Merhaba arkadaşlar kısaca özetlemek gerekirse bir ay önce mediamark'tan anneme samsung marka ankastre fırın aldım piyasa fiyatının altında olduğu için tercih ettim fırın kurulduğu gün arıza verdi ve servis ürün değişimi onayı verdi. müşteri hizmetlerini aradım iletişim numaramın yanlış olduğunu bana ulaşamadıkları için iade onayı vermişler. teyit ettim numaram yanlış değil beni aramadan ürünün iadesini onaylamışlar. Kabul etmedim dönüş yapacaklar ama bir şey çıkacağını sanmıyorum servis numara yapıyor. Ben fırının iadesini değil değişimini istiyorum iade olduğunda yaklaşık iki bin beş yüz lira gibi bir zararım olacak kanunen bu gibi durumlarda benim zararım ne olacak hakem heyetine gitsem bir sonuç alabilir miyim ilk defa başıma böyle bir şey geliyor. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Adem Helvacı
Adem Helvacı