Sorunun çözüldüğüne çok sevindim.
Felaket tellalı olmak istemem ama Amazonda kısa sürede o eleştirdiğimiz mecralar gibi olacak görürsünüz. Yaşadığım deneyimi özetleyeyim;
Prime üyesiyim,indirimle güzel bir ayakkabı aldım,alırken dikkat etmedim çünkü prime sembollü ürünler 1 gün sonra hep geliyordu. Ertesi gün fark ettim teslim süresiyle arada 7 gün vardı. Müşteri hizmetleri sohbetine bağlandım sordum; yurtdışına çıkacağım gelecek gün çok riskli o gün evden ayrılacağım dedim. Eskiden 1 gün sonra gelirdi dedim,bayan bana evimin hızlı teslim bölgesinde olmadığını bu yüzden geç geleceğini ama ilgililerle görüşeceğini hızlandıracağını bildirdi.
Ertesi gün merak ettim aynı ayakkabının yine amazon satıcısından başka bir bedenine baktım ertesi gün teslim görünüyor. Tekrar bağlandım dalgamı geçiriyorsunuz yoksa bilgisizlik mi var dedim. Özür dilediler açıkladılar. Neyse bekledim yine,son gün geldi çattı.
Tekrar bağlandım, bugün çıkacak mı diye sordum,bilmiyoruz cevabı aldım. Durumumu tekrarladım,siparişi iptal etmek istemiyorum,sistemde adres değişikliği var ama değiştiremiyorum dedim. Müşteri temsilcisi bana kargoya verilmeden değişemiyor dedi. Tekrar hayal kırıklığı (amazon cidden farklıydı). Siparişi iptal ettim,ne özür mesajı ne bir bilgi gelmedi. Soruyorum prime üyelik Ankaranın göbeğine ürünü 1 hafta sonra göndereceğim diyip göndermemek midir? Umuyorum siz yaşamazsınız böyle tecrübeleri