T
Çevrimdışı
TC Yıldırım
Kayıtsız / Doğrulanmamış
iade etiketini yazdır satıcıya gönder ürünü cart curt olmuş vs demezse satıcı paran direk iade edilir hadi geçmiş olsunAn itibariyle gelen mail i paylaşıyorum...
iade etiketini yazdır satıcıya gönder ürünü cart curt olmuş vs demezse satıcı paran direk iade edilir hadi geçmiş olsunAn itibariyle gelen mail i paylaşıyorum...
Yerel esnaf defalarca kanıtlıyor kendi güvensizliğini.iade etiketini yazdır satıcıya gönder ürünü cart curt olmuş vs demezse satıcı paran direk iade edilir hadi geçmiş olsun
satıcı sürat kargo ile anlaşmalı vede kod belirtmiş. iade etiketi dediğiniz sanırım 2 tane barkodlu kağır var biri büyük, diğeri küçük, kolinin içine ve dışına yapıştırın demiş amazon onu kastetdiniz değil mi ?iade etiketini yazdır satıcıya gönder ürünü cart curt olmuş vs demezse satıcı paran direk iade edilir hadi geçmiş olsun
aynen üstadım. ürünmü aldık başımıza dert mi aldık belli değil.Yerel esnaf defalarca kanıtlıyor kendi güvensizliğini.
İade konusunda Amazon kadar iyi olmayan tonla sözde kurumsal firmamız da mevcut ama yerel esnaf hiç hata kabul etmiyor.
Kılıç keskinliğinde tüketici kanunları şart bu ülkeye.
Evet biri içine biri dışına satıcı teslim alınca iade yi onaylarsa paran hemen hesabına iade edilirsatıcı sürat kargo ile anlaşmalı vede kod belirtmiş. iade etiketi dediğiniz sanırım 2 tane barkodlu kağır var biri büyük, diğeri küçük, kolinin içine ve dışına yapıştırın demiş amazon onu kastetdiniz değil mi ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
aynen üstadım. ürünmü aldık başımıza dert mi aldık belli değil.
anladım kardeşim daha dikkatli olucam artık.Evet biri içine biri dışına satıcı teslim alınca iade yi onaylarsa paran hemen hesabına iade edilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Amazon dan küçük ufak tefek şeyler alırsanız satıcı önemli değil belli meblağ üzeri ürünlerin satıcısının amazon olmasına dikkat etmek lazım ki iade konusunda sorun çıkmasın
anladım kardeşim daha dikkatli olucam artık.
teşekkür ederim. para karttıma yatınca rahatlıcam inşallahGeçmiş olsun.Bir bosch mağduru olarak,sonucun olumlu olmasına sizin adınıza sevindim.
geçmiş olsun muhtemelen pazartesi öğleden sonra hesabınıza düşerEvet 10.06.2021 tarih itibariyle gelen mesajda satıcının para yı iade ettiği gözüküyor.
Tabi hesaba girip baktığımda para daha geçmemiş, müşt.hiz. bayan maksimum 10 gün sürebilir dedi.
Destek olan, ilgilenen,yorum yapan herkeze teşekkür ederim, başta Adem Helvacı abi olmak üzere çok sağolun.
Teşekkür ederim.geçmiş olsun muhtemelen pazartesi öğleden sonra hesabınıza düşer
Adem hocam geçenlerde kargo geldiAmazon yapmaz ayak oyunu. Sonuçta sizin iade talebinize dair yasal bildiriminizi ispatlayan ekran alıntısı vs elinizde var. 14 gün de yasal hakkınız var sorun olmaz.
İnternet üzerinden yapılan alışveriş hem evinizin, işyeriniz konforunda yorulmadan gerçekleştirilmesi, hem de fiziki mağazalara göre daha hesaplı olması bakımından günden güne yoğunluk kazanmakta. Ama internetten alışverişin de sorunlu tarafları yok değil maalesef. Bu sorunlardan en önemlisi alışverişin yapılacağı güvenli sitenin doğru seçilmesi. Ancak, tüketiciler bu konuda bilinçlenmeye başladığından ve güvenlik tedbirleri arttırıldığından bu sorun çözülecek gibi görünüyor. İkinci önemli sorun ise kargodan teslim alınan ürünün hasarlı çıkması ya da farklı bir ürünün gönderilmiş olması. Bu sorundan etkilenmemek için dikkat edilmesi gerekenler:Adem hocam geçenlerde kargo geldi
imzalamadan önce açıp kontrol etmek istedim böyle bir hakkınız yok dedi
imzaladıktan sonrada eleman açıp kontrol etmemi beklemeden resmen kaçıp gitti
Şimdi her kargo firması kafasına göre kural belirliyor bu kargo işinin yasal bir yönetmeliği var mıdır
Yasal haklarımız nelerdir bunları öğrenebileceğim kaynak var mıdır
Konu dışı oldu biraz ama yazılanları okuyunca aklıma geldi
Abi temel olarak ülkemizdeki en büyük sorun denetim mekanizmasının çalışmaması ve ne yazık ki yüce devletimizin YAPTIRIM mekanizmasını işletmemesi.Adem hocam geçenlerde kargo geldi
imzalamadan önce açıp kontrol etmek istedim böyle bir hakkınız yok dedi
imzaladıktan sonrada eleman açıp kontrol etmemi beklemeden resmen kaçıp gitti
Şimdi her kargo firması kafasına göre kural belirliyor bu kargo işinin yasal bir yönetmeliği var mıdır
Yasal haklarımız nelerdir bunları öğrenebileceğim kaynak var mıdır
Konu dışı oldu biraz ama yazılanları okuyunca aklıma geldi
Adem abi ben anlamıyorum bu kafadaki ticari ahlak zihniyetini, fiziki yada internetten bir mağaza sattığı ürünün arkasında durmuyor.Abi temel olarak ülkemizdeki en büyük sorun denetim mekanizmasının çalışmaması ve ne yazık ki yüce devletimizin YAPTIRIM mekanizmasını işletmemesi.
En temel ve basit örnek, tüketicinin YASAL hakkı olan değişim hakkı için firmaların NORMAL yoldan değişimi yapmak yerine vatandaşı prosedürlere boğup 6 ay bekletip sonra Devletimizin EMRİ ile mecburen değiştirmesi ancak YAPTIRIM olmadığı ve suratları kösele olduğu için kimsenin umurunda bile olmaması.
Şimdi;
Kanun var da ne oluyor?
Ahlak yok ahlak..