M
Çevrimdışı
MuhammedEKilinc
Yeni Üye
- 17 Kas 2020
- 1
- 24
Merhaba geçtiğimiz günlerde bir samsung monitör satın aldım n11.com üzerinden ve ürünü teslim alır almaz direk ölü piksel testi yaptım ve ölü piksellerin olduğunu tespit ettim.
Hemen ardından değişim talebinde bulundum ve ürünü geri gönderdim ancak bugün sistemi kontrol ettiğimde değişim talebimin kabul edilmediğini gördüm.
Değişim talebimin red yemesinin sebebini sorduğumda aldığım yanıt şu şekilde oldu;
"Değerli Müşterimiz, iade işlemi için n11 hesabınızdan iade talebi oluşturup ürünü bize gönderebilirsiniz. maalesef değişim işlemi sağlayamıyoruz. Teşekkürler"
Bu konuda ne yapmam gerekiyor ürün şuan 1099 TL ben indirimler ile beraber 840 TL'ye almıştım bu yüzden para iadesi almak istemiyorum.
Yardımcı olursanız sevinirim
Hemen ardından değişim talebinde bulundum ve ürünü geri gönderdim ancak bugün sistemi kontrol ettiğimde değişim talebimin kabul edilmediğini gördüm.
Değişim talebimin red yemesinin sebebini sorduğumda aldığım yanıt şu şekilde oldu;
"Değerli Müşterimiz, iade işlemi için n11 hesabınızdan iade talebi oluşturup ürünü bize gönderebilirsiniz. maalesef değişim işlemi sağlayamıyoruz. Teşekkürler"
Bu konuda ne yapmam gerekiyor ürün şuan 1099 TL ben indirimler ile beraber 840 TL'ye almıştım bu yüzden para iadesi almak istemiyorum.
Yardımcı olursanız sevinirim