10.06.2024 de Samsung marka çamaşır makinesi aldım. Aldığım günden beri makine kurutmaya geçince çok ses yapıyor, içinde parça kopacak gibi vuruyor. Müşteri hizmetlerini aradım, servisi yönlendirdiler. Sıfır makinenin amortisörü arızalı deyip değiştirdiler ama sorun yine devam etti.
Müşteri hizmetlerini aradım, sorunun devam ettiğini ve bu makineyi kullanmak istemediğimi, değiştirmelerini söyledim ama genel merkez değiştirmiyor, baştan savma geçiştiriyorlar. 2 defa servis geldi. Makinenin sesini videoya alıp gönderdik ama boş. 3. Defa servis beni tekrar arıyor, makinenin tekrar videosunu alacağız diyorlar. Siz dalga mı geçiyorsunuz, çocuk oyuncağı mı bu?
Sürekli evime mi geleceksiniz? Kesinlikle kabul etmiyorum. Ayrıca servis personeli çok lakayıt, eşimle tavırlı konuşmuş, var olan sesi zoraki normalmiş gibi kabullendirmeye çalışmış. Yaklaşım çok kötü, kesinlikle şikayetçiyim. Böyle bir markayı da önermiyorum, yoksa bizim gibi çok pişman olursunuz.
Müşteri hizmetlerini aradım, sorunun devam ettiğini ve bu makineyi kullanmak istemediğimi, değiştirmelerini söyledim ama genel merkez değiştirmiyor, baştan savma geçiştiriyorlar. 2 defa servis geldi. Makinenin sesini videoya alıp gönderdik ama boş. 3. Defa servis beni tekrar arıyor, makinenin tekrar videosunu alacağız diyorlar. Siz dalga mı geçiyorsunuz, çocuk oyuncağı mı bu?
Sürekli evime mi geleceksiniz? Kesinlikle kabul etmiyorum. Ayrıca servis personeli çok lakayıt, eşimle tavırlı konuşmuş, var olan sesi zoraki normalmiş gibi kabullendirmeye çalışmış. Yaklaşım çok kötü, kesinlikle şikayetçiyim. Böyle bir markayı da önermiyorum, yoksa bizim gibi çok pişman olursunuz.
Moderatör tarafında düzenlendi: