Samsung Merkezden arandım (50mu7000)

E Çevrimdışı

explorer 

Aktif Üye
24 Tem 2018
138
27
Arkadaşlar bugün 11.00 sıralarında 0 212 824 00 11 nolu telefondan arandım.
Arayan kişi Samsung Genel Merkezinden aradığını belirtti.

50mu7000 serisini kullandığımı ve televizyonla ilgili görüşlerimi sordu.
Ben yan açı sorununu dile getirdim. 45 derecelik açıdan sonra görüntüde beyazlaşma ve kontrast kaybının var olduğunu belirttim.

Bu konuda çok sayıda şikayet aldıklarını söyledi.
Sorununuzu çözeceğiz dediler.

Ben de size inanmıyorum. İnşallah beni şaşırtırsınız dedim.

Teşekkür edip kapattılar.

Bakalım ne yapacaklar...
 
BlackB Çevrimdışı

BlackB 

Süper Üye
25 May 2018
957
40
Arkadaşlar bugün 11.00 sıralarında 0 212 824 00 11 nolu telefondan arandım.
Arayan kişi Samsung Genel Merkezinden aradığını belirtti.

50mu7000 serisini kullandığımı ve televizyonla ilgili görüşlerimi sordu.
Ben yan açı sorununu dile getirdim. 45 derecelik açıdan sonra görüntüde beyazlaşma ve kontrast kaybının var olduğunu belirttim.

Bu konuda çok sayıda şikayet aldıklarını söyledi.
Sorununuzu çözeceğiz dediler.

Ben de size inanmıyorum. İnşallah beni şaşırtırsınız dedim.

Teşekkür edip kapattılar.

Bakalım ne yapacaklar...

çok ayıp etmişsin kardeşim! yarın gelip VA paneli IPS panelle değiştirip utandıracaklar seni:deli1
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Sonuç ne olursa olsun adamlar düşünmüş, ilgilenmiş, aramış, sormuş ve belki de eylem planı hazırlarlar belli olmaz.

Belki sizin tv de çözüm olmayacaksa dahi gelecek üretimlerde ilgilenenler olacak.

Her ne olursa olsun markalar tüketicilerini bireysel bazda dikkate alıp önemseyip arıyorsa, geri dönüşleri dikkate alıp üretim şeklini buna göre dizayn etmeye çalışıyorsa bana ciddiyet ve kurumsallık ifadesi olarak yansır bu :ok

Tebrikler Samsung
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Sonuç ne olursa olsun adamlar düşünmüş, ilgilenmiş, aramış, sormuş ve belki de eylem planı hazırlarlar belli olmaz.

Belki sizin tv de çözüm olmayacaksa dahi gelecek üretimlerde ilgilenenler olacak.

Her ne olursa olsun markalar tüketicilerini bireysel bazda dikkate alıp önemseyip arıyorsa, geri dönüşleri dikkate alıp üretim şeklini buna göre dizayn etmeye çalışıyorsa bana ciddiyet ve kurumsallık ifadesi olarak yansır bu :ok

Tebrikler Samsung

45 dereceden sonra renk değişimi başlıyorsa ürün değişimine gitmeleri iyi olur bence.
En azından sorun çözülene kadar geçici bir ürün değişimine de gidebilirler.
Koca Samsung bunun maliyetini düşünüyorsa OEM firmalar hepten ölsün. :hihi
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Bizde mail atıyoruz geri dönen yok (awox).. Ama pardon en kısa sürede dönüş yapılacaktır diye mail geliyordu. :kop
 
E Çevrimdışı

explorer 

Aktif Üye
24 Tem 2018
138
27
Adem hocam sizin incelemeleri görseydim Samsung VA almazdım onu belirteyim. Faydalı bir iş yapıyorsunuz.

Konuya gelince,
Toyota yıllar önce 8 milyon aracı geri çağırdı. Hem kullanıcılarının mağduriyetini giderdi hem de piyasada güven kazandı.
Samsung bunu yapar mı bilemem ama, Türk aile yapısına uygun bir panel ürettiklerini düşünmüyorum.
Avrupa ve Amerika'da TV karşısında tekli kanepe olur; ama bizde geniş salon kültürü hakimdir.
Bu panel bize uygun değil, bence samsung resmen kendi ayağına sıkmıştır.
Sikayetvar.com ve benzeri platformlarda çok sık görmeye başladım yan açı şikayetlerini.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt