Samsung değişim yerine para iadesi

E Çevrimdışı

emretarik

Yeni Üye
6 Tem 2020
7
33
Merhaba arkadaşlar kısaca özetlemek gerekirse bir ay önce mediamark'tan anneme samsung marka ankastre fırın aldım piyasa fiyatının altında olduğu için tercih ettim fırın kurulduğu gün arıza verdi ve servis ürün değişimi onayı verdi. müşteri hizmetlerini aradım iletişim numaramın yanlış olduğunu bana ulaşamadıkları için iade onayı vermişler. teyit ettim numaram yanlış değil beni aramadan ürünün iadesini onaylamışlar. Kabul etmedim dönüş yapacaklar ama bir şey çıkacağını sanmıyorum servis numara yapıyor. Ben fırının iadesini değil değişimini istiyorum iade olduğunda yaklaşık iki bin beş yüz lira gibi bir zararım olacak kanunen bu gibi durumlarda benim zararım ne olacak hakem heyetine gitsem bir sonuç alabilir miyim ilk defa başıma böyle bir şey geliyor. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Adem Helvacı Adem Helvacı
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,305
Bu nasıl bir satış stratejisi (10 senenin üzerinde satış sektöründeyim) anlayamadım. Mükemmel fiyat yakalamışsınız ama son zamanlarda muhteşem bilmem ne efsane zart zurt fenomen hop hüp indirimi olmadan bu kadar inen ürün ne duydum ne gördüm. Umarım hakkınızı alırsınız,bence Adem Helvacı Adem Helvacı hocamdan gelen bilgiler ışığında mücadele edin.
 
E Çevrimdışı

emretarik

Yeni Üye
6 Tem 2020
7
33
Bu nasıl bir satış stratejisi (10 senenin üzerinde satış sektöründeyim) anlayamadım. Mükemmel fiyat yakalamışsınız ama son zamanlarda muhteşem bilmem ne efsane zart zurt fenomen hop hüp indirimi olmadan bu kadar inen ürün ne duydum ne gördüm. Umarım hakkınızı alırsınız,bence Adem Helvacı Adem Helvacı hocamdan gelen bilgiler ışığında mücadele edin.
Ürün teşhir vs olsa hak vereceğim firmaya aldığım gün media markette fırınlarda %30 ila %49 arasında indirim vardı ekonomik şartlar bizi kampanya kovalar hale getirdi maalesef.
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,305
Ürün teşhir vs olsa hak vereceğim firmaya aldığım gün media markette fırınlarda %30 ila %49 arasında indirim vardı ekonomik şartlar bizi kampanya kovalar hale getirdi maalesef.
Müşteri hizmetleri Mediamarkt değil mi? Şikayetvar’a yazın sizin onayınız olmadan nasıl kafalarına göre karar alıyorlar anlamadım.
 
E Çevrimdışı

emretarik

Yeni Üye
6 Tem 2020
7
33
Müşteri hizmetleri Mediamarkt değil mi? Şikayetvar’a yazın sizin onayınız olmadan nasıl kafalarına göre karar alıyorlar anlamadım.
Şuan muhatabım samsung türkiye Mediamarkt ile görüşmedim prosedür nasıl işliyor bilmiyorum adem hocamın yönlendirmesini bekliyorum. Ona göre tavır alacağım biraz araştırdım Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 11.maddesi sanırım beni haklı çıkartır.
Şuan muhatabım samsung türkiye Mediamarkt ile görüşmedim prosedür nasıl işliyor bilmiyorum adem hocamın yönlendirmesini bekliyorum. Ona göre tavır alacağım biraz araştırdım Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 11.maddesi sanırım beni haklı çıkartır.
Tüketici “satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme” seçimlik hakkını direkt satıcıya yönelterek kullanabilir. Satıcının bu seçimlik hakkını yerine getirmemesi durumunda tüketici, Tüketici Mahkemesine başvurabilir. Tüketici aynı zamanda icra dairesinde, sözleşme konusunu oluşturan malın misli kendisine teslim edilmediği için ilamlı icra takibi başlatabilir.
 
eketen Çevrimdışı

eketen 

Süper Üye
26 Haz 2020
1,235
Bu nedir arkadaş. Acaba diyorum markalar piyasaya defolu ürünlerini sürüp zart zurt indirimi ayağına millete satıp geri dönüş olana kadar topladıkları paraları mı çalıştırıyorlar. Dönüş olunca da a pardon ürün arızalıymış al paranı. Bakalım daha neler göreceğiz.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Hiç canınızı sıkmayın, MALIN AYIPSIZ MİSLİ İLE DEĞİŞİMİ talebinizi ifade ettiğiniz herhangi bir firma yazışması elinizde olsun, yetkili servis belgesi de elinizde zaten. Hakkınızı MAL anlamında her türlü alabilirsiniz fakat zaman kaybınızı telafi edemeyeceksiniz maalesef.

Heyet dosyanızda karar verene kadar geçecek olan sürede beklemek zorunda kalacaksınız.

İşte o nedenle sizin de şu dilekçede imzanızı görmek isteriz.


 
E Çevrimdışı

emretarik

Yeni Üye
6 Tem 2020
7
33
Hiç canınızı sıkmayın, MALIN AYIPSIZ MİSLİ İLE DEĞİŞİMİ talebinizi ifade ettiğiniz herhangi bir firma yazışması elinizde olsun, yetkili servis belgesi de elinizde zaten. Hakkınızı MAL anlamında her türlü alabilirsiniz fakat zaman kaybınızı telafi edemeyeceksiniz maalesef.

Heyet dosyanızda karar verene kadar geçecek olan sürede beklemek zorunda kalacaksınız.

İşte o nedenle sizin de şu dilekçede imzanızı görmek isteriz.



Sağ olun adem hocam e dilekçe sayfası şuan doğrulama kodu göndermiyor. düzelir düzelmez imzalayacağım
 
E Çevrimdışı

emretarik

Yeni Üye
6 Tem 2020
7
33
Samsung servis ile sorunumu geçte olsa çözmüş bulunmaktayım. Mevcut fırınımın tamiri yapılıp ayıplı mal sayılarak 800₺ indirim aldım.
 
Geri
Üst Alt