10,456
49
Usta geçen bahsettiğim yapıştır opencell e benziyor sanki. Cell in yapışkanları koyvermiş gibi .İyide bu panel yarın düşerse bunun ceremesini kim çekecek.
 
ronnie james dio Çevrimdışı

ronnie james dio

Aktif Üye
14 Haz 2021
149
55
samsung gerek komple tv, gerekse panel vs. yollarken kalite testlerini geçmeyen ya da sınırda geçen ürünleri yolluyor bizim memlekete. ben artık böyle düşünmeye başladım.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Usta geçen bahsettiğim yapıştır opencell e benziyor sanki. Cell in yapışkanları koyvermiş gibi .İyide bu panel yarın düşerse bunun ceremesini kim çekecek.
Yok usta bu durum daha beter ben daha yakından çekilmiş başka bir modelin (Q80) fotolarını da gördüm.

Adamlar Front bezel dediğimiz o öndeki çerçeve yapışını analarımızın tülbentleri kadar ince yapmış samimiyetle yazıyorum bak aradan ışık sızıyor o derece yani.

Bu fotodaki çerçeveden sızan ışıklar da o zaten.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
samsung gerek komple tv, gerekse panel vs. yollarken kalite testlerini geçmeyen ya da sınırda geçen ürünleri yolluyor bizim memlekete. ben artık böyle düşünmeye başladım.
Onlar yolluyor da bizim ülkemizde durum ne mesela?

Bu vatandaş hakkını alabilmek adına aylarca heyet kararı bekleyecek şimdi.
Hakkını aldığında '''bu modelden üretim artık yok, fatura bedelini iade edelim'' diyecekler aylarca da onunla uğraşacak, takribi bir sene zamanını harcayıp HAKLI çıktığında firmaya bir yaptırım olacak mı?

Ne münasebet. Phılıps Samsung Lg Sony bunlar bizim canlarımız, vatandaş feda olsun bunlara yeter ki ülkeden elini eteğini çekmesinler.

Allah topunun belasını versin.
 
ronnie james dio Çevrimdışı

ronnie james dio

Aktif Üye
14 Haz 2021
149
55
Onlar yolluyor da bizim ülkemizde durum ne mesela?

Bu vatandaş hakkını alabilmek adına aylarca heyet kararı bekleyecek şimdi.
Hakkını aldığında '''bu modelden üretim artık yok, fatura bedelini iade edelim'' diyecekler aylarca da onunla uğraşacak, takribi bir sene zamanını harcayıp HAKLI çıktığında firmaya bir yaptırım olacak mı?

Ne münasebet. Phılıps Samsung Lg Sony bunlar bizim canlarımız, vatandaş feda olsun bunlara yeter ki ülkeden elini eteğini çekmesinler.

Allah topunun belasını versin.
aslında hiç bir şey yapmadan heyet sayısını arttırarak bu işlerin bir ay içinde tamamlanması sağlansa ne güzel olur.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
kasıtlı boğuyor derken, tam anlamadım?
Şöyle ki;

Vatandaşın sorununa göre mevzuat KESİN olarak değişim hak edişi veriyor olmasına rağmen firma bunu KASITLI olarak değiştirmiyor ve vatandaşı bilerek hukuk sistemine yönlendiriyor.

Nasıl yapıyor bunu? Videodaki örnekte olduğu gibi ''Bu Normal'' diyor. Söyleyen de vatandaş da bunun normal olmadığını biliyor.

Vatandaş mecburen hukuk sistemine gidiyor, heyet dosya görüşüyor bilirkişi tayin ediyor gitler, geller, kontroller, yasalar, yönetmelikler derken vatandaşın zaten HAKKI olan kendisine veriliyor ve heyetten değişim kararı çıkıyor. Peki tüm bunlar belli bir zaman alıyor mu? Evet alıyor.

Bu uzayan zaman kimin işine yarıyor? Ülkedeki enflasyon nedeniyle satıcının işine yarıyor.

Uzayan zaman nedeniyle yola 100 olarak çıkan kişi sayısı finalde 10 kalıyor. Firma da 100 ürün değiştireceğine 10 ürün değiştirerek kurtulmuş oluyor.

Bu süreç onların işine geldiği için NORMALDE 5 dakikada alınacak bir karar ile değiştirilecek ürün KASITLI olarak değiştirilmeyip hukuka yönlendirilip Sistemin boğulmasına sebep olunuyor.
 
ronnie james dio Çevrimdışı

ronnie james dio

Aktif Üye
14 Haz 2021
149
55
Şöyle ki;

Vatandaşın sorununa göre mevzuat KESİN olarak değişim hak edişi veriyor olmasına rağmen firma bunu KASITLI olarak değiştirmiyor ve vatandaşı bilerek hukuk sistemine yönlendiriyor.

Nasıl yapıyor bunu? Videodaki örnekte olduğu gibi ''Bu Normal'' diyor. Söyleyen de vatandaş da bunun normal olmadığını biliyor.

Vatandaş mecburen hukuk sistemine gidiyor, heyet dosya görüşüyor bilirkişi tayin ediyor gitler, geller, kontroller, yasalar, yönetmelikler derken vatandaşın zaten HAKKI olan kendisine veriliyor ve heyetten değişim kararı çıkıyor. Peki tüm bunlar belli bir zaman alıyor mu? Evet alıyor.

Bu uzayan zaman kimin işine yarıyor? Ülkedeki enflasyon nedeniyle satıcının işine yarıyor.

Uzayan zaman nedeniyle yola 100 olarak çıkan kişi sayısı finalde 10 kalıyor. Firma da 100 ürün değiştireceğine 10 ürün değiştirerek kurtulmuş oluyor.

Bu süreç onların işine geldiği için NORMALDE 5 dakikada alınacak bir karar ile değiştirilecek ürün KASITLI olarak değiştirilmeyip hukuka yönlendirilip Sistemin boğulmasına sebep olunuyor.

şerefsizlik bu.
 
U Çevrimdışı

Ulusm40

Yeni Üye
4 Ağu 2021
1
35
Arkadaşlar TU8500 modelinde de ses çıy çıt sorunu ve ışık hüzmesi problemi çok sık yaşanmaya başladı ve servis normal kabul diyor alacak arkadaşlara duyurulur tu8000 daha sorunsuz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt