- TV'yi kapatıp fişini prizden çıkarın. Birkaç dakika bekledikten sonra tekrar açıp durumuna bakın.
- Tv harici bir cihaza bağlıysa hdmi kablosunu çıkarıp başka bir sokete takmayı deneyin. Veya varsa başka bir hdmi kablo takın.
- Çözülmezse fabrika ayarlarına geri döndürmeyi deneyin.
Olmuyorsa mecburen servis ile iletişime geçeceksiniz gibi duruyor.
Olası problemler paylaşılmış. Ürünle ilgili dışarıdan müdahale ile çözebileceğiniz bir durum görünmüyor. Panel arızası dahi olabilir. O yüzden garantisi varsa garanti kapsamında, yoksa yine donanıma müdahale için servis ile iletişime geçiniz. Daha önceki müdahalelerini ve servis fişini kaybetmeyiniz. Herhangi bir itiraz halinde sunma şansınız olur. Görüntüleri de kaybetmeyin.T-con flex kablo sorunu gibi geldi garantili ürün mü
En başta yazmadığınız için bilmiyordum servisten geldiğini. Bana sanki kablo temassızlığı veya sorunu gibi geldi. Çözüm olarak en fazla fabrika ayarına sıfırlamayı deneyebilirsiniz.Zaten serviste gitti geldikten 1 ay sonra böyle oldu başka bir çözüm var mı acaba diye sordum
Yok maalesefT-con flex kablo sorunu gibi geldi garantili ürün mü
Yok maalesef
Olası problemler paylaşılmış. Ürünle ilgili dışarıdan müdahale ile çözebileceğiniz bir durum görünmüyor. Panel arızası dahi olabilir. O yüzden garantisi varsa garanti kapsamında, yoksa yine donanıma müdahale için servis ile iletişime geçiniz. Daha önceki müdahalelerini ve servis fişini kaybetmeyiniz. Herhangi bir itiraz halinde sunma şansınız olur. Görüntüleri de kaybetmeyin.
TV arka kapağını açın T-con karta giren Ldvs kablolar var onları söküp tekrar yerine takın değişim fark olacak mı.Yok maalesef
Garanti dahilinde olmadığı için denenebilir. Ancak 1 ay oldu servisten geleli deniyor. Sonuçta bir tamirat yapıldıysa yetkili servis bünyesinde, önce o konuyla ilgili bir (Tamiratın garanti süreci) takip yapılması daha sağlıklı olur.TV arka kapağını açın T-con karta giren Ldvs kablolar var onları söküp tekrar yerine takın değişim fark olacak mı.
Maalesef bizimkiler mahalle arasında sıradan bir tv tamircisine yaptırmışlar bu yüzde servis garanti de yok adam benim yaptığım işten dolayı bir arıza yok bu tv'ye başka birsey olmuş bizimkilere diyip başında atıyorGaranti dahilinde olmadığı için denenebilir. Ancak 1 ay oldu servisten geleli deniyor. Sonuçta bir tamirat yapıldıysa yetkili servis bünyesinde, önce o konuyla ilgili bir (Tamiratın garanti süreci) takip yapılması daha sağlıklı olur.
Panel-tcon-cof ,son çare lvsd kablo .Tabii tv çalışırken görüntünün siyah olan yerin arkasından bak bakalım ledler yanıyor mu(veya ışık var mı) hatta iki tarafı da kontrol et.Maalesef bizimkiler mahalle arasında sıradan bir tv tamircisine yaptırmışlar bu yüzde servis garanti de yok adam benim yaptığım işten dolayı bir arıza yok bu tv'ye başka birsey olmuş bizimkilere diyip başında atıyor
Elinizde bir evrak (Fatura, fiş) olsaydı en azından THH yoluyla ayıplı hizmet (ayıplı mal değil) üzerinden bir başvuruda bulunabilirdiniz. Şu koşullarda ya güvenilir başka bir tamirci ya da yetkili servis noktasından en azından fiyat almak doğru bir seçenek gibi görünüyor.Maalesef bizimkiler mahalle arasında sıradan bir tv tamircisine yaptırmışlar bu yüzde servis garanti de yok adam benim yaptığım işten dolayı bir arıza yok bu tv'ye başka birsey olmuş bizimkilere diyip başında atıyor