Öncelikle biraz uzun olan aşağıdaki süreci okuduğunuz için teşekkür ederim.
Samsung TR (
3 Ekim 2022 tarihinde Galaxy Note 8’ime verilen teklifi kabul ettim ve Samsung ZFold 4’ü açtım. Ürünü açarken “koruma etiketi yırtık ise almayınız” etiketini çıkardım. Ama onunda altında yırtılmış ve daha küçük olan “koruma etiketi yırtık ise almayınız” etiketi çıktı. Telefonun jelatini de kıvrılmıştı. Telefonun şarjı da %1 idi. Yeni olarak aldığım Samsung TR’nin amiral gemisi telefonu sıfır değil de kutusu açılmış olduğunu düşündüm; müşteri hizmetlerini aradım.
Müşteri Hizmetleri iki taraflı olarak yapıştırılmasının “Sehven” olabileceğini söyledi. Benden ürünün faturasını ve kutunun fotolarını göndermemi istedi. Yukarıdaki fotoğrafları gönderdim. Ayrıca 14 gün geçmediği için iade edebileceğimi söyledi. Fakat bu seferde iki problem ortaya çıktı:
Yani Telefonu iade edersem eski telefonumu geri alamayacağım. Müşteri hizmetleri konuyu üst makama çıkardı. Satın alma işleminden sonraki 17. günde Samsung TR geri dönüş yaptı ve ürünü ancak iade edebileceğimi iletti. Yenisi ile değişim talebimi reddetti.
Artık işlerimi görebileceğim telefona ihtiyacım vardı ve bu nedenle bir hatası olduğunu düşünmediğim ZFold 4'ü hat takarak satın almanın 17. Gününde kullanmaya başladım. Telefonun fatura ücreti otuz bin TL'den yüksek olduğu için Tüketici Mahkemesine (ilk olarak arabulucu yolu deneyerek) gitmem gerekiyor. İlk defa arabuluculuk ve Mahkeme süreci ile uğraşacağım. Nasıl bir süreç izlemem gerekiyor, tavsiyelerinize ihtiyacım var arkadaşlar.
Samsung TR (
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
), üzerinden değişim kampanyası ile aldığım ZFold 4, 23 Eylül 2022 tarihinde bana ulaştı ve aynı tarihte değişim ürünü olacak bana ait Galaxy Note 8'u Samsung TR’ye gönderdim.3 Ekim 2022 tarihinde Galaxy Note 8’ime verilen teklifi kabul ettim ve Samsung ZFold 4’ü açtım. Ürünü açarken “koruma etiketi yırtık ise almayınız” etiketini çıkardım. Ama onunda altında yırtılmış ve daha küçük olan “koruma etiketi yırtık ise almayınız” etiketi çıktı. Telefonun jelatini de kıvrılmıştı. Telefonun şarjı da %1 idi. Yeni olarak aldığım Samsung TR’nin amiral gemisi telefonu sıfır değil de kutusu açılmış olduğunu düşündüm; müşteri hizmetlerini aradım.
Müşteri Hizmetleri iki taraflı olarak yapıştırılmasının “Sehven” olabileceğini söyledi. Benden ürünün faturasını ve kutunun fotolarını göndermemi istedi. Yukarıdaki fotoğrafları gönderdim. Ayrıca 14 gün geçmediği için iade edebileceğimi söyledi. Fakat bu seferde iki problem ortaya çıktı:
- Ürünün yenisi ile değişimini Samsung TR'nin kabul etmemesi ve yeniden ürünü aldığımda kampanyadan faydalandığım için aynı fiyata ürünü alamamam. (Çok kritik değil)
- Değişim için verdiğim ürünün imha/yenileme süreci nedeniyle bana gönderilememesi durumu.
Yani Telefonu iade edersem eski telefonumu geri alamayacağım. Müşteri hizmetleri konuyu üst makama çıkardı. Satın alma işleminden sonraki 17. günde Samsung TR geri dönüş yaptı ve ürünü ancak iade edebileceğimi iletti. Yenisi ile değişim talebimi reddetti.
Artık işlerimi görebileceğim telefona ihtiyacım vardı ve bu nedenle bir hatası olduğunu düşünmediğim ZFold 4'ü hat takarak satın almanın 17. Gününde kullanmaya başladım. Telefonun fatura ücreti otuz bin TL'den yüksek olduğu için Tüketici Mahkemesine (ilk olarak arabulucu yolu deneyerek) gitmem gerekiyor. İlk defa arabuluculuk ve Mahkeme süreci ile uğraşacağım. Nasıl bir süreç izlemem gerekiyor, tavsiyelerinize ihtiyacım var arkadaşlar.
Son düzenleme: