T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Size denk gelen paketleme öyledir. :kiskis
10 dan fazla alışverişim oldu amazon'dan hepsi tek tarafı kağıt dolu diğer taraf boşdu

bana gelen değil hepsi öyledir bence :kiskis
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

örnek video hani nerde bol kağıt tek taraf boş




 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
10 dan fazla alışverişim oldu amazon'dan hepsi tek tarafı kağıt dolu diğer taraf boşdu

bana gelen değil hepsi öyledir bence :kiskis
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

örnek video hani nerde bol kağıt tek taraf boş





İlk videoda tekstil ve terlik gördüm.
İkinci videodaki paketleme normal?

Ben Huawei şarj kablosu aldım dört yanı kağıt doluydu.
Logitech klavye aldım o da aynı biçimde kağıt kaplı geldi.

Kağıt zaten bir yere kadar koruyabilir ki?
Siz köpük, ahşap çıta koymadıktan sonra onu tam anlamıyla koruyamazsınız zaten.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
İlk videoda tekstil ve terlik gördüm.
İkinci videodaki paketleme normal?

Ben Huawei şarj kablosu aldım dört yanı kağıt doluydu.
Logitech klavye aldım o da aynı biçimde kağıt kaplı geldi.

Kağıt zaten bir yere kadar koruyabilir ki?
Siz köpük, ahşap çıta koymadıktan sonra onu tam anlamıyla koruyamazsınız zaten.
8 TB WD hdd almıştım almak isteyen varsa diye konusunu açmıştım

İşte o hdd tek tarafa kağıt koymuşlar açtım hdd kutusu dış plastik iki tırnak açılmış kendim bastırıp kapattım

kağıt olmayan taraf kutu biraz ezikti 2 saat çalıştı sağlık 100'den 78'e düştü onu iade etmek zorunda kaldım

O kağıtları kutu kutu içinde olduğundan ürün sallanmasın diye tampon koyuyorlar fazla koruyucu özelliği yok

Bizde kargolarda mağlum dikkat özen yok
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
8 TB WD hdd almıştım almak isteyen varsa diye konusunu açmıştım

İşte o hdd tek tarafa kağıt koymuşlar açtım hdd kutusu dış plastik iki tırnak açılmış kendim bastırıp kapattım

kağıt olmayan taraf kutu biraz ezikti 2 saat çalıştı sağlık 100'den 78'e düştü onu iade etmek zorunda kaldım

O kağıtları kutu kutu içinde olduğundan ürün sallanmasın diye tampon koyuyorlar fazla koruyucu özelliği yok

Bizde kargolarda mağlum dikkat özen yok
İşte suç burada Amazon'un değil. :kiskis
Ben de Hepsiburada üzerinden HDD aldım, 1 ayda değiştirebildiler.
Araya bayram girdi çünkü.


Gelen HDD statik poşet içinde ve kutuda langır lungur sallanıyordu.
Sonuç, taktığımda çalışmayan bir ürün. :kiskis
 
LQCKDQWN Çevrimdışı

LQCKDQWN 

Aktif Üye
13 May 2021
129
Sorunun çözüldüğüne çok sevindim.
Felaket tellalı olmak istemem ama Amazonda kısa sürede o eleştirdiğimiz mecralar gibi olacak görürsünüz. Yaşadığım deneyimi özetleyeyim;

Prime üyesiyim,indirimle güzel bir ayakkabı aldım,alırken dikkat etmedim çünkü prime sembollü ürünler 1 gün sonra hep geliyordu. Ertesi gün fark ettim teslim süresiyle arada 7 gün vardı. Müşteri hizmetleri sohbetine bağlandım sordum; yurtdışına çıkacağım gelecek gün çok riskli o gün evden ayrılacağım dedim. Eskiden 1 gün sonra gelirdi dedim,bayan bana evimin hızlı teslim bölgesinde olmadığını bu yüzden geç geleceğini ama ilgililerle görüşeceğini hızlandıracağını bildirdi.

Ertesi gün merak ettim aynı ayakkabının yine amazon satıcısından başka bir bedenine baktım ertesi gün teslim görünüyor. Tekrar bağlandım dalgamı geçiriyorsunuz yoksa bilgisizlik mi var dedim. Özür dilediler açıkladılar. Neyse bekledim yine,son gün geldi çattı.
Tekrar bağlandım, bugün çıkacak mı diye sordum,bilmiyoruz cevabı aldım. Durumumu tekrarladım,siparişi iptal etmek istemiyorum,sistemde adres değişikliği var ama değiştiremiyorum dedim. Müşteri temsilcisi bana kargoya verilmeden değişemiyor dedi. Tekrar hayal kırıklığı (amazon cidden farklıydı). Siparişi iptal ettim,ne özür mesajı ne bir bilgi gelmedi. Soruyorum prime üyelik Ankaranın göbeğine ürünü 1 hafta sonra göndereceğim diyip göndermemek midir? Umuyorum siz yaşamazsınız böyle tecrübeleri :)
Tabiki kusursuz satıcı yoktur.
Hatta ben monitörde sorun bulup ilk amazon müşt.tem. aradığımda kayıt oluşturucam konuyu aktarıcam dedi, 3-4 saat sonra beni arayıp üzgünüz satıcı açılmış ürün almıyor dedi, T.H.H falan yasal haklarım var dedim, tabiki hakkınızı arayabilirsiniz dedi.
O an çıldırdım zaten, sonra akşamında tekrar başka müşt.hi. bağlandım, kadın param bankaya iade edilene kadar hergün aradı beni sakin olun sorununuzu halledicez bize güvenin dedi.
Yani temsilci var temsilci var bazen çürük elmalar denk geliyor fakat firmayı (amazon.com.tr) yi kötüleyemem .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt